Als je dat nog 1 keer doet, dan zwaait er wat.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ik kwam buiten en toen ging het mis.
Fylaxquote:
Gelukkig maar...quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Grapje.
Ik vind je ontzettend slim
Ik zoek nog iemand die weet van welke topshow mijn gifje was maar blijkbaar is er hier niemand van mijn generatie.quote:
Aha..quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zoek nog iemand die weet van welke topshow mijn gifje was maar blijkbaar is er hier niemand van mijn generatie.
Dit leek me een goede kans voor jou om de wereld te laten zien dat je een pientere jongen bent.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je dat nog 1 keer doet, dan zwaait er wat.
Dragonball Z?quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zoek nog iemand die weet van welke topshow mijn gifje was maar blijkbaar is er hier niemand van mijn generatie.
Je onderschatte mijn bewijzingsdrangquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit leek me een goede kans voor jou om de wereld te laten zien dat je een pientere jongen bent.
Nee, GGMM en ik vonden dat maar onzin.quote:
Als het goed isquote:
Je wilt niet weten welke bagger ik gezien heb in mijn leven.quote:
Wow, jij hebt het Cartoon Network logo gespot. Goed werk!quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:46 schreef LTVDK het volgende:
Zal vast wel weer de Powerpuff Girls of Dexters Laboratory zijn
Haviksoog ditdatquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wow, jij hebt het Cartoon Network logo gespot. Goed werk!
Cow & Chicken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zit nu erg dicht bij het antwoord van mijn quiz, doe je ook mee?
Ik gok nog een keer: pokemonquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zit nu erg dicht bij het antwoord van mijn quiz, doe je ook mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |