Jij zit zeker op je nieuwe openbaring, de smartfoon.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:53 schreef FANN het volgende:
[..]
maar zit je wel mobiel of gewoon met laptop of tablet ofzo?
die is zo zwaar op mijn schootquote:
Da's waar denk ik... die momenten heb ik tegenwoordig ook steeds vaker...quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:54 schreef just me het volgende:
[..]
Het doet je wel beseffen hoe kostbaar sommige dingen in het leven zijn en niet vanzelfsprekend
Te groot, die bakken van jou zijn immens.quote:
Nou om eerlijk te zijn... JAquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij zit zeker op je nieuwe openbaring, de smartfoon.
ipadquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:53 schreef FANN het volgende:
[..]
maar zit je wel mobiel of gewoon met laptop of tablet ofzo?
Ik leef nog jaren verder.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Da's waar denk ik... die momenten heb ik tegenwoordig ook steeds vaker...
zal ook wel komen omdat je ouder wordt
Jullie kunnen elkaars haar in de krul zetten....quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb overigens ook een logee, maar die zal wel geen reet uitvoeren.
Nah, dat gefriemel aan elkaars haar is niet zo ons ding.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Jullie kunnen elkaars haar in de krul zetten....
quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Jullie kunnen elkaars haar in de krul zetten....
ik ben ook andere dingen aan het doen, mail lezen, ontbijten, tv-kijken, nieuws lezenquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:57 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ja dan zou ik ook trager zijnik zit met mijn noteboekkie
Vrouwen zijn toch meester in het multitasken?quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben ook andere dingen aan het doen, mail lezen, ontbijten, tv-kijken, nieuws lezen
ik kan het ook allemaal tegelijk, maar reageer niet direct hierquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch meester in het multitasken?
Jaaaaaaaaa, thuis heb ik dat, maar in ziekenhuizen of bij V&D ofzo boven daar waar je kan koffiedrinken en nog op heeeeeeeeel veel plaatsen heb je dat ook toch?quote:
Je denkt dat het kan maar in de praktijk werkt het niet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kan het ook allemaal tegelijk, maar reageer niet direct hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |