Dat valt allemaal ook wel weer mee toch? Vijf minuutjes ben je klaar (althans ik wel).quote:
Wtf?? Binnen 5 min manquote:Op zaterdag 7 maart 2015 18:16 schreef pimmetje2010 het volgende:
Wtf, ik 1x in 2 maanden, soms langer
Kost moeilijk veel tijd!
Niet veel langer. Beddengoed afhalen, nieuwe hoeslakens om de matrassen, kussenslopen en dekbedovertrek over resp. kussens en dekbed trekken en klaar. Beetje handigheid komt met de jaren.quote:
Ik heb geen dekbedquote:Op zondag 8 maart 2015 14:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet veel langer. Beddengoed afhalen, nieuwe hoeslakens om de matrassen, kussenslopen en dekbedovertrek over resp. kussens en dekbed trekken en klaar. Beetje handigheid komt met de jaren.
Ik zal het van de week eens timen.
Wou ik net zeggenquote:Op zondag 8 maart 2015 14:08 schreef Copycat het volgende:
Dekbedovertrek binnenstebuiten keren, armen erin steken, onderste twee hoekpunten pakken en daarmee de hoekpunten van je dekbed pakken. Rest van dekbed er overheen trekken/schudden. Voila.
Dat kost mij toch aanzienlijke moeite, zelfs met mijn 1,94mquote:Op zondag 8 maart 2015 14:08 schreef Copycat het volgende:
Dekbedovertrek binnenstebuiten keren, armen erin steken, onderste twee hoekpunten pakken en daarmee de hoekpunten van je dekbed pakken. Rest van dekbed er overheen trekken/schudden. Voila.
Whehehe zo een trap gat is altijd wel handig!!quote:Op zondag 8 maart 2015 14:14 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dat kost mij toch aanzienlijke moeite, zelfs met mijn 1,94m(260x240cm dekbed)
Ik stop meestal eerst de hoeken erin, (gewoon van binnenuit) en schud dan dat ding boven het trapgat in model
Lol misschien moet je mijn bed eens proberenquote:Op zondag 8 maart 2015 14:30 schreef Gebruikersna het volgende:
Iedere paar weken, het liefst zo min mogelijk. Ik háát het als er schone lakens op bed liggen, de lakens zijn dan zo stroef dat omdraaien vrijwel onmogelijk is. Na 2 of 3 dagen kun je pas in bed stappen zonder het vel van je botten te stropen.
Stroeve lakens
Jij gebruikt een maliënkolder als laken?quote:Op zondag 8 maart 2015 14:30 schreef Gebruikersna het volgende:
Iedere paar weken, het liefst zo min mogelijk. Ik háát het als er schone lakens op bed liggen, de lakens zijn dan zo stroef dat omdraaien vrijwel onmogelijk is. Na 2 of 3 dagen kun je pas in bed stappen zonder het vel van je botten te stropen.
Stroeve lakens
quote:Op zondag 8 maart 2015 14:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij gebruikt een maliënkolder als laken?
Ik ben nog ietsje langer, maar de dekbedmaat is hetzelfde. Geen doen dus.quote:Op zondag 8 maart 2015 14:14 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dat kost mij toch aanzienlijke moeite, zelfs met mijn 1,94m(260x240cm dekbed)
Ik stop meestal eerst de hoeken erin, (gewoon van binnenuit) en schud dan dat ding boven het trapgat in modelDoe ik het gewoon staand dan zit dat dekbed ergens halverwege dwars of als een grote prop
Wellicht een beetje wasverzachter bij de was gooien? Nooit last van stroeve/harde lakensquote:Op zondag 8 maart 2015 14:30 schreef Gebruikersna het volgende:
Stroeve lakens
Ik ga dat vanavond ook even eens doen hahaquote:
Wat een ordinaire lelijkheid.quote:Op zondag 8 maart 2015 16:46 schreef quirina het volgende:
http://miss-yvonne.nl/latex-kleding/bedgarnituur
Lapje erover en klaar
En doe je een hoeslaken dan?quote:
Ben je normaal ook zo overgevoelig voor aanrakingen?quote:Op zondag 8 maart 2015 14:30 schreef Gebruikersna het volgende:
Stroeve lakens
quote:Op zondag 8 maart 2015 13:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat valt allemaal ook wel weer mee toch? Vijf minuutjes ben je klaar (althans ik wel).
Uhh, eerst alles eraf halen, dan lakens in de wasmachiene, lakens uithangen en dan lakens weer erop doen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |