Misschien is er iets aan de hand maar wil hij er nog niet over praten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 02:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja dat lukt is geen probleem, maar opeens wil hij dat normaal neemt ie altijd de laatste bus.
Ach, hij heeft zijn verkering uit en thuis zit ie ook maar met 2 zusjes en een moeder en hij wil even met kerels onder elkaar zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2015 02:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien is er iets aan de hand maar wil hij er nog niet over praten.
Kijk, ja dan heeft ie dat even nodig. Op de bank dus.quote:Op woensdag 4 maart 2015 02:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, hij heeft zijn verkering uit en thuis zit ie ook maar met 2 zusjes en een moeder en hij wil even met kerels onder elkaar zijn.
Met die van jou alles goed?quote:Op woensdag 4 maart 2015 02:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kijk, ja dan heeft ie dat even nodig. Op de bank dus.
Zoon wel, dochter heeft het wat moeilijk momenteel. En ik kan haar niet goed helpen. Niet leuk.quote:
Het is fokking saai hier.quote:Op woensdag 4 maart 2015 02:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
Eigenlijk is het dodelijk saai hier, alles gaat goed wel.
Dat is balen, maar dat hoort ook bij het volwassen worden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 02:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zoon wel, dochter heeft het wat moeilijk momenteel. En ik kan haar niet goed helpen. Niet leuk.
Klopt en klopt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 03:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is balen, maar dat hoort ook bij het volwassen worden.
Ja joh, ik herken dat, ik moet ook iedere keer zeggen, ja jongen dat is nu eenmaal het leven, het gaat niet altijd zoals je wil.quote:
Best wel kut is dat. Ik zou zo graag anders willen zeggen dan, maar kan niet. Want het leven is soms nou eenmaal moeilijk. Een knuffel en kus helpen nu niet meer.quote:Op woensdag 4 maart 2015 03:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja joh, ik herken dat, ik moet ook iedere keer zeggen, ja jongen dat is nu eenmaal het leven, het gaat niet altijd zoals je wil.
Je kan hooguit goede raad geven, maar that's it.quote:Op woensdag 4 maart 2015 03:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Best wel kut is dat. Ik zou zo graag anders willen zeggen dan, maar kan niet. Want het leven is soms nou eenmaal moeilijk. Een knuffel en kus helpen nu niet meer.
Inderdaad, de rest moeten ze zelf doen. En achter komen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 04:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kan hooguit goede raad geven, maar that's it.
Is even een hobbelige weg, maar als het goed is komen ze er wel, het is gewoon even lastig als je bijna of net volwassen bent.quote:Op woensdag 4 maart 2015 04:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Inderdaad, de rest moeten ze zelf doen. En achter komen.
Klopt, hobbelig als de tering. Lastige periode in ieder geval, voor alle partijen. Snap mijn moeder nu ook meer, maar ja, dat is achteraf gelul.quote:Op woensdag 4 maart 2015 04:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is even een hobbelige weg, maar als het goed is komen ze er wel, het is gewoon even lastig als je bijna of net volwassen bent.
Toen ik zo oud was als mijn zoon nu is was mijn vader al 5 jr dood, ik moest alles zelf uitzoeken en mezelf zien te redden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 04:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, hobbelig als de tering. Lastige periode in ieder geval, voor alle partijen. Snap mijn moeder nu ook meer, maar ja, dat is achteraf gelul.
Ik heb het van jongs af aan ook grotendeels zelf gedaan. Dat merk ik nu soms wel, dan denk ik ook, wtf doe ik eigenlijk, net of ik weet hoe het moet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 04:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toen ik zo oud was als mijn zoon nu was mijn vader al 5 jr dood, ik moest alles zelf uitzoeken en mezelf zien te redden.
Ik zeg altijd tegen hem ik ben wel ouder dan jij, maar kerel, ik weet ook niet alles, veel dingen zul je zelf achter moeten komen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 04:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb het van jongs af aan ook grotendeels zelf gedaan. Dat merk ik nu soms wel, dan denk ik ook, wtf doe ik eigenlijk, net of ik weet hoe het moet.
De mijne ook. Gelukkig.quote:
Dat kan best, maar als je wat ouder bent dan heb je toch meer levenswijsheid/ervaring.quote:
Dat is een goede uitspraak en klopt helemaal. Alleen dat loslaten en ze willen beschermen, maar goed, dat gaat dus niet meer.quote:Op woensdag 4 maart 2015 04:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zeg altijd tegen hem ik ben wel ouder dan jij, maar kerel, ik weet ook niet alles, veel dingen zul je zelf achter moeten komen.
Slaap lekker.quote:Op woensdag 4 maart 2015 04:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar dame en heer, deze jongen gaat toch even liggen nu, ik moet nu op zijn als hij wakker wordt, en ik zal toch even een uurtje of 3 moeten pitten dus. Truste en CU
Piet, piet piet piiiieeeeet, hallo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |