Deze kruipt rond met turbo versnelling.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mijn zoon ging juist sneller lopen omdat kruipen niet lukte, deed ie op 1 arm. Gelukkig had ik van die dingen waar ze in konden zitten en dan rond rijden. Ze volgden me overal.
Heb eigenlijk geen idee maar het is wel handig.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toch wil ik wel weten waarom het altijd Sacha haar schuld is, is van voor mijn tijd hier.
Ik weet het eigenlijk ook niet meer... Misschien omdat ze niet elk moment de auto kan pakken en ....quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toch wil ik wel weten waarom het altijd Sacha haar schuld is, is van voor mijn tijd hier.
Kleintjes die snel zijn,quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deze kruipt rond met turbo versnelling.
Dat is de taak van zn moederquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kleintjes die snel zijn,hou hem maar goed in de gaten dan.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb eigenlijk geen idee maar het is wel handig.
Dat het handig is snap ik.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk ook niet meer... Misschien omdat ze niet elk moment de auto kan pakken en ....
Volgens mij was ik ook een tijdje de lul , schuldige....quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Dat het handig is snap ik.
Ik wacht wel op een antwoord van KT, die zal het vast wel weten.
Dat mogen mijn dochter en schoonzoon doen, oma doet ook nog duit in het zakje.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kleintjes die snel zijn,hou hem maar goed in de gaten dan.
Aha, afwisseling in de schuldige, dat is wel handig....Zoiets moet niet te lang duren lijkt mij.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij was ik ook een tijdje de lul , schuldige....
quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat mogen mijn dochter en schoonzoon doen, oma doet ook nog duit in het zakje.
Opa gaat 'm allerlei dingen leren als ie kan lopen.
Ga niet met zo'n kinderwagen kloten.
Echt hč.quote:
Sacha kan het wel hebben, die is er stiekem zelfs beetje trots op.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aha, afwisseling in de schuldige, dat is wel handig....Zoiets moet niet te lang duren lijkt mij.
Trots nog wel.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sacha kan het wel hebben, die is er stiekem zelfs beetje trots op.
Dat is waar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat verwacht je anders van een 40+ man?
Ja ja, het is duidelijk hoor. Tsss.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Meelevend ben ik ook nog tot op bepaalde hoogte.
Knettergek ben jij.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vond het helemaal nier erg om met een tweelingkinderwagen te lopen, maar goed ik ben ook gek.
Er gaan dan ineens vreemde vrouwen met je praten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vond het helemaal nier erg om met een tweelingkinderwagen te lopen, maar goed ik ben ook gek.
Alleen als je denkt haar te kennen ... Maar ze kan soms onverbiddelijk terug slaan... Dus pas opquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Trots nog wel.En mag je als newbie haar ook de schuld geven of staat daar nog een bepaalde tijd voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |