Beddengoed vies maken!!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:23 schreef roos94 het volgende:
Wat is er fijner dan schoon, fris beddengoed?
Hier hetzelfde verhaal! minimaal 1 x per week in de zomer vaker.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:23 schreef roos94 het volgende:
Hoevaak verschoon jij je beddengoed?
Ik hoor weleens van mensen die maar eens per maand hun beddengoed verschonen. Stinkt het dan niet..? Lijkt me ook niet erg fijn liggen. Ik doe het 1 keer in de week en na 5/6 dagen snak ik er al naar om het te verschonen.
Wat is er fijner dan schoon, fris beddengoed?
Seks? Jij?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:37 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Meestal om de 1,5-2 weken. Mocht ik een keer seks hebben gehad of een nacht gezweet dan gaat ie er ook af.
Want het beddegoed wordt hard na een week? Of gaat prikken of zo?quote:
nee maar je ruikt dan de wasverzachter niet meer en het voelt niet meer fris 'lekker uit de was'quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:01 schreef MagnumPI het volgende:
[..]
Want het beddegoed wordt hard na een week? Of gaat prikken of zo?
Ik lig in bed om te slapen, niet om aan de dekens te snuivenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:02 schreef roos94 het volgende:
nee maar je ruikt dan de wasverzachter niet meer
I know rightquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:00 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Seks? Jij?
Whahahahahahahahahahahahahahahahaha
Luxeprobleem.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
nee maar je ruikt dan de wasverzachter niet meer en het voelt niet meer fris 'lekker uit de was'
Ik zie het probleem echt niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
nee maar je ruikt dan de wasverzachter niet meer en het voelt niet meer fris 'lekker uit de was'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |