De clip van Wenn es passiert gaat over mijn leven, is dat niet mooi?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik zing dit nummer elke ochtend tegen mezelf in de spiegel.
Ik gewoon ditquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Maar dan ben je een rondreizend circus met speciaalbier ipv dat flugel drankje, prachtig ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De clip van Wenn es passiert gaat over mijn leven, is dat niet mooi?
quote:
Ja hè, apart is dat.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind haar eigenlijk mooier als Annie dan helemaal opgetut.
Ik deze.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Doe jezelf niet tekort, ze lijkt 14.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien omdat ze daar een meisje van 18 ofzo speelt, zou dat het zijn?
Dit nummer gaat vast over jou.quote:
En deze over jou.quote:
Ik heb een beter kleurtje.quote:
Nee, hoezo?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:48 schreef LTVDK het volgende:
TT zou eigenlijk "De matige & de berggeit" moeten zijn toch?
Ik dacht dat je gewoon weer alles onnodig moest verkorten, als een soort tegenpool van timquote:
Oh judge Visser, I've been a naughty boy.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:52 schreef Specularium het volgende:
Meester Visser lijkt me wel iemand met een sm-kelder.
Ik zou best in Meeste Vissers SM-kelder willen kijken. Ik denk dat hij iemand van het kadaster klaar heeft staan om je piemel te metenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:52 schreef Specularium het volgende:
Meester Visser lijkt me wel iemand met een sm-kelder.
Niet huilen Harry.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer interessant te doen?
Inderdaad, nodig dan gewoon niemand uit en laat het beeld 10 minuten stil staan.quote:
Als we pech hebben gaat ze nog zingen ook. Hebben jullie het kutnummer wat ze erover gemaakt hebben al gehoord?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Inderdaad, nodig dan gewoon niemand uit en laat het beeld 10 minuten stil staan.
Waarom zou ik dat willen?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als we pech hebben gaat ze nog zingen ook. Hebben jullie het kutnummer wat ze erover gemaakt hebben al gehoord?
Nee, hopelijk heb je een youtube.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als we pech hebben gaat ze nog zingen ook. Hebben jullie het kutnummer wat ze erover gemaakt hebben al gehoord?
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, hopelijk heb je een youtube.
Ok, ltvdk en ik houden je hier aan zaterdagquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:15 schreef Inolvidable het volgende:
IK HEB EEN STUDIO EN IK TRAKTEER OP BIER.
In Amsterdam zeker?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:15 schreef Inolvidable het volgende:
IK HEB EEN STUDIO EN IK TRAKTEER OP BIER.
Sowieso.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ok, ltvdk en ik houden je hier aan zaterdag
Ja.quote:
quote:
Contradictio in terminis inderdaad.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hebben we het hier over hetzelfde Amsterdam?
Laat mij gewoon even mijn momentje van blijdschap hebben, hè. Eigenlijk ben ik een boerinnetje en nog nooit buiten Brabant geweest.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hebben we het hier over hetzelfde Amsterdam?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:22 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Laat mij gewoon even mijn momentje van blijdschap hebben, hè. Eigenlijk ben ik een boerinnetje en nog nooit buiten Brabant geweest.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:22 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Laat mij gewoon even mijn momentje van blijdschap hebben, hè. Eigenlijk ben ik een boerinnetje en nog nooit buiten Brabant geweest.
Aaaaaaaahhhhhh.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:22 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
ik heb geen leuk verhaaltjequote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat hey?
Vertel eens een leuk verhaaltje.
Misschien deed hij wel alsof voor de aandacht.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:29 schreef timmmmm het volgende:
Wat is Thé Lau een teringlul joh. Die praat me een partij teringzooi joh.
Als ik ergens een hekel aan heb is het dat kankerlijers hun ervaring ineens als waarheid gaan verkondigen. Je kan niet zomaar zeggen 'als je kanker hebt, dan doet dat dit en dat met je'. Doet voor iedereen wat anders en zo veel mensen voelen zich erg bijzonder en denken dat ze even hun ervaring op iedereen kunnen spiegelen.
Daar kan ik nou echt chagrijnig van worden
Werkt wel dan, je ziet hem ineens overal, als matige artiestquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien deed hij wel alsof voor de aandacht.
hoiquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Moet je niet even vertellen dat die muts een nieuwe track heeft uitgebracht?
Daar begon die vanmiddag al hysterisch over te stuiterenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Moet je niet even vertellen dat die muts een nieuwe track heeft uitgebracht?
Mooie foutloze zin ditquote:
Mag je die van mij lenen. Geef ik ook wat tips enzoquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wel hoop werk natuurlijk, moet ik ook een tondeuse kopen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aaaaaaaahhhhhh.
Dan is het wel een vooruitgang.
Hoe gaat het met aardrijkskunde tegenwoordig?quote:
5,9 nu. wordt nog wel een 7quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe gaat het met aardrijkskunde tegenwoordig?
Daar zorg je maar voorquote:
Past prima in dit topic.quote:
Dat soort onzin ben ik al lang weer vergeten.quote:
Putain.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat soort onzin ben ik al lang weer vergeten.
Net als Frans, heb je ook niks aan om dat te weten.
Quelle est la capitale de Peru?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat soort onzin ben ik al lang weer vergeten.
Net als Frans, heb je ook niks aan om dat te weten.
Du Boursinquote:
Voor de volgende vraag mag je kiezen. Wil je uitleggen hoe een vulkaan werkt of wil je uitleggen hoe de watercyclus werktquote:
Ik had 5 keer 'goed' voor dit project. Dat staat gelijk aan een 10. Lekker puh.quote:
allebei niet plsquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor de volgende vraag mag je kiezen. Wil je uitleggen hoe een vulkaan werkt of wil je uitleggen hoe de watercyclus werkt
Iets met erosie en lijzijde van een berg ofzo.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:52 schreef timmmmm het volgende:
Meer onderwerpen heb ik niet onthouden van mijn aardrijkskundelessen
waterquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waar ben je nu mee bezig met aardrijkskunde?
iets met opstijgenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Had de watercyclus toch perfect geweest
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:53 schreef Fylax het volgende:
morgen nederlands en engels toets
kwam er vandaag pas achter
stress
Leuk. Daar doe ik veel mee.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee krijg ik volgend jaar als t goed is
Kan ik je ergens mee helpen?quote:
E&Mquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:56 schreef timmmmm het volgende:
Fylax gaat M&O doen. Heb je al een profiel gekozen of moet dat nog?
Ik ben de slimste jongenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Fylax gewoon naast de slimste jongen van de klas gaan zitten en dan afkijken.
Dat kan ik ook hoorquote:
Cool. Moet je daar niet goede cijfertjes voor hebben?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
E&M
Maar ik ga International Business College doen op de havo. http://www.20-80learning.nl/
I not know what you sayquote:
Anders had ik het toch niet gedaan.quote:
Dat heb ikquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:59 schreef Inolvidable het volgende:
Cool. Moet je daar niet goede cijfertjes voor hebben?
Ik moet tegenwoordig ook consolideren en ik haat valutaverschillen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:58 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb laatst nog boekhouden moeten leren. Leuk is anders. Met al die grootboeken.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet tegenwoordig ook consolideren en ik haat valutaverschillen.
Maar ik houd wel van cijferneuken, dus uiteindelijk doe ik het met veel plezier.
Ja maar ik dacht iets van 7,5/8 gemiddeld.quote:
Wowquote:
6.8 gemiddeld en ik sta 7,4quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:00 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht iets van 7,5/8 gemiddeld.
[..]
Wow
Ja godver....quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja godver....
Ik ga me even met Dettol wassen.
alles samen is een 7,4quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Behalve voor aardrijkskunde, en daar hechten olvi en ik veel waarde aan.
Cool. Ik stond een 8,5 op het vmbo en toen mocht ik naar havo en toen bleef ik zitten GODVERDOMME.quote:
Ik ben denk ik de grootste...hahaha snap je hem....cijferautist hier.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:01 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Cool. Ik stond een 8,5 op het vmbo en toen mocht ik naar havo en toen bleef ik zitten GODVERDOMME.
op een cijfer van 1 tot 10quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben denk ik de grootste...hahaha snap je hem....cijferautist hier.
Praat gewoon lekker voor jezelf.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Behalve voor aardrijkskunde, en daar hechten olvi en ik veel waarde aan.
Inderdaad, zeg het hem.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:01 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Praat gewoon lekker voor jezelf.
Ik ben meer dan 10 jaar accountant geweest en nu controller....vul zelf maar in.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
op een cijfer van 1 tot 10
hoe cijferautistisch ben je?
quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben denk ik de grootste...hahaha snap je hem....cijferautist hier.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben meer dan 10 jaar accountant geweest en nu controller....vul zelf maar in.
Uccie en ik vinden dat je best voor anderen mag pratenquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:01 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Praat gewoon lekker voor jezelf.
Bungabungavulkanenquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:01 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb gehoord dat LTVDK dat ook heel belangrijk vindt, vooral bungabungavulkanen.
Ik pas me aan aan het niveau.quote:
Playstation of Xbox?quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben meer dan 10 jaar accountant geweest en nu controller....vul zelf maar in.
Specie en ik vinden jou niet lief.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uccie en ik vinden dat je best voor anderen mag praten
Deuren gaan eraan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
hooooooooooo, pas op jongens. HET BEEST IS LOS
quote:
Ik heb problemen met cijfers jaquote:
Ik ook, behalve 69.quote:
Timmmm en ik vinden het een beetje raar dat je Specie zo noemt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:03 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Specie en ik vinden jou niet lief.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:03 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Specie en ik vinden jou niet lief.
Werkt niet Hans.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb gehoord dat hij het heel fijn vindt dat je namens hem praat
1 4 3 7 6 8 2 9 5 10quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij kan ook nog niet tot 10 tellen.
Ik ben Hannes volgens Dable.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Timmmm en ik vinden het een beetje raar dat je Specie zo noemt.
Ja Specie, dat zegt zequote:Op woensdag 4 maart 2015 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Werkt niet Hans.
Maar het is Kevin Spacey.
Hannes Peekel.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben Hannes volgens Dable.
Oke, Hannes.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind 18 eigenlijk al te hoog.
Specie specie speciequote:Op woensdag 4 maart 2015 00:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Timmmm en ik vinden het een beetje raar dat je Specie zo noemt.
Als ik me conformeer aan mijn Hannes imago kan ik mijn baret wel wegdoen en heb ik geen vogel meer die naar mij is vernoemd dus ik weet niet of ik dat wel doe.quote:
Tenzij ze mensen troetelbeer kan noemen. Sp3cularium en ik worden daar een beetje ongemakkelijk vanquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dable is altijd een beetje kortaf.
Daar metsel je mee.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:06 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oke, Hannes.
[..]
Specie specie specie
quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik me conformeer aan mijn Hannes imago kan ik mijn baret wel wegdoen en heb ik geen vogel meer die naar mij is vernoemd dus ik weet niet of ik dat wel doe.
Dan vind ik mortel beter bij hem passen...quote:
Mist wel een klontje boter.quote:
Je kan het het ontbijt van echte mannen noemen, maar dan moet je het weer op de kaart zetten als mannenpap, en ik denk niet dat dat verkooptquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]Kan niet wachten tot jij je eettentje hebt.
Dat doe ik toch niet echt, daar is die baret me veel te kostbaar voor.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kan het het ontbijt van echte mannen noemen, maar dan moet je het weer op de kaart zetten als mannenpap, en ik denk niet dat dat verkoopt
De baret ookquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat doe ik toch niet echt, daar is die baret me veel te kostbaar voor.
Ik bedoel Pjo, daar is Pjo me veel te kostbaar voor
Ik probeerde er ook stiekem een wijvenontbijt van te maken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeeuwse meisjes passen niet bij het ontbijt van echte mannen
Ik verlaat nooit het huis zonder baret.quote:
Ik zie niet in waarom je geen Zeeuws meisje bij je ontbijt zou willen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeeuwse meisjes passen niet bij het ontbijt van echte mannen
Boefquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik probeerde er ook stiekem een wijvenontbijt van te maken.
Zo ben ik.quote:
Slaap lekker!quote:
Ondertussen is het al nacht, je bent in de war met je middagdutje.quote:
Vandaag geen middagdutje gedaanquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ondertussen is het al nacht, je bent in de war met je middagdutje.
Dan duik je nu toch lekker met een Zeeuws meisje je bed inquote:
OK.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dable is altijd een beetje kortaf.
Ze probeert gewoon ruig te doenquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nou, dat bedoel ik dus!
Gaat het wel goed met je?
Oh, dat vind ik ineens reuze spannend. Ik zie haar nu rondjes crossen door Amsterdam op een Harley Davidson.quote:
Zoiets dus?quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik ineens reuze spannend. Ik zie haar nu rondjes crossen door Amsterdam op een Harley Davidson.
Nee, ik ben verkouden volgens mij heb ik kinkhoest.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nou, dat bedoel ik dus!
Gaat het wel goed met je?
Waarom verklap jij altijd alles?quote:
Wil je nog een nieuwtje voor de FP?quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je geen Zeeuws meisje bij je ontbijt zou willen.
quote:Van Miltenburg: "Much ado about nothing"
Kamervoorzitter Anouchka van Miltenburg ging na afloop van het gasdebat in de Tweede Kamer de mist in. Terwijl haar microfoon nog openstond, zei ze nog net hoorbaar: "Much ado about nothing, die hoofdelijke stemmingen."
De Tweede Kamer voerde vanavond een debat met minister Kamp (Economische Zaken) over het kritische rapport van de Onderzoeksraad voor Veiligheid over de gaswinning in Groningen. Namens de Partij voor de Dieren zei diende kamerlid Esther Ouwehand een motie van wantrouwen tegen het kabinet in. Ze vroeg hierover een hoofdelijke stemming aan.
Voor een hoofdelijke stemming worden alle aanwezige kamerleden teruggeroepen naar de plenaire zaal. De namen van de kamerleden worden dan één voor één afgeroepen. De motie was kansloos en kreeg alleen wat steun vanuit de PVV. Toen Van Miltenburg de vergadering sloot, was haar kwalificatie van de hoofdelijke stemming nog net hoorbaar, omdat de microfoon nog open stond.
Dan moet je nog even verder....Marianne en ik hebben al tyfus.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:22 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee, ik ben verkouden volgens mij heb ik kinkhoest.
[..]
Waarom verklap jij altijd alles?
WOBquote:
Marianne heeft komkommerrot.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan moet je nog even verder....Marianne en ik hebben al tyfus.
Het is wit/goud.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:25 schreef Elfletterig het volgende:
Op Twitter is de discussie trouwens nog of ze "Much to do about nothing" of "Much ado about nothing" zei. Ik verstond ook dat eerste, ze bedoelde het tweede.
Ik doe geen (binnenlandse) politieke berichtenquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wil je nog een nieuwtje voor de FP?
https://twitter.com/search?f=realtime&q=miltenburg&src=tyah
[..]
quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan moet je nog even verder....Marianne en ik hebben al tyfus.
Hannes vroeg niets aan en als hij dat wel deed dan zou jij echt niet antwoorden binnen drie maanden.quote:
Ook. Ik had Fokker beloofd dat ik Ebola zou hebben, die is nu teleurgesteld.quote:
Hij was ongerust, dus maar een spoed verzoek ingediendquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:25 schreef Inolvidable het volgende:
Hannes vroeg niets aan en als hij dat wel deed dan zou jij echt niet antwoorden binnen drie maanden.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik doe geen (binnenlandse) politieke berichten
Een wob-verzoek kan niet met spoed.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij was ongerust, dus maar een spoed verzoek ingediend.
Sorryquote:
Tuurlijk wel, gewoon omkopen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Een wob-verzoek kan niet met spoed.
DIT IS ZO SUPERGAAFquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:29 schreef Specularium het volgende:
Lekker man, met zijn allen van de glijbaan.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Een wob-verzoek kan niet met spoed.
Ik ben natuurlijk zo corrupt als de pestquote:
Het is echt hilarisch, ik kijk nu ook.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:31 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens is de herhaling van Pauw op Nederland 1 een puinhoop. Eerst werd de uitzending van gisteren halverwege ingestart, nu loopt de goede uitzending, maar in 4:3 beeldverhouding.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:31 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens is de herhaling van Pauw op Nederland 1 een puinhoop. Eerst werd de uitzending van gisteren halverwege ingestart, nu loopt de goede uitzending, maar in 4:3 beeldverhouding.
Zo is Imca wel de helft smallerquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:31 schreef Elfletterig het volgende:
Zoldertyfus?quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoop trouwens dat jullie allemaal opknappen van de inheemse ziektes die jullie op je zolderkamer hebben opgelopen.
Henk Eftelaar kijkt nu via uitzending gemist, lees ik.quote:
Ik wilde gewoon live de herhaling kijken, maar ze begonnen halverwege de uitzending van gisteren, met aan het woord die Abdelkarim Honing. Toen ben ik naar Uitzending Gemist gegaan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henk Eftelaar kijkt nu via uitzending gemist, lees ik.
Die vindt het superspannend dat ze een foutje bij de regie hebben gemaakt.
Klopt, maar die zingt gelukkig niet over haar scheur.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die berggeit van jou is nog veel dikker.
Nou ik kwam buiten en toen ging het mis.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoop trouwens dat jullie allemaal opknappen van de inheemse ziektes die jullie op je zolderkamer hebben opgelopen.
Als je dat nog 1 keer doet, dan zwaait er wat.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ik kwam buiten en toen ging het mis.
Fylaxquote:
Gelukkig maar...quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Grapje.
Ik vind je ontzettend slim
Ik zoek nog iemand die weet van welke topshow mijn gifje was maar blijkbaar is er hier niemand van mijn generatie.quote:
Aha..quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zoek nog iemand die weet van welke topshow mijn gifje was maar blijkbaar is er hier niemand van mijn generatie.
Dit leek me een goede kans voor jou om de wereld te laten zien dat je een pientere jongen bent.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je dat nog 1 keer doet, dan zwaait er wat.
Dragonball Z?quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zoek nog iemand die weet van welke topshow mijn gifje was maar blijkbaar is er hier niemand van mijn generatie.
Je onderschatte mijn bewijzingsdrangquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit leek me een goede kans voor jou om de wereld te laten zien dat je een pientere jongen bent.
Nee, GGMM en ik vonden dat maar onzin.quote:
Als het goed isquote:
Je wilt niet weten welke bagger ik gezien heb in mijn leven.quote:
Wow, jij hebt het Cartoon Network logo gespot. Goed werk!quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:46 schreef LTVDK het volgende:
Zal vast wel weer de Powerpuff Girls of Dexters Laboratory zijn
Haviksoog ditdatquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow, jij hebt het Cartoon Network logo gespot. Goed werk!
Cow & Chicken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zit nu erg dicht bij het antwoord van mijn quiz, doe je ook mee?
Ik gok nog een keer: pokemonquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zit nu erg dicht bij het antwoord van mijn quiz, doe je ook mee?
Pokémon werd niet uitgezonden op Cartoon Network, dom varken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik gok nog een keer: pokemon
En nu ga ik slapen
BIKER MICE FROM MARSquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een kwaliteit was er toen op tv.
Tijd voor een schopje naar MLN.
Het staat niet in de top 5, maar ik het wel regelmatig.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wist wel dat dat jouw lievelingsshow zou zijn
Dat duurde maar ongeveer 8 afleveringen toch?quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:56 schreef Mani89 het volgende:
Goku Super Saiyan zien worden tegen Frieza, behoort nog steeds tot een van de hoogtepunten van mijn leven.
Ik wist dit. Maar ik was even ergens anders.quote:
Dat zegt vooral veel over je leven.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:56 schreef Mani89 het volgende:
Goku Super Saiyan zien worden tegen Frieza, behoort nog steeds tot een van de hoogtepunten van mijn leven.
8 afleveringen vol homoerotisch gegrom en spieren flexen. Dat doet wel wat met een jongen in de puberteit.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat duurde maar ongeveer 8 afleveringen toch?
Je had toch wel een Charizard he?quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:05 schreef Mani89 het volgende:
Het absolute hoogtepunt in mijn leven was trouwens toen ik voor het eerst de Elite Four versloeg in Pokemon Blue. Machtig mooi was dat.
Een leukere gesprekspartner vind je niet op FOK!quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:37 schreef Frutsel het volgende:
Dat je hier tegen jezelf praat bedoel je?
Inderdaad, dus ik snap het wel!quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een leukere gesprekspartner vind je niet op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |