De meest fantastsische seks met het meisje* waar je van houdt op datzelfde bedquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:23 schreef roos94 het volgende:
Wat is er fijner dan schoon, fris beddengoed?
iedere nacht verlies je o.a. vocht, huidschilfers, er komen allemaal onzichtbare beestjes en bacterien in je bed..zo kan ik nog wel even doorgaan. Eens in de twee maanden is wel heul weinig.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:21 schreef Xaryna het volgende:
Meestal eens in de 1 a 2 maanden, in de zomer wat vaker.
Heb er geen seks in en slaap niet naakt, dus wordt niet zo vies. Met seks doe ik het wel vaker in de was.
Sommige mensen zweten minder... Slapen in een 2 persoonsbed in hun eentje.... Ehm... Zijn 2 dagen in de week bij hun ouders...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
iedere nacht verlies je o.a. vocht, huidschilfers, er komen allemaal onzichtbare beestjes en bacterien in je bed..zo kan ik nog wel even doorgaan. Eens in de twee maanden is wel heul weinig.
Wie slaapt er nou met 'n pyjama? naakt FTW!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:27 schreef Fascination het volgende:
Na 5/6 dagen al snakken naar schoon beddengoed? Slaap je naakt of zo?
wij begrijpen elkaar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:23 schreef Copycat het volgende:
Eens per week, minimaal. Heerlijk om in een net verschoond bed te stappen.
WTF? Wie slaapt er nou naakt, dan gebruik je het beddegoed als het ware als één grote onderbroek.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:13 schreef killerkip69 het volgende:
[..]
Wie slaapt er nou met 'n pyjama? naakt FTW!
1x p/jaar trouwens, maar ik lucht goed...
K. Doei.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:08 schreef roos94 het volgende:
Slaap nooit naakt, zelfs niet als het bloedheet is.
Nou en? Ik ben de enige die erin slaapt en lucht vaak genoeg mijn bed uit.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
iedere nacht verlies je o.a. vocht, huidschilfers, er komen allemaal onzichtbare beestjes en bacterien in je bed..zo kan ik nog wel even doorgaan. Eens in de twee maanden is wel heul weinig.
Ik heb altijd seks met die ontzichtbare beestjes. Je moet toch wat.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
als jij er prima mee bent is het oke.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:13 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nou en? Ik ben de enige die erin slaapt en lucht vaak genoeg mijn bed uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |