Sliep altijd naakt, tot de brandquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:13 schreef killerkip69 het volgende:
[..]
Wie slaapt er nou met 'n pyjama? naakt FTW!
1x p/jaar trouwens, maar ik lucht goed...
Ja want bacteriën gedijen goed als je vochtig bent in je bed.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:24 schreef FANN het volgende:
Minstens één keer per week, lekkerste is eerst douchen, haren wassen enzo en dan dat bedje in
Ik droog me altijd eerst af en ik ga niet met natte haren mijn bed in, want dan staat het dequote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:27 schreef 404_Error het volgende:
[..]
Ja want bacteriën gedijden goed als je vochtig bent in je bed.
Jij zweet nooit?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:31 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Douche je savonds niet ofzo?? Dan kan het niet vies worden.
Een broeinest nog wel! Krijg ik daar ziektes van?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:26 schreef -Ciske- het volgende:
Elke week natuurlijk.
Zoek eens op huisstofmijt als je denkt dat alleen sterk zwetende mensen dat hoeven te doen.
Verbaasd me hoeveel mensen dagelijks schone kleding aantrekken maar zich blijkbaar niet druk maken 8 uur per nacht in een broeinest van bacteriën te liggen. En nee, daar hoef je niet naakt voor te slapen.
Nooit van huisstofmijterites gehoord?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een broeinest nog wel! Krijg ik daar ziektes van?
wordt je hard vanquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:32 schreef 404_Error het volgende:
Ik lig graag elke nacht in een broeinest van bacteriën. Ben ook nooit ziek en ververs mijn beddengoed zeker niet elke week.
Die zitten ook meteen in een vers gewassen beddengoed. Maak je maar geen illusies. Enigste waarmee je ze er even mee uit krijgt is om je beddengoed buiten in de vrieskou te hangen (als het vriest buiten) dan zijn ze weg. Maar heb je ze weer binnen komen ze vrolijk weer terug.quote:
Goh... dat wist ik nog allemaal niet, bedankt voor de infoquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:35 schreef 404_Error het volgende:
[..]
Die zitten ook meteen in een vers gewassen beddengoed. Maak je maar geen illusies. Enigste waarmee je ze er even mee uit krijgt is om je beddengoed buiten in de vrieskou te hangen (als het vriest buuiten) dan zijn ze weg. Maar heb je ze weer binnen komen ze vrolijk weer terug.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Goh... dat wist ik nog allemaal niet, bedankt voor de info
seks is ook vies.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:26 schreef -Ciske- het volgende:
Elke week natuurlijk.
Zoek eens op huisstofmijt als je denkt dat alleen sterk zwetende mensen dat hoeven te doen.
Verbaasd me hoeveel mensen dagelijks schone kleding aantrekken maar zich blijkbaar niet druk maken 8 uur per nacht in een broeinest van bacteriën te liggen. En nee, daar hoef je niet naakt voor te slapen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:38 schreef Zelfscanner het volgende:
14x per jaar.
Hou hierbij rekening het slapen bij vriendlief en vakanties. Dan gebruik je je eigen bed niet.
de lakens worden er vies van.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:39 schreef 404_Error het volgende:
[..]
Hoezo is seks vies? Ik ben geboren uit seks en voel mij niet vies. Jij wel?
Dan doe je toch iets verkeerd...quote:
Hou jij je onderbroek aan en druppelt je vriendje of jij niet op het het beddegoed?quote:
Nee, maar alles is schoon en hij spuit, geen druppelsquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:42 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hou jij je onderbroek aan en druppelt je vriendje of jij niet op het het beddegoed?
Zweet.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:45 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Nee, maar alles is schoon en hij spuit, geen druppels
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:31 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Douche je savonds niet ofzo?? Dan kan het niet vies worden.
Eens per maand vind ik prima, maar meermaals per week zit er iemand op uit te lekken nu. En mijn beddengoed is zwart van kleur, dus dat zie je iets te goed.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:23 schreef roos94 het volgende:
Hoevaak verschoon jij je beddengoed?
Ik hoor weleens van mensen die maar eens per maand hun beddengoed verschonen. Stinkt het dan niet..? Lijkt me ook niet erg fijn liggen. Ik doe het 1 keer in de week en na 5/6 dagen snak ik er al naar om het te verschonen. Het liefst zou ik het elke dag doen maar dat is veel was + kost tijd.
Wat is er fijner dan schoon, fris beddengoed?
Goed om te weten.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:57 schreef Sinceria het volgende:
Om de week, maar als ik/we bezoek in bed hebben dan nog even een keertje extra van tevoren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |