Pokémon werd niet uitgezonden op Cartoon Network, dom varken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik gok nog een keer: pokemon
En nu ga ik slapen
BIKER MICE FROM MARSquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een kwaliteit was er toen op tv.
Tijd voor een schopje naar MLN.
Het staat niet in de top 5, maar ik het wel regelmatig.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wist wel dat dat jouw lievelingsshow zou zijn
Dat duurde maar ongeveer 8 afleveringen toch?quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:56 schreef Mani89 het volgende:
Goku Super Saiyan zien worden tegen Frieza, behoort nog steeds tot een van de hoogtepunten van mijn leven.
Ik wist dit. Maar ik was even ergens anders.quote:
Dat zegt vooral veel over je leven.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:56 schreef Mani89 het volgende:
Goku Super Saiyan zien worden tegen Frieza, behoort nog steeds tot een van de hoogtepunten van mijn leven.
8 afleveringen vol homoerotisch gegrom en spieren flexen. Dat doet wel wat met een jongen in de puberteit.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat duurde maar ongeveer 8 afleveringen toch?
Je had toch wel een Charizard he?quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:05 schreef Mani89 het volgende:
Het absolute hoogtepunt in mijn leven was trouwens toen ik voor het eerst de Elite Four versloeg in Pokemon Blue. Machtig mooi was dat.
Een leukere gesprekspartner vind je niet op FOK!quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:37 schreef Frutsel het volgende:
Dat je hier tegen jezelf praat bedoel je?
Inderdaad, dus ik snap het wel!quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een leukere gesprekspartner vind je niet op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |