Beddengoed vies maken!!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:23 schreef roos94 het volgende:
Wat is er fijner dan schoon, fris beddengoed?
Hier hetzelfde verhaal! minimaal 1 x per week in de zomer vaker.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:23 schreef roos94 het volgende:
Hoevaak verschoon jij je beddengoed?
Ik hoor weleens van mensen die maar eens per maand hun beddengoed verschonen. Stinkt het dan niet..? Lijkt me ook niet erg fijn liggen. Ik doe het 1 keer in de week en na 5/6 dagen snak ik er al naar om het te verschonen.
Seks? Jij?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:37 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Meestal om de 1,5-2 weken. Mocht ik een keer seks hebben gehad of een nacht gezweet dan gaat ie er ook af.
Want het beddegoed wordt hard na een week? Of gaat prikken of zo?quote:
nee maar je ruikt dan de wasverzachter niet meer en het voelt niet meer fris 'lekker uit de was'quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:01 schreef MagnumPI het volgende:
[..]
Want het beddegoed wordt hard na een week? Of gaat prikken of zo?
Ik lig in bed om te slapen, niet om aan de dekens te snuivenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:02 schreef roos94 het volgende:
nee maar je ruikt dan de wasverzachter niet meer
I know rightquote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:00 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Seks? Jij?
Whahahahahahahahahahahahahahahahaha
Luxeprobleem.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
nee maar je ruikt dan de wasverzachter niet meer en het voelt niet meer fris 'lekker uit de was'
Ik zie het probleem echt niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
nee maar je ruikt dan de wasverzachter niet meer en het voelt niet meer fris 'lekker uit de was'
De meest fantastsische seks met het meisje* waar je van houdt op datzelfde bedquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:23 schreef roos94 het volgende:
iedere nacht verlies je o.a. vocht, huidschilfers, er komen allemaal onzichtbare beestjes en bacterien in je bed..zo kan ik nog wel even doorgaan. Eens in de twee maanden is wel heul weinig.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:21 schreef Xaryna het volgende:
Meestal eens in de 1 a 2 maanden, in de zomer wat vaker.
Heb er geen seks in en slaap niet naakt, dus wordt niet zo vies. Met seks doe ik het wel vaker in de was.
Sommige mensen zweten minder... Slapen in een 2 persoonsbed in hun eentje.... Ehm... Zijn 2 dagen in de week bij hun ouders...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
iedere nacht verlies je o.a. vocht, huidschilfers, er komen allemaal onzichtbare beestjes en bacterien in je bed..zo kan ik nog wel even doorgaan. Eens in de twee maanden is wel heul weinig.
Wie slaapt er nou met 'n pyjama? naakt FTW!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:27 schreef Fascination het volgende:
Na 5/6 dagen al snakken naar schoon beddengoed? Slaap je naakt of zo?
wij begrijpen elkaar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:23 schreef Copycat het volgende:
Eens per week, minimaal. Heerlijk om in een net verschoond bed te stappen.
WTF? Wie slaapt er nou naakt, dan gebruik je het beddegoed als het ware als één grote onderbroek.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:13 schreef killerkip69 het volgende:
[..]
Wie slaapt er nou met 'n pyjama? naakt FTW!
1x p/jaar trouwens, maar ik lucht goed...
K. Doei.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:08 schreef roos94 het volgende:
Slaap nooit naakt, zelfs niet als het bloedheet is.
Nou en? Ik ben de enige die erin slaapt en lucht vaak genoeg mijn bed uit.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
iedere nacht verlies je o.a. vocht, huidschilfers, er komen allemaal onzichtbare beestjes en bacterien in je bed..zo kan ik nog wel even doorgaan. Eens in de twee maanden is wel heul weinig.
Ik heb altijd seks met die ontzichtbare beestjes. Je moet toch wat.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
als jij er prima mee bent is het oke.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:13 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Nou en? Ik ben de enige die erin slaapt en lucht vaak genoeg mijn bed uit.
Sliep altijd naakt, tot de brandquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:13 schreef killerkip69 het volgende:
[..]
Wie slaapt er nou met 'n pyjama? naakt FTW!
1x p/jaar trouwens, maar ik lucht goed...
Ja want bacteriën gedijen goed als je vochtig bent in je bed.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:24 schreef FANN het volgende:
Minstens één keer per week, lekkerste is eerst douchen, haren wassen enzo en dan dat bedje in
Ik droog me altijd eerst af en ik ga niet met natte haren mijn bed in, want dan staat het dequote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:27 schreef 404_Error het volgende:
[..]
Ja want bacteriën gedijden goed als je vochtig bent in je bed.
Jij zweet nooit?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:31 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Douche je savonds niet ofzo?? Dan kan het niet vies worden.
Een broeinest nog wel! Krijg ik daar ziektes van?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:26 schreef -Ciske- het volgende:
Elke week natuurlijk.
Zoek eens op huisstofmijt als je denkt dat alleen sterk zwetende mensen dat hoeven te doen.
Verbaasd me hoeveel mensen dagelijks schone kleding aantrekken maar zich blijkbaar niet druk maken 8 uur per nacht in een broeinest van bacteriën te liggen. En nee, daar hoef je niet naakt voor te slapen.
Nooit van huisstofmijterites gehoord?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een broeinest nog wel! Krijg ik daar ziektes van?
wordt je hard vanquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:32 schreef 404_Error het volgende:
Ik lig graag elke nacht in een broeinest van bacteriën. Ben ook nooit ziek en ververs mijn beddengoed zeker niet elke week.
Die zitten ook meteen in een vers gewassen beddengoed. Maak je maar geen illusies. Enigste waarmee je ze er even mee uit krijgt is om je beddengoed buiten in de vrieskou te hangen (als het vriest buiten) dan zijn ze weg. Maar heb je ze weer binnen komen ze vrolijk weer terug.quote:
Goh... dat wist ik nog allemaal niet, bedankt voor de infoquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:35 schreef 404_Error het volgende:
[..]
Die zitten ook meteen in een vers gewassen beddengoed. Maak je maar geen illusies. Enigste waarmee je ze er even mee uit krijgt is om je beddengoed buiten in de vrieskou te hangen (als het vriest buuiten) dan zijn ze weg. Maar heb je ze weer binnen komen ze vrolijk weer terug.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Goh... dat wist ik nog allemaal niet, bedankt voor de info
seks is ook vies.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:26 schreef -Ciske- het volgende:
Elke week natuurlijk.
Zoek eens op huisstofmijt als je denkt dat alleen sterk zwetende mensen dat hoeven te doen.
Verbaasd me hoeveel mensen dagelijks schone kleding aantrekken maar zich blijkbaar niet druk maken 8 uur per nacht in een broeinest van bacteriën te liggen. En nee, daar hoef je niet naakt voor te slapen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:38 schreef Zelfscanner het volgende:
14x per jaar.
Hou hierbij rekening het slapen bij vriendlief en vakanties. Dan gebruik je je eigen bed niet.
de lakens worden er vies van.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:39 schreef 404_Error het volgende:
[..]
Hoezo is seks vies? Ik ben geboren uit seks en voel mij niet vies. Jij wel?
Dan doe je toch iets verkeerd...quote:
Hou jij je onderbroek aan en druppelt je vriendje of jij niet op het het beddegoed?quote:
Nee, maar alles is schoon en hij spuit, geen druppelsquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:42 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hou jij je onderbroek aan en druppelt je vriendje of jij niet op het het beddegoed?
Zweet.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:45 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Nee, maar alles is schoon en hij spuit, geen druppels
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:31 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Douche je savonds niet ofzo?? Dan kan het niet vies worden.
Eens per maand vind ik prima, maar meermaals per week zit er iemand op uit te lekken nu. En mijn beddengoed is zwart van kleur, dus dat zie je iets te goed.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:23 schreef roos94 het volgende:
Hoevaak verschoon jij je beddengoed?
Ik hoor weleens van mensen die maar eens per maand hun beddengoed verschonen. Stinkt het dan niet..? Lijkt me ook niet erg fijn liggen. Ik doe het 1 keer in de week en na 5/6 dagen snak ik er al naar om het te verschonen. Het liefst zou ik het elke dag doen maar dat is veel was + kost tijd.
Goed om te weten.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:57 schreef Sinceria het volgende:
Om de week, maar als ik/we bezoek in bed hebben dan nog even een keertje extra van tevoren.
Dat valt allemaal ook wel weer mee toch? Vijf minuutjes ben je klaar (althans ik wel).quote:
Wtf?? Binnen 5 min manquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:16 schreef pimmetje2010 het volgende:
Wtf, ik 1x in 2 maanden, soms langer
Kost moeilijk veel tijd!
Niet veel langer. Beddengoed afhalen, nieuwe hoeslakens om de matrassen, kussenslopen en dekbedovertrek over resp. kussens en dekbed trekken en klaar. Beetje handigheid komt met de jaren.quote:
Ik heb geen dekbedquote:Op zondag 8 maart 2015 14:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet veel langer. Beddengoed afhalen, nieuwe hoeslakens om de matrassen, kussenslopen en dekbedovertrek over resp. kussens en dekbed trekken en klaar. Beetje handigheid komt met de jaren.
Ik zal het van de week eens timen.
Wou ik net zeggenquote:Op zondag 8 maart 2015 14:08 schreef Copycat het volgende:
Dekbedovertrek binnenstebuiten keren, armen erin steken, onderste twee hoekpunten pakken en daarmee de hoekpunten van je dekbed pakken. Rest van dekbed er overheen trekken/schudden. Voila.
Dat kost mij toch aanzienlijke moeite, zelfs met mijn 1,94mquote:Op zondag 8 maart 2015 14:08 schreef Copycat het volgende:
Dekbedovertrek binnenstebuiten keren, armen erin steken, onderste twee hoekpunten pakken en daarmee de hoekpunten van je dekbed pakken. Rest van dekbed er overheen trekken/schudden. Voila.
Whehehe zo een trap gat is altijd wel handig!!quote:Op zondag 8 maart 2015 14:14 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dat kost mij toch aanzienlijke moeite, zelfs met mijn 1,94m(260x240cm dekbed)
Ik stop meestal eerst de hoeken erin, (gewoon van binnenuit) en schud dan dat ding boven het trapgat in model
Lol misschien moet je mijn bed eens proberenquote:Op zondag 8 maart 2015 14:30 schreef Gebruikersna het volgende:
Iedere paar weken, het liefst zo min mogelijk. Ik háát het als er schone lakens op bed liggen, de lakens zijn dan zo stroef dat omdraaien vrijwel onmogelijk is. Na 2 of 3 dagen kun je pas in bed stappen zonder het vel van je botten te stropen.
Stroeve lakens
Jij gebruikt een maliënkolder als laken?quote:Op zondag 8 maart 2015 14:30 schreef Gebruikersna het volgende:
Iedere paar weken, het liefst zo min mogelijk. Ik háát het als er schone lakens op bed liggen, de lakens zijn dan zo stroef dat omdraaien vrijwel onmogelijk is. Na 2 of 3 dagen kun je pas in bed stappen zonder het vel van je botten te stropen.
Stroeve lakens
quote:Op zondag 8 maart 2015 14:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij gebruikt een maliënkolder als laken?
Ik ben nog ietsje langer, maar de dekbedmaat is hetzelfde. Geen doen dus.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:14 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dat kost mij toch aanzienlijke moeite, zelfs met mijn 1,94m(260x240cm dekbed)
Ik stop meestal eerst de hoeken erin, (gewoon van binnenuit) en schud dan dat ding boven het trapgat in modelDoe ik het gewoon staand dan zit dat dekbed ergens halverwege dwars of als een grote prop
Wellicht een beetje wasverzachter bij de was gooien? Nooit last van stroeve/harde lakensquote:Op zondag 8 maart 2015 14:30 schreef Gebruikersna het volgende:
Stroeve lakens
Ik ga dat vanavond ook even eens doen hahaquote:
Wat een ordinaire lelijkheid.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:46 schreef quirina het volgende:
http://miss-yvonne.nl/latex-kleding/bedgarnituur
Lapje erover en klaar
En doe je een hoeslaken dan?quote:
Ben je normaal ook zo overgevoelig voor aanrakingen?quote:Op zondag 8 maart 2015 14:30 schreef Gebruikersna het volgende:
Stroeve lakens
quote:Op zondag 8 maart 2015 13:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat valt allemaal ook wel weer mee toch? Vijf minuutjes ben je klaar (althans ik wel).
Uhh, eerst alles eraf halen, dan lakens in de wasmachiene, lakens uithangen en dan lakens weer erop doen.quote:
Je hebt maar 1 set lakens?quote:Op zondag 8 maart 2015 17:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
[..]
Uhh, eerst alles eraf halen, dan lakens in de wasmachiene, lakens uithangen en dan lakens weer erop doen.
Kost toch zeker 1,5 uur.
Je hebt maar één setje beddengoed? Het is best een aanrader om een extra set beddengoed te hebbenquote:Op zondag 8 maart 2015 17:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
[..]
Uhh, eerst alles eraf halen, dan lakens in de wasmachiene, lakens uithangen en dan lakens weer erop doen.
Kost toch zeker 1,5 uur.
Is nog nooit gebeurd.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:16 schreef Amarantha het volgende:
Ja maar als je heel erg ziek bent en bijvoorbeeld per ongeluk in je bed kotst (of noem het maar op). Dan is het toch wel handig om meteen een schone set beddengoed te hebben vind ik
Ik ook. Minstens zelfs. Maar nu voel ik me ineens zo'n extreme hoarder!quote:Op zondag 8 maart 2015 17:16 schreef Copycat het volgende:
Ik heb vier of vijf verschillende sets beddengoed. Donkerdere en dikkere voor in de winter en lichte -ook qua materiaal- voor in de zomer.
Ehm, is dat een serieuze vraag?quote:Op zondag 8 maart 2015 17:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ben je normaal ook zo overgevoelig voor aanrakingen?
Ik heb er ook nog twee die ik enkel voor het logeerbed gebruik. I need help!quote:Op zondag 8 maart 2015 17:17 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ook. Minstens zelfs. Maar nu voel ik me ineens zo'n extreme hoarder!
Ja. Als jij serieus het zo voelt van stroeve lakens "alsof je vel ervan af stroopt" dan ben je een beetje overgevoelig.quote:
Nog meer! Ik zeg: Niet meer te redden! You're doomed!quote:Op zondag 8 maart 2015 17:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog twee die ik enkel voor het logeerbed gebruik. I need help!
quote:
Nee 4 stuks, maar vroeg of laat moet ie toch gewassen en uitgehangen worden.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt maar één setje beddengoed? Het is best een aanrader om een extra set beddengoed te hebben
Dan zou ik denk ik het hele zooitje oprollen en meteen hier de container in,quote:Op zondag 8 maart 2015 17:16 schreef Amarantha het volgende:
Ja maar als je heel erg ziek bent en bijvoorbeeld per ongeluk in je bed kotst (of noem het maar op). Dan is het toch wel handig om meteen een schone set beddengoed te hebben vind ik
Oh dat doe ik echt niet. Schep Vanish, wasmachine op 60 graden en het wordt wel schoonquote:Op zondag 8 maart 2015 19:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan zou ik denk ik het hele zooitje oprollen en meteen hier de container in,
Ik kan niet tegen kots.
Gelukkig nog niet meegemaakt.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat doe ik echt niet. Schep Vanish, wasmachine op 60 graden en het wordt wel schoon
Godverquote:Op zondag 8 maart 2015 20:23 schreef Amarantha het volgende:
En desnoods eerst in een emmer met warm water en wasmiddel eerst laten weken.
Waarom niet? Als je daarna in de wasmachine doet dan is het hartstikke schoonquote:
Ja als je er tegen kan no prob natuurlijkquote:Op zondag 8 maart 2015 20:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je daarna in de wasmachine doet dan is het hartstikke schoon
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |