Vandaag geen middagdutje gedaanquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ondertussen is het al nacht, je bent in de war met je middagdutje.
Dan duik je nu toch lekker met een Zeeuws meisje je bed inquote:
OK.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dable is altijd een beetje kortaf.
Ze probeert gewoon ruig te doenquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nou, dat bedoel ik dus!
Gaat het wel goed met je?
Oh, dat vind ik ineens reuze spannend. Ik zie haar nu rondjes crossen door Amsterdam op een Harley Davidson.quote:
Zoiets dus?quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik ineens reuze spannend. Ik zie haar nu rondjes crossen door Amsterdam op een Harley Davidson.
Nee, ik ben verkouden volgens mij heb ik kinkhoest.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nou, dat bedoel ik dus!
Gaat het wel goed met je?
Waarom verklap jij altijd alles?quote:
Wil je nog een nieuwtje voor de FP?quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom je geen Zeeuws meisje bij je ontbijt zou willen.
quote:Van Miltenburg: "Much ado about nothing"
Kamervoorzitter Anouchka van Miltenburg ging na afloop van het gasdebat in de Tweede Kamer de mist in. Terwijl haar microfoon nog openstond, zei ze nog net hoorbaar: "Much ado about nothing, die hoofdelijke stemmingen."
De Tweede Kamer voerde vanavond een debat met minister Kamp (Economische Zaken) over het kritische rapport van de Onderzoeksraad voor Veiligheid over de gaswinning in Groningen. Namens de Partij voor de Dieren zei diende kamerlid Esther Ouwehand een motie van wantrouwen tegen het kabinet in. Ze vroeg hierover een hoofdelijke stemming aan.
Voor een hoofdelijke stemming worden alle aanwezige kamerleden teruggeroepen naar de plenaire zaal. De namen van de kamerleden worden dan één voor één afgeroepen. De motie was kansloos en kreeg alleen wat steun vanuit de PVV. Toen Van Miltenburg de vergadering sloot, was haar kwalificatie van de hoofdelijke stemming nog net hoorbaar, omdat de microfoon nog open stond.
Dan moet je nog even verder....Marianne en ik hebben al tyfus.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:22 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nee, ik ben verkouden volgens mij heb ik kinkhoest.
[..]
Waarom verklap jij altijd alles?
WOBquote:
Marianne heeft komkommerrot.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan moet je nog even verder....Marianne en ik hebben al tyfus.
Het is wit/goud.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:25 schreef Elfletterig het volgende:
Op Twitter is de discussie trouwens nog of ze "Much to do about nothing" of "Much ado about nothing" zei. Ik verstond ook dat eerste, ze bedoelde het tweede.
Ik doe geen (binnenlandse) politieke berichtenquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wil je nog een nieuwtje voor de FP?
https://twitter.com/search?f=realtime&q=miltenburg&src=tyah
[..]
quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan moet je nog even verder....Marianne en ik hebben al tyfus.
Hannes vroeg niets aan en als hij dat wel deed dan zou jij echt niet antwoorden binnen drie maanden.quote:
Ook. Ik had Fokker beloofd dat ik Ebola zou hebben, die is nu teleurgesteld.quote:
Hij was ongerust, dus maar een spoed verzoek ingediendquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:25 schreef Inolvidable het volgende:
Hannes vroeg niets aan en als hij dat wel deed dan zou jij echt niet antwoorden binnen drie maanden.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik doe geen (binnenlandse) politieke berichten
Een wob-verzoek kan niet met spoed.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij was ongerust, dus maar een spoed verzoek ingediend.
Sorryquote:
Tuurlijk wel, gewoon omkopen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Een wob-verzoek kan niet met spoed.
DIT IS ZO SUPERGAAFquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:29 schreef Specularium het volgende:
Lekker man, met zijn allen van de glijbaan.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Een wob-verzoek kan niet met spoed.
Ik ben natuurlijk zo corrupt als de pestquote:
Het is echt hilarisch, ik kijk nu ook.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:31 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens is de herhaling van Pauw op Nederland 1 een puinhoop. Eerst werd de uitzending van gisteren halverwege ingestart, nu loopt de goede uitzending, maar in 4:3 beeldverhouding.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:31 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens is de herhaling van Pauw op Nederland 1 een puinhoop. Eerst werd de uitzending van gisteren halverwege ingestart, nu loopt de goede uitzending, maar in 4:3 beeldverhouding.
Zo is Imca wel de helft smallerquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:31 schreef Elfletterig het volgende:
Zoldertyfus?quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoop trouwens dat jullie allemaal opknappen van de inheemse ziektes die jullie op je zolderkamer hebben opgelopen.
Henk Eftelaar kijkt nu via uitzending gemist, lees ik.quote:
Ik wilde gewoon live de herhaling kijken, maar ze begonnen halverwege de uitzending van gisteren, met aan het woord die Abdelkarim Honing. Toen ben ik naar Uitzending Gemist gegaan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henk Eftelaar kijkt nu via uitzending gemist, lees ik.
Die vindt het superspannend dat ze een foutje bij de regie hebben gemaakt.
Klopt, maar die zingt gelukkig niet over haar scheur.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die berggeit van jou is nog veel dikker.
Nou ik kwam buiten en toen ging het mis.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik hoop trouwens dat jullie allemaal opknappen van de inheemse ziektes die jullie op je zolderkamer hebben opgelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |