Alles bijhouden kan ook een obsessie worden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:40 schreef Kingstown het volgende:
Wat een kut TT trouwens. Die hebben we een paar maanden geleden ook al gehad.
40+ / [40+ SC #516] Tis late in the evening
Gistermiddag is het me weer gelukt om in mijn eentje het bed te verschonenquote:Op woensdag 4 maart 2015 07:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is net als met het verschonen van die luiers. Iedereen heeft zijn eigen taakje waar hij/zij goed in is.
Sacha is expert in het krijgen van de schuld, dus dan moet je niet iemand anders de schuld gaan geven. Optimaal de kwaliteiten van iedereen benutten, anders gaat het mis. Zo moeilijk is het allemaal niet
applaus voor jou, maar ik zou het toch mooi samen doen. Dit weekend ga ik met mijn logees mijn matras keren, dat lukt me in mijn eentje niet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Gistermiddag is het me weer gelukt om in mijn eentje het bed te verschonen
oh... nee dat Matras gaat me niet lukken in mijn eentje, die is loodzwaarquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
applaus voor jou, maar ik zou het toch mooi samen doen. Dit weekend ga ik met mijn logees mijn matras keren, dat lukt me in mijn eentje niet.
oh.. wat luxe.... en lief van die logeesquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn logees komen klussen, ik heb al een heel lijstje. Ik ga lekker voor ze koken en help mee waar ik kan.
Dat was niet de bedoeling van het topic just mequote:Op woensdag 4 maart 2015 09:46 schreef just me het volgende:
Ik zat vanmorgen naast het bedje vantoen ze in slaap aan het vallen was en bedacht me dat ik er toch niet aan moest denken haar nooit meer te zien als haar ouders uit elkaar zouden gaan. Niet dat dat het geval is hoor maar dat komt door dat topic..
Just Emo Oma gaat vandaag maar extra genieten!!
Dat wilde ik net vragen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:47 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.. wat luxe.... en lief van die logeeswat gaan ze doen?
Moin, ik snap ook nooit wat de bedoeling is, daar ben ik dan weer een kei in.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling van het topic just me![]()
maar geniet maar vandaag dan
maar daar gaan we rekening mee houdenquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moin, ik snap ook nooit wat de bedoeling is, daar ben ik dan weer een kei in.
zonwering bij het zolderraam monteren, stoelen in elkaar zetten, koelkast en diepvries verplaatsen zodat ik binnenkort een Amerikaanse koelkast kan laten leveren, op de logeerkamer de laatste plinten op maat maken en monteren, wat dingen aan de muren hangen...quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:47 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.. wat luxe.... en lief van die logeeswat gaan ze doen?
ik ben net wakker, ben niet zo snelquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:51 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk dat DDM mobiel fokt ofzo, want het duurt altijd even voordat er antwoord komt
TOP logee's dus !quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zonwering bij het zolderraam monteren, stoelen in elkaar zetten, koelkast en diepvries verplaatsen zodat ik binnenkort een Amerikaanse koelkast kan laten leveren, op de logeerkamer de laatste plinten op maat maken en monteren, wat dingen aan de muren hangen...
maar zit je wel mobiel of gewoon met laptop of tablet ofzo?quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben net wakker, ben niet zo snel
Het doet je wel beseffen hoe kostbaar sommige dingen in het leven zijn en niet vanzelfsprekendquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling van het topic just me![]()
maar geniet maar vandaag dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |