Tampons.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:49 schreef ChocoFan het volgende: Ik heb alleen geen pompons.
Of hoe die dingen heten.
Ook, en dezequote:
daar staat in principe ontslag opquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb er ook een keer gewoon 1 uit de bus gezet, je loopt het laatste stuk maar.
Klopt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die zijn voor als je een bloedneus hebt
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook, en dezeook. Vooral toen ik net begon met fokken, als ik met mijn kinderen sprak, deden mijn handen en gezicht de smileys na.
Dat vind ik dan weer niet kunnen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb er ook een keer gewoon 1 uit de bus gezet, je loopt het laatste stuk maar.
Ik wist niet dat mijn gezicht zo goed kon uitbeelden. Had jij dat ook toen je het net ging doen?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]doe ik ook veel, vooral op mijn werk.
Ben er na een jaar ook zelf met gestopt.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar staat in principe ontslag op
Joh.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben er na een jaar ook zelf met gestopt.
Merkte dat mijn aanpak niet helemaal met huidige beleid overeen kwam.
Kende zijn ouders prima, was een straatschandaal uit hetzelfde dorp waar ik jaren gewoond heb.quote:
Ok, je kon hem, nou vooruit dan. En triest eigenlijk ook wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kende zijn ouders prima, was een straatschandaal uit hetzelfde dorp waar ik jaren gewoond heb.
Niemand die 'm miste als ie uit school terugkwam ging hij ook gelijk de straat op.
Tis maar wat je normaal noemt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:00 schreef Kingstown het volgende:
Piet is gewoon de enige normale user in dit topic. Dat is verontrustend.
Ik heb 'm eerst 2x netjes gewaarschuwd, de 3e keer was bus aan de kant en eruit.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:00 schreef Kingstown het volgende:
Piet is gewoon de enige normale user in dit topic. Dat is verontrustend.
Hij schrok zich rot de 1e keer.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:06 schreef chufi het volgende:
Kleinzoon zal wel een andere aanpak krijgen... Is ie al mee te paard gegaan?
Gelukkig zeg jij wat, ik wist het even niet meer.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:06 schreef chufi het volgende:
Kleinzoon zal wel een andere aanpak krijgen... Is ie al mee te paard gegaan?
zoals in China, gewoon met blote onderkant rond laten lopen en dan overal waar je bent je behoefte doenquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ook al vroeg trainen om op de pot te zitten.
Klopt wel, soms, denk ik, ik weet momenteel alleen dat opvoeden/ze begeleiden, moeilijk is, te moeilijk soms. En ze hebben nu de leeftijd dat ik het allemaal krijg te horen. Leuk hoor bijna volwassen kinderen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kinderen moet je beetje afharden en de kans geven om op hun bek te gaan maar dat is mijn mening.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zoals in China, gewoon met blote onderkant rond laten lopen en dan overal waar je bent je behoefte doen
ik was te dik om te kunnen lopen, had spekbeentjesquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:20 schreef chufi het volgende:
Ik was volgens mij ook al binnen een jaar zindelijk en kon met 10 maanden lopen
Een verwend mokkeltje dusquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik was te dik om te kunnen lopen, had spekbeentjes
Ik heb niet gezegd dat het haar schuld wasquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou nou, we hebben het over baby's hoor.
Is het de moeite om het op te zoeken, ik verveel me wel een beetje, muziek heb ik geen zin in nu.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:26 schreef chufi het volgende:
Ik kijk nu een schilder die een broodje hamburger op groot formaat schildert op 2
Lijkt me niet nee.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat het haar schuld was
Al bijna afgelopenquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is het de moeite om het op te zoeken, ik verveel me wel een beetje, muziek heb ik geen zin in nu.
Mijn zoon ging juist sneller lopen omdat kruipen niet lukte, deed ie op 1 arm. Gelukkig had ik van die dingen waar ze in konden zitten en dan rond rijden. Ze volgden me overal.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn kleinzoon is lui, hij kan al lopen maar kruipt liever, dan gaat ie sneller.
Deze kruipt rond met turbo versnelling.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn zoon ging juist sneller lopen omdat kruipen niet lukte, deed ie op 1 arm. Gelukkig had ik van die dingen waar ze in konden zitten en dan rond rijden. Ze volgden me overal.
Heb eigenlijk geen idee maar het is wel handig.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toch wil ik wel weten waarom het altijd Sacha haar schuld is, is van voor mijn tijd hier.
Ik weet het eigenlijk ook niet meer... Misschien omdat ze niet elk moment de auto kan pakken en ....quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toch wil ik wel weten waarom het altijd Sacha haar schuld is, is van voor mijn tijd hier.
Kleintjes die snel zijn,quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deze kruipt rond met turbo versnelling.
Dat is de taak van zn moederquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kleintjes die snel zijn,hou hem maar goed in de gaten dan.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb eigenlijk geen idee maar het is wel handig.
Dat het handig is snap ik.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk ook niet meer... Misschien omdat ze niet elk moment de auto kan pakken en ....
Volgens mij was ik ook een tijdje de lul , schuldige....quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Dat het handig is snap ik.
Ik wacht wel op een antwoord van KT, die zal het vast wel weten.
Dat mogen mijn dochter en schoonzoon doen, oma doet ook nog duit in het zakje.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kleintjes die snel zijn,hou hem maar goed in de gaten dan.
Aha, afwisseling in de schuldige, dat is wel handig....Zoiets moet niet te lang duren lijkt mij.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij was ik ook een tijdje de lul , schuldige....
quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat mogen mijn dochter en schoonzoon doen, oma doet ook nog duit in het zakje.
Opa gaat 'm allerlei dingen leren als ie kan lopen.
Ga niet met zo'n kinderwagen kloten.
Echt hè.quote:
Sacha kan het wel hebben, die is er stiekem zelfs beetje trots op.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aha, afwisseling in de schuldige, dat is wel handig....Zoiets moet niet te lang duren lijkt mij.
Trots nog wel.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sacha kan het wel hebben, die is er stiekem zelfs beetje trots op.
Dat is waar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders van een 40+ man?
Ja ja, het is duidelijk hoor. Tsss.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Meelevend ben ik ook nog tot op bepaalde hoogte.
Knettergek ben jij.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vond het helemaal nier erg om met een tweelingkinderwagen te lopen, maar goed ik ben ook gek.
Er gaan dan ineens vreemde vrouwen met je praten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vond het helemaal nier erg om met een tweelingkinderwagen te lopen, maar goed ik ben ook gek.
Alleen als je denkt haar te kennen ... Maar ze kan soms onverbiddelijk terug slaan... Dus pas opquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Trots nog wel.En mag je als newbie haar ook de schuld geven of staat daar nog een bepaalde tijd voor?
Dat was juist leuk die vragen je dan op de koffie.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er gaan dan ineens vreemde vrouwen met je praten.
Gewoon zorgen dat je nooit alleen komt te staan met die kleinequote:Op woensdag 4 maart 2015 00:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb altijd een luisterend oor maar het moet niet te gek worden.
Oeh, dan doe ik dat maar niet. Heb het ook nog niet nodig gehad. Houden zo zou wel fijn zijn dan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen als je denkt haar te kennen ... Maar ze kan soms onverbiddelijk terug slaan... Dus pas op
Werd er helemaal nerveus van.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was juist leuk die vragen je dan op de koffie.
Ach, zo kom je nog eens bij de mensen thuis.quote:
KT kun je ook de schuld geven vanwege zn cross/lok posts en ze overdreven stats ..quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh, dan doe ik dat maar niet. Heb het ook nog niet nodig gehad. Houden zo zou wel fijn zijn dan.
Volgens mij doe ik dat al eens. En dat veroorzaakt ie dan inderdaad zelf door zulke dingen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
KT kun je ook de schuld geven vanwege zn cross/lok posts en ze overdreven stats ..
Ik volg hem verder niet.. Maar hij is hier opvallend aanwezig...quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
KT is beetje borderline, soms 24/7 alles in de database en dan ineens half jaar weg.
Een mannelijke borderliner, cool.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
KT is beetje borderline, soms 24/7 alles in de database en dan ineens half jaar weg.
Heb er zelf ook wat last van, vrouw wil 1 paard, ze krijgt er 10.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een mannelijke borderliner, cool.![]()
En niet alle borderliners zijn hetzelfde.
Wat heb je nu weer besteld ?quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb er zelf ook wat last van, vrouw wil 1 paard, ze krijgt er 10.
Dat scherm niks voor jou?quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:01 schreef chufi het volgende:
Ik gok wel eens en afgelopen jaar kwam ik ook wel eens op een veilingsite terecht ... Foute boel...
En bijna ieder mens heeft trekjes ervan. Is ook normaal, je bent pas Borderline als je meer dan 5 of 6 onderdeeltjes hebt waar je hardnekkig last van hebt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb er zelf ook wat last van, vrouw wil 1 paard, ze krijgt er 10.
En wat ga je er mee doen ? Heb je zo'n 3D bril?quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een Dell Xeon 3D renderbak komt morgen.
Oh jee.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:01 schreef chufi het volgende:
Ik gok wel eens en afgelopen jaar kwam ik ook wel eens op een veilingsite terecht ... Foute boel...
Eerst ff processor veranderen even met spelen en dan weer verkopen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
En wat ga je er mee doen ? Heb je zo'n 3D bril?
Had dat met kleurenblind zijn te maken dan? Ik dacht dat dat een trucje was met belichting of fotograferen? Ik heb beide kleuren gezien.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:05 schreef ChocoFan het volgende:
Hebben jullie hier ook dat gedoe met die jurk gezien en gedaan van de week. Dat ie blauw was met zwart en dat mensen die kleurenblind waren wit met goud zagen?
Verstuur je ook naar het buitenland? Misschien dat een Spaans nichtje in London belang heeftquote:Op woensdag 4 maart 2015 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Eerst ff processor veranderen even met spelen en dan weer verkopen.
3D Autocad, enzo.
Zover ik weet ging het om kleurenblind, mijn zoon was er veel mee bezig met vrienden, de meeste zagen dus echt iets anders. Hij zag het ook even een keer in wit en goud, ik heb verder geen idee. Maar de dingen die daarna kwamen waren wel leuk.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Had dat met kleurenblind zijn te maken dan? Ik dacht dat dat een trucje was met belichting of fotograferen? Ik heb beide kleuren gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |