Cool. Moet je daar niet goede cijfertjes voor hebben?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
E&M
Maar ik ga International Business College doen op de havo. http://www.20-80learning.nl/
I not know what you sayquote:
Anders had ik het toch niet gedaan.quote:
Dat heb ikquote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:59 schreef Inolvidable het volgende:
Cool. Moet je daar niet goede cijfertjes voor hebben?
Ik moet tegenwoordig ook consolideren en ik haat valutaverschillen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:58 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb laatst nog boekhouden moeten leren. Leuk is anders. Met al die grootboeken.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet tegenwoordig ook consolideren en ik haat valutaverschillen.
Maar ik houd wel van cijferneuken, dus uiteindelijk doe ik het met veel plezier.
Ja maar ik dacht iets van 7,5/8 gemiddeld.quote:
Wowquote:
6.8 gemiddeld en ik sta 7,4quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:00 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht iets van 7,5/8 gemiddeld.
[..]
Wow
Ja godver....quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja godver....
Ik ga me even met Dettol wassen.
alles samen is een 7,4quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Behalve voor aardrijkskunde, en daar hechten olvi en ik veel waarde aan.
Cool. Ik stond een 8,5 op het vmbo en toen mocht ik naar havo en toen bleef ik zitten GODVERDOMME.quote:
Ik ben denk ik de grootste...hahaha snap je hem....cijferautist hier.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:01 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Cool. Ik stond een 8,5 op het vmbo en toen mocht ik naar havo en toen bleef ik zitten GODVERDOMME.
op een cijfer van 1 tot 10quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben denk ik de grootste...hahaha snap je hem....cijferautist hier.
Praat gewoon lekker voor jezelf.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Behalve voor aardrijkskunde, en daar hechten olvi en ik veel waarde aan.
Inderdaad, zeg het hem.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:01 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Praat gewoon lekker voor jezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |