Oke, Hannes.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind 18 eigenlijk al te hoog.
Specie specie speciequote:Op woensdag 4 maart 2015 00:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Timmmm en ik vinden het een beetje raar dat je Specie zo noemt.
Als ik me conformeer aan mijn Hannes imago kan ik mijn baret wel wegdoen en heb ik geen vogel meer die naar mij is vernoemd dus ik weet niet of ik dat wel doe.quote:
Tenzij ze mensen troetelbeer kan noemen. Sp3cularium en ik worden daar een beetje ongemakkelijk vanquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dable is altijd een beetje kortaf.
Daar metsel je mee.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:06 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oke, Hannes.
[..]
Specie specie specie
quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik me conformeer aan mijn Hannes imago kan ik mijn baret wel wegdoen en heb ik geen vogel meer die naar mij is vernoemd dus ik weet niet of ik dat wel doe.
Dan vind ik mortel beter bij hem passen...quote:
Mist wel een klontje boter.quote:
Je kan het het ontbijt van echte mannen noemen, maar dan moet je het weer op de kaart zetten als mannenpap, en ik denk niet dat dat verkooptquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]Kan niet wachten tot jij je eettentje hebt.
Dat doe ik toch niet echt, daar is die baret me veel te kostbaar voor.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je kan het het ontbijt van echte mannen noemen, maar dan moet je het weer op de kaart zetten als mannenpap, en ik denk niet dat dat verkoopt
De baret ookquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat doe ik toch niet echt, daar is die baret me veel te kostbaar voor.
Ik bedoel Pjo, daar is Pjo me veel te kostbaar voor
Ik probeerde er ook stiekem een wijvenontbijt van te maken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeeuwse meisjes passen niet bij het ontbijt van echte mannen
Ik verlaat nooit het huis zonder baret.quote:
Ik zie niet in waarom je geen Zeeuws meisje bij je ontbijt zou willen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeeuwse meisjes passen niet bij het ontbijt van echte mannen
Boefquote:Op woensdag 4 maart 2015 00:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik probeerde er ook stiekem een wijvenontbijt van te maken.
Zo ben ik.quote:
Slaap lekker!quote:
Ondertussen is het al nacht, je bent in de war met je middagdutje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |