Tuurlijk wel, gewoon omkopen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Een wob-verzoek kan niet met spoed.
DIT IS ZO SUPERGAAFquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:29 schreef Specularium het volgende:
Lekker man, met zijn allen van de glijbaan.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Een wob-verzoek kan niet met spoed.
Ik ben natuurlijk zo corrupt als de pestquote:
Het is echt hilarisch, ik kijk nu ook.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:31 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens is de herhaling van Pauw op Nederland 1 een puinhoop. Eerst werd de uitzending van gisteren halverwege ingestart, nu loopt de goede uitzending, maar in 4:3 beeldverhouding.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:31 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens is de herhaling van Pauw op Nederland 1 een puinhoop. Eerst werd de uitzending van gisteren halverwege ingestart, nu loopt de goede uitzending, maar in 4:3 beeldverhouding.
Zo is Imca wel de helft smallerquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:31 schreef Elfletterig het volgende:
Zoldertyfus?quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoop trouwens dat jullie allemaal opknappen van de inheemse ziektes die jullie op je zolderkamer hebben opgelopen.
Henk Eftelaar kijkt nu via uitzending gemist, lees ik.quote:
Ik wilde gewoon live de herhaling kijken, maar ze begonnen halverwege de uitzending van gisteren, met aan het woord die Abdelkarim Honing. Toen ben ik naar Uitzending Gemist gegaan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henk Eftelaar kijkt nu via uitzending gemist, lees ik.
Die vindt het superspannend dat ze een foutje bij de regie hebben gemaakt.
Klopt, maar die zingt gelukkig niet over haar scheur.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die berggeit van jou is nog veel dikker.
Nou ik kwam buiten en toen ging het mis.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoop trouwens dat jullie allemaal opknappen van de inheemse ziektes die jullie op je zolderkamer hebben opgelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |