Je hebt maar 1 set lakens?quote:Op zondag 8 maart 2015 17:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
[..]
Uhh, eerst alles eraf halen, dan lakens in de wasmachiene, lakens uithangen en dan lakens weer erop doen.
Kost toch zeker 1,5 uur.
Je hebt maar één setje beddengoed? Het is best een aanrader om een extra set beddengoed te hebbenquote:Op zondag 8 maart 2015 17:11 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
[..]
Uhh, eerst alles eraf halen, dan lakens in de wasmachiene, lakens uithangen en dan lakens weer erop doen.
Kost toch zeker 1,5 uur.
Is nog nooit gebeurd.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:16 schreef Amarantha het volgende:
Ja maar als je heel erg ziek bent en bijvoorbeeld per ongeluk in je bed kotst (of noem het maar op). Dan is het toch wel handig om meteen een schone set beddengoed te hebben vind ik
Ik ook. Minstens zelfs. Maar nu voel ik me ineens zo'n extreme hoarder!quote:Op zondag 8 maart 2015 17:16 schreef Copycat het volgende:
Ik heb vier of vijf verschillende sets beddengoed. Donkerdere en dikkere voor in de winter en lichte -ook qua materiaal- voor in de zomer.
Ehm, is dat een serieuze vraag?quote:Op zondag 8 maart 2015 17:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ben je normaal ook zo overgevoelig voor aanrakingen?
Ik heb er ook nog twee die ik enkel voor het logeerbed gebruik. I need help!quote:Op zondag 8 maart 2015 17:17 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ook. Minstens zelfs. Maar nu voel ik me ineens zo'n extreme hoarder!
Ja. Als jij serieus het zo voelt van stroeve lakens "alsof je vel ervan af stroopt" dan ben je een beetje overgevoelig.quote:
Nog meer! Ik zeg: Niet meer te redden! You're doomed!quote:Op zondag 8 maart 2015 17:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog twee die ik enkel voor het logeerbed gebruik. I need help!
quote:
Nee 4 stuks, maar vroeg of laat moet ie toch gewassen en uitgehangen worden.quote:Op zondag 8 maart 2015 17:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt maar één setje beddengoed? Het is best een aanrader om een extra set beddengoed te hebben
Dan zou ik denk ik het hele zooitje oprollen en meteen hier de container in,quote:Op zondag 8 maart 2015 17:16 schreef Amarantha het volgende:
Ja maar als je heel erg ziek bent en bijvoorbeeld per ongeluk in je bed kotst (of noem het maar op). Dan is het toch wel handig om meteen een schone set beddengoed te hebben vind ik
Oh dat doe ik echt niet. Schep Vanish, wasmachine op 60 graden en het wordt wel schoonquote:Op zondag 8 maart 2015 19:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan zou ik denk ik het hele zooitje oprollen en meteen hier de container in,
Ik kan niet tegen kots.
Gelukkig nog niet meegemaakt.quote:Op zondag 8 maart 2015 20:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh dat doe ik echt niet. Schep Vanish, wasmachine op 60 graden en het wordt wel schoon
Godverquote:Op zondag 8 maart 2015 20:23 schreef Amarantha het volgende:
En desnoods eerst in een emmer met warm water en wasmiddel eerst laten weken.
Waarom niet? Als je daarna in de wasmachine doet dan is het hartstikke schoonquote:
Ja als je er tegen kan no prob natuurlijkquote:Op zondag 8 maart 2015 20:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom niet? Als je daarna in de wasmachine doet dan is het hartstikke schoon
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |