ziggyziggyziggy, mag je de schuld geven van vertraging in het Noorden. Dr_Flash, Grootste AnsaldoBredaFanBoy met Zugzwang van de Lage Landen. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. (en Brabant ) Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal SLT's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner en liefhebber van kleine spoorlanden. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, die het wel weet (Brabant ). Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ).
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Nattekat op 03-03-2015 13:32:37 ]
Dit achievement wordt trouwens wel met de dag lastiger:
quote:
• Onwaarschijnlijk, maar niet onmogelijk Reis op het volledige traject Den Haag HS - Rotterdam Centraal zonder dat er daar die dag een storing optreedt.
Vriend, je hebt de hele OP verneukt. Er zat een automatisch plaatje bovenin waar iedere keer een ander plaatje kwam. En de frontseinen moeten onderaan de OP.. Admin?
Vriend, je hebt de hele OP verneukt. Er zat een automatisch plaatje bovenin waar iedere keer een ander plaatje kwam. En de frontseinen moeten onderaan de OP.. Admin?
Op dinsdag 3 maart 2015 12:01 schreef Nattekat het volgende: Ik denk niet dat ik ruzie wil met de PTA-mods binnen 24 uur nadat ik blauw ben geworden...
Op dinsdag 3 maart 2015 12:01 schreef Nattekat het volgende: Ik denk niet dat ik ruzie wil met de PTA-mods binnen 24 uur nadat ik blauw ben geworden...
Niet zonder groepsdruk
Ik denk dat ze jou via de KEL-methode aan gaan pakken. Dat gaat niet fijn zijn
Vriend, je hebt de hele OP verneukt. Er zat een automatisch plaatje bovenin waar iedere keer een ander plaatje kwam. En de frontseinen moeten onderaan de OP.. Admin?
Inderdaad, ik kende deze niet maar de OP is dus gesloopt. Overigens ben ik ook geen Schipholfan m.b.t. vliegen Düsseldorf ftw! Is ook het leukste vanwege The Skytrain (H-Bahn)
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Vriend, je hebt de hele OP verneukt. Er zat een automatisch plaatje bovenin waar iedere keer een ander plaatje kwam. En de frontseinen moeten onderaan de OP.. Admin?
dat plaatje bovenaan moet sowieso terug, er is geen enkele reden om daar aan te komen behalve om te klieren. Terugzetten en rap wat.
"Oei, dat is niet zo best. Welke trein rijdt u?" "De Arriva stoptrein van Groningen naar Roodeschool." "..."
It's always around me, all this noise But not nearly as loud as the voice saying "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good) Just let it happen, let it happen"
"Oei, dat is niet zo best. Welke trein rijdt u?" "De Arriva stoptrein van Groningen naar Roodeschool." "..."
Zijn soms wel bijzondere gesprekken als het mis gaat met de verbinding. Stond laatst op Groningen en moest de trdl bellen voor een rangeerklus, en ik kreeg de post tprb aan de telefoon (Harlingen - Leeuwarden en Stavoren - Leeuwarden). Die zat ook wat te mompelen dat het systeem weer eens kuren had
Op dinsdag 3 maart 2015 14:46 schreef greavy het volgende: Heb je een regenpak aan Dennis? Ik ben lekker thuisgebleven in dit zeikweer. Morgen ga ik Antwerpen wel even onveilig maken.
nee, ik zit lekker in mijn auto en doe het raampje een stukje open als er wat aan komt
Maar de losse loc had hier (tussen Oldenzaal en Hengelo) al moeten zijn. Zal de Pimpel wel voor mogen...
PM mij! Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
NMBS 4161 + 4173 + 4163 by Durk Houtsma., on Flickr 2 Maart 2015 - Een fraai setje MW41'en, de 4161-4173-4163 staan op Antwerpen Centraal te wachten tot het vertrektijd is, om alsn IR-trein richting Hamont te vertrekken, terwijl nog net links in beeld 2 stelletjes MW41 staan te wachten als L-trein naar Mol.
Op dinsdag 3 maart 2015 16:06 schreef icloud het volgende: Zo rikus maar eens gewezen op echte prioriteiten ipv een verkeerd afgestelde deur of brandmelder.
Een bijna permanente ontwerpfout waar rover en mvbov geen aandacht willen besteden omdat ze liever goedkoop scoren.
Op dinsdag 3 maart 2015 16:06 schreef icloud het volgende: Zo rikus maar eens gewezen op echte prioriteiten ipv een verkeerd afgestelde deur of brandmelder.
Een bijna permanente ontwerpfout waar rover en mvbov geen aandacht willen besteden omdat ze liever goedkoop scoren.
Bijna permanent als in onmogelijk aan te passen zonder groot onderhoud?
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
Tenzij ze van plan zijn de hele draaideur eruit te slopen, maar dat lijkt de ns niet te willen en dat kost flink veel geld.
Ik denk toch dat ze in de buidel zullen moeten tasten, 40 km/h door die tunnel zal het niet worden denk ik
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Ik denk toch dat ze in de buidel zullen moeten tasten, 40 km/h door die tunnel zal het niet worden denk ik
Ik probeer al dagen te weten te komen hoe ik vanaf het perron naar buiten kom met een fiets.
Mijn fiets past niet in de draaideur en toen ik mijn fiets rechtop in deur reed, kwam er meteen een beveiliger op me afgestormd die me vertelde dat fietsen in de draaideur niet zijn toegestaan.
Willem van olst mag dit vraagstuk dus gaan oplossen.
Ik probeer al dagen te weten te komen hoe ik vanaf het perron naar buiten kom met een fiets.
Mijn fiets past niet in de draaideur en toen ik mijn fiets rechtop in deur reed, kwam er meteen een beveiliger op me afgestormd die me vertelde dat fietsen in de draaideur niet zijn toegestaan.
Willem van olst mag dit vraagstuk dus gaan oplossen.
kun je ook niet met fiets en al met de lift in de fietsenstalling komen?
Ik probeer al dagen te weten te komen hoe ik vanaf het perron naar buiten kom met een fiets.
Mijn fiets past niet in de draaideur en toen ik mijn fiets rechtop in deur reed, kwam er meteen een beveiliger op me afgestormd die me vertelde dat fietsen in de draaideur niet zijn toegestaan.
Willem van olst mag dit vraagstuk dus gaan oplossen.
Kon je niet aan die gast vragen hoe je dan wél met je fiets buiten kon komen? Of wist hij dat ook niet?
Ik probeer al dagen te weten te komen hoe ik vanaf het perron naar buiten kom met een fiets.
Mijn fiets past niet in de draaideur en toen ik mijn fiets rechtop in deur reed, kwam er meteen een beveiliger op me afgestormd die me vertelde dat fietsen in de draaideur niet zijn toegestaan.
Willem van olst mag dit vraagstuk dus gaan oplossen.
Ze dachten zeker dat het een loc van de Pimpel was?
Die komen al tijden niet meer los in Hengelo: toen er nog 1x per vier uur gereden werd kwam de loc tussendoor steeds terug naar Hengelo. Sinds de frequentie naar 1x per twee uur gegaan is kwam de loc alleen nog los terug om te overnachten ('s ochtends weer los naar Bentheim). Daarna is er nog een tijd geweest dat het personeel in hotel Bentheimer Hof sliep en de loc in Bentheim bleef staan 's nachts, en tegenwoordig rijdt ipv de laatste trein een vroege trein, waardoor er helemaal geen loc meer aan de oostkant over is. Alleen in de nacht van zondag op maandag overnachten ze nog in Bentheim volgens mij.
PM mij! Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
48 uur geleden was het antwoord dat gaan we uitzoeken, en daarna kreeg ik als antwoord we hebben het druk
Je moet ook niet zulke lastige vragen stellen
Maar goed, het zou zomaar kunnen zijn dat ze zeggen dat je naar Delft-Zuid moet reizen en dan vanaf daar moet fietsen. Zou wel een triest antwoord zijn
EETC-loc 1621 komt met 12 slaaprijtuigen langs Hengelo Westermaat op weg van de Watergraafsmeer naar Bad Bentheim.
De rijtuigen zijn vooral bekend als begeleidingsrijtuigen van militaire treinen, maar zijn afgelopen twee weekenden ingezet door EETC in de Alpen Express / Ski Trein naar Oostenrijk.
PM mij! Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Volgens mij moet je de lift nemen naar die tussenverdieping, en dan via de fietsenstalling naar buiten. Daar is volgens mij wel een breed poortje
Nee zoals de fotos hierboven laat zien kun je onmogelijk van de tussenverdieping naar de fietsenstalling met een fiets, het is een smal poortje, dan moet ik achter de fiets lopen en dan klapt het poortje dicht na mijn fiets heb ik gemerkt.
@peterselieman, ik weet niet of die nooddeuren beveiligd zijn, vaak hebben ze een alarm, en die kun je ook niet van buiten af open krijgen. ik had rikus ook al gemaild.
Ultiem handig, nu zit ik in een compleet lege trein naar Eindhoven
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Nee zoals de fotos hierboven laat zien kun je onmogelijk van de tussenverdieping naar de fietsenstalling met een fiets, het is een smal poortje, dan moet ik achter de fiets lopen en dan klapt het poortje dicht na mijn fiets heb ik gemerkt.
@peterselieman, ik weet niet of die nooddeuren beveiligd zijn, vaak hebben ze een alarm, en die kun je ook niet van buiten af open krijgen. ik had rikus ook al gemaild.
Nee, op die foto staat de uitgang die direct naar de fietsenstalling gaat, ik bedoel via deze tussenverdieping: Daar staat we een breed poortje en kan je zo de fietsenstalling in
Nee, op die foto staat de uitgang die direct naar de fietsenstalling gaat, ik bedoel via deze tussenverdieping: [ afbeelding ] Daar staat we een breed poortje en kan je zo de fietsenstalling in
Dat kan ik eens proberen, maar dat is volgens mij vooral een pleister en geen bedachte weg. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet vaak met mijn fiets reis, maar toen ik het hoorde ben ik het even gaan uitproberen.
Edit is het straks niet de bedoeling dat de fietsenstalling alleen toegankelijk is voor iemand met een abbo?
Dat kan ik eens proberen, maar dat is volgens mij vooral een pleister en geen bedachte weg. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet vaak met mijn fiets reis, maar toen ik het hoorde ben ik het even gaan uitproberen.
Edit is het straks niet de bedoeling dat de fietsenstalling alleen toegankelijk is voor iemand met een abbo?
T is allemaal niet heel ideaal, toen ik er zaterdag was viel het mij ook al op dat het station niet heel fietsvriendelijk is. En dat laatste is volgens mij niet zo, daar is de fietsenstalling ook veel te groot voor spoorzone delft zegt ook dat het gewoon gratis voor iedereen is:
quote:
De nieuwe ondergrondse fietsenstalling biedt plek aan 5.000 fietsen en er is 24 uur per dag toezicht. Het stallen is gratis en er geldt een maximale stallingsduur van 14 dagen. Er is geen afgesloten/bewaakt gedeelte. In de toekomst is er ook een doorgaande fietsroute tussen het Westerkwartier en het centrum.
T is allemaal niet heel ideaal, toen ik er zaterdag was viel het mij ook al op dat het station niet heel fietsvriendelijk is. En dat laatste is volgens mij niet zo, daar is de fietsenstalling ook veel te groot voor
Het zou me verbazen, ns verdiend toch flink geld aan de fietskluizen en de ov fiets? Zolang de fietsenstalling openbaar is, is het idd een oplossing.
Neemt niet weg dat graag nog even blijf prikken richting ns en rikus.
Edit Aha oke daar zijn ze bij ns nog niet achter, ze zijn nog steeds aan het nadenken
Op dinsdag 3 maart 2015 18:21 schreef greavy het volgende: Kan een rolstoel uberhaupt wel door die draaideuren, of "moet die ook maar via Delft Zuid" ofzo?
Ik heb helaas geen rolstoel en ken ook niemand met zo ding, dus kan het helaas niet checken.
Mij lijkt dat het heel lastig is of zelfs onmogelijk.
Antwoord van mvbov
Beste Stephan,
dank voor je melding. Dit pakken we morgen000000 op.
Ik houd je op de hoogte.
Groeten,
- weg -
[ Bericht 7% gewijzigd door Anne op 03-03-2015 19:35:09 ]
Het is goed te begrijpen dat je hier behoorlijk van baalt! Ik ben dan ook blij om je te kunnen vertellen dat we druk bezig zijn met dit probleem. Wanneer het precies gerealiseerd is, is niet bekend. Mochten er vragen zijn, dan hoor ik het graag.
Op een zonnige lentedag gaat het over het algemeen best goed bij NS, maar zodra er ook maar één veertje valt dondert de hele tyfuszooi in elkaar.
Ik heb in Rotterdam net twee alternatieven voor de ICd naar Breda van 19:10 laten schieten omdat die ICd er zo zou zijn (en dan alsnog sneller is dan het alternatief), en 2x verspringt de boel 1 minuut na vertrek van het alternatief.
Natuurlijk wordt dat ding vanwege "de grote vertraging" niet verder dan Rotterdam en rijdt de eerstvolgende ICd ook niet, dus was mijn eerstvolgende reismogelijkheid de IC naar Venlo van 19:48. Gevolg: aankomst met +50.
Het is de reisinformatie. Die moet snel weer terug naar NS.
Oh wacht.
Die informatie is nog net zo goed/slecht als toen reisinformatie nog bij ProRail was ondergebracht. Het enige wat beter is geworden is de ontsluiting ervan.
Zal best, reisinformatie te Rotterdam was weer eens kut.
Zeg dan gewoon meteen "Schrijf die ICd maar van je buik" i.p.v. iedere 5 minuten +5 te doen bij de vertraging, én om te roepen "De ICd naar Breda vertrekt over enkele minuten" en dat te blijven doen totdat het laatste alternatief weg is waarna het ineens "Ohnee hihi hij rijdt niet" is. Dan had ik nu +20 gehad i.p.v. +50.
Zal best, reisinformatie te Rotterdam was weer eens kut.
Zeg dan gewoon meteen "Schrijf die ICd maar van je buik" i.p.v. iedere 5 minuten +5 te doen bij de vertraging, én om te roepen "De ICd naar Breda vertrekt over enkele minuten" en dat te blijven doen totdat het laatste alternatief weg is waarna het ineens "Ohnee hihi hij rijdt niet" is. Dan had ik nu +20 gehad i.p.v. +50.
Het ding kwam uiteindelijk om 19:35 binnen in Rotterdam en werd daar stante pede opgeheven. Een reiziger vroeg nog aan de conductrice "Maar je bent er nu toch, waarom rij je dan niet gewoon door? Genoeg mensen willen mee" maar ze haalde haar schouders op, zei "Ik ga daar niet over" en stormde weg.
Het ding kwam uiteindelijk om 19:35 binnen in Rotterdam en werd daar stante pede opgeheven. Een reiziger vroeg nog aan de conductrice "Maar je bent er nu toch, waarom rij je dan niet gewoon door? Genoeg mensen willen mee" maar ze haalde haar schouders op, zei "Ik ga daar niet over" en stormde weg.
Zij maakt die beslissing inderdaad niet, maar er is een verschil tussen "tsja sorry, ik kan er niks aan doen" of duidelijk geërgerd zijn omdat een reiziger iets vraagt. Zij was duidelijk het laatste.
Dat beest zat er volgens mij al ruim voor 19:00 (de Thalys van 18:58 had +20 wat past bij een omleiding), men had om 19:10 allang kunnen weten dat die ICd hoogstwaarschijnlijk niet meer zou gaan rijden. Zeg dat dan ook gewoon i.p.v. lafjes iedere 5 minuten er nog eens 5 minuten bij op te tellen tot de magische opheffingsgrens ineens is bereikt.
Bestandje met tellingen van aantallen reizigers verspreid over de week per trein staat gewoon op tenderned. Aanbesteding duurt ook al langer dan gepland door vingerverfwerk bij de Provincie, ik heb er in elk geval vertrouwen in...
Ehm, zo groot is die zwaan toch niet dat hij een hele baan van Amsterdam - Breda plat kan leggen... Je kan toch gewoon Breda - Rotterdam of Rotterdam - Amsterdam vv rijden?.. Of ben ik gek
Op dinsdag 3 maart 2015 19:55 schreef James1988 het volgende: Op een zonnige lentedag gaat het over het algemeen best goed bij NS, maar zodra er ook maar één veertje valt dondert de hele tyfuszooi in elkaar.
Ik heb in Rotterdam net twee alternatieven voor de ICd naar Breda van 19:10 laten schieten omdat die ICd er zo zou zijn (en dan alsnog sneller is dan het alternatief), en 2x verspringt de boel 1 minuut na vertrek van het alternatief.
Natuurlijk wordt dat ding vanwege "de grote vertraging" niet verder dan Rotterdam en rijdt de eerstvolgende ICd ook niet, dus was mijn eerstvolgende reismogelijkheid de IC naar Venlo van 19:48. Gevolg: aankomst met +50.
Kansloos falend walgelijk arrogant kutbedrijf.
Altijd beteken dat storingen niet ineens magisch eindigen en nog een nasleep hebben van uren. Gewoon iedere rijdende trein pakken die je kan.
Die informatie is nog net zo goed/slecht als toen reisinformatie nog bij ProRail was ondergebracht. Het enige wat beter is geworden is de ontsluiting ervan.
Klopt ja. Je krijgt nu sneller, vaker en meer waardeloze info waar je niks aan hebt en die bovendien misleidend, dubbelzinnig of gewoon helemaal niet waar is. Chapeau!
Klopt ja. Je krijgt nu sneller, vaker en meer waardeloze info waar je niks aan hebt en die bovendien misleidend, dubbelzinnig of gewoon helemaal niet waar is. Chapeau!
Dat klopt inderdaad. Op de actuele vertrekrijden van Rotterdam was de Thalys van 18:58 vanaf 19:05 niet meer te vinden, terwijl het ding pas rond 19:20 vertrok.
Door herstelwerkzaamheden rijden er tussen ongeveer 1.20 en 5.10 uur geen Nachttreinen maar bussen tussen Den Haag HS en Rotterdam. NS zet tevens bussen in van Rotterdam via Delft en Den Haag HS naar Leiden en snelbussen van Rotterdam naar Schiphol. Houdt u rekening met een langere reistijd van een half uur tot een uur. De reisplanner is bijgewerkt.
Ehm, zo groot is die zwaan toch niet dat hij een hele baan van Amsterdam - Breda plat kan leggen... Je kan toch gewoon Breda - Rotterdam of Rotterdam - Amsterdam vv rijden?.. Of ben ik gek
Ja. Een zwaan met een nek van 136 tariefeenheden lang.
Stel je vertrekt na 19:00 uit Vlissingen, en je wilt zo snel mogelijk in Rijswijk zijn, dan: Optie 1: Je stapt over op Rotterdam Centraal Optie 2: Je stapt over op Den Haag HS
Op dinsdag 3 maart 2015 22:58 schreef dcm360 het volgende: Stel je vertrekt na 19:00 uit Vlissingen, en je wilt zo snel mogelijk in Rijswijk zijn, dan: Optie 1: Je stapt over op Rotterdam Centraal Optie 2: Je stapt over op Den Haag HS
Maar je mag je bestemmingsstation helemaal niet voorbij reizen dus tenzij je meer wilt betalen of een abonnement hebt, is reizen via Den Haag HS geen beschikbare optie. Hetzelfde van Eindhoven naar Houten, via Utrecht is sneller maar dan zul je toch echt in Utrecht uit- en in moeten checken.
Maar om er even op in te gaan: ik heb een studenten week-abo, dus het kan prima. En in het weekend zorg ik er voor dat als ik dat doe, dat ik netjes even uit- en in-check op HS.
Oja, en Nattekat had dus inderdaad de juiste optie aangegeven
Als ik van bijvoorbeeld Nijmegen naar Tilburg wil is dat het snelst via de normale route Nijmegen-Tilburg... maar ik als ik tijd zat heb zou ik ook via Nijmegen - Utrecht - Den Bosch - Tilburg kunnen gaan. Conducteur zal geen probleem maken zolang je niet in de tegenrichting reist, en het is ook niet dat je onderweg uitstapt dus je checkt gewoon in op Nijmegen en uit op Tilburg.. je bent alleen meer tijd kwijt
Ehm, zo groot is die zwaan toch niet dat hij een hele baan van Amsterdam - Breda plat kan leggen... Je kan toch gewoon Breda - Rotterdam of Rotterdam - Amsterdam vv rijden?.. Of ben ik gek
Hij zat ergens tussen rdam en adam, de icd is er voor gestopt en weg gesleept
Op dinsdag 3 maart 2015 23:09 schreef Ireyon het volgende: Maar je mag je bestemmingsstation helemaal niet voorbij reizen dus tenzij je meer wilt betalen of een abonnement hebt, is reizen via Den Haag HS geen beschikbare optie. Hetzelfde van Eindhoven naar Houten, via Utrecht is sneller maar dan zul je toch echt in Utrecht uit- en in moeten checken.
Als ik van eindhoven naar hoensbroek moet dan mag ik toch zeker ehv-hrl per ic afleggen en dan de stoptrein nemen naar hoensbroek?
Eindhoven-sittard en dan sittard-hoensbroek is veel langer.
In Zevenhuizen zijn twee mensen om het leven gekomen bij een ongeval op een spoorwegovergang.De twee doden zijn de inzittenden van een auto die door nog onbekende oorzaak op de bewaakte overgang terecht was gekomen.Een trein botste op de auto.Tussen Gouda en Zoetermeer Oost rijden geen treinen,ook geen nachttreinen.De NS zet bussen in.
Als ik van eindhoven naar hoensbroek moet dan mag ik toch zeker ehv-hrl per ic afleggen en dan de stoptrein nemen naar hoensbroek?
Eindhoven-sittard en dan sittard-hoensbroek is veel langer.
Reisplanner says no. Via Heerlen ís volgens dat ding ook niet sneller trouwens.
It's always around me, all this noise But not nearly as loud as the voice saying "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good) Just let it happen, let it happen"
Eindhoven-Hoensbroek mét overstap in Sittard is 1:04. Eindhoven-Heerlen zonder overstap 1:05. Ben ik toch benieuwd hoe icloud daar een snellere reis naar Hoensbroek van maakt.
It's always around me, all this noise But not nearly as loud as the voice saying "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good) Just let it happen, let it happen"
Eindhoven-Hoensbroek mét overstap in Sittard is 1:04. Eindhoven-Heerlen zonder overstap 1:05. Ben ik toch benieuwd hoe icloud daar een snellere reis naar Hoensbroek van maakt.
Ik ga dat allemaal niet napluizen hoor. Geneuzel op de minuut, terwijl er in werkelijkheid met kwartieren gegooid wordt of het niks is
Ik ga dat allemaal niet napluizen hoor. Geneuzel op de minuut, terwijl er in werkelijkheid met kwartieren gegooid wordt of het niks is
Er zit een overstap van twee minuten in Sittard in, da's waar. Dat kan in de praktijk dus zomaar regelmatig +30 zijn. Al was mijn ervaring vorig jaar met een overstap van 2 minuten dat ik 'm eigenlijk bijna altijd haalde.
It's always around me, all this noise But not nearly as loud as the voice saying "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good) Just let it happen, let it happen"
Op woensdag 4 maart 2015 07:59 schreef Dr_Flash het volgende: Ja ik zag het op Teletekst langs komen, weet ook niet hoe laat het gebeurd is.
Gisteravond al. Radionieuws wist vanochtend te melden dat de treinen vandaag gewoon rijden tot 20:00 vanavond. Daarna gaan ze de overweg repareren.
Ik heb trouwens het idee dat daar al jaren wordt gewerkt aan een ongelijkvloerse kruising tussen de N456 en de spoorlijn. Geen idee waarom dat ding nog altijd niet af is.
It's always around me, all this noise But not nearly as loud as the voice saying "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good) Just let it happen, let it happen"
Op woensdag 4 maart 2015 08:44 schreef _serial_ het volgende: WTF prognose voor Delft is 02:00 aankomende nacht, wat hebben ze verkracht vannacht met de werkzaamheden ?
Maakt niet eens uit joh. Dezelfde prutsers gaan het nu "maken". Tel uit je winst.
Inmiddels stapvoets en luid toeterend over de overweg bij Intertoys vlak voorbij Gouda. Overweg is al met dranghekken afgesloten dus echt niet meer in gebruik....
Op woensdag 4 maart 2015 08:56 schreef Dr_Flash het volgende: Inmiddels stapvoets en luid toeterend over de overweg bij Intertoys vlak voorbij Gouda. Overweg is al met dranghekken afgesloten dus echt niet meer in gebruik....
Ah, goed om te weten. Ik rij daar nog wel eens filevermijdend langs.
It's always around me, all this noise But not nearly as loud as the voice saying "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good) Just let it happen, let it happen"
Op woensdag 4 maart 2015 08:49 schreef Dr_Flash het volgende: Goed. Effectively is station Delft dus tot nader bericht weggeknipt uit het Nederlandse spoorwegnet. Nou, doen ze goed, wel
Op woensdag 4 maart 2015 08:49 schreef Dr_Flash het volgende: Goed. Effectively is station Delft dus tot nader bericht weggeknipt uit het Nederlandse spoorwegnet. Nou, doen ze goed, wel
Fucking nikskunners
Wat loop je nou de hele tijd azijn te pissen joh. Ben je er uberhaupt al geweest? Ga zelf bij ProRail werken als je het zoveel beter kunt of zo.
Ik ben er zojuist prima op de IC naar Lelystad gestapt, niets aan de hand.
Als je in de spits ¤4,50 moet betalen in de AH2Go en je betaalt met muntjes van tien en twintig cent en ik maak daar een bijdehante opmerking over dan moet je niet moeilijk gaan doen, fucking pauper flikker het in de sigarettenautomaat ofzo.
Op woensdag 4 maart 2015 09:23 schreef DeaDLocK2K het volgende: Als je in de spits ¤4,50 moet betalen in de AH2Go en je betaalt met muntjes van tien en twintig cent en ik maak daar een bijdehante opmerking over dan moet je niet moeilijk gaan doen, fucking pauper flikker het in de sigarettenautomaat ofzo.
Van mij mogen ze munt/briefgeld volledig afschaffen. Liever gisteren dan vandaag.
Al in de loop van de maandag werd gezegd dat het door een kapotte stroomafnemer kwam. Dus dat gelul over dat NS de schade moet claimen bij ProRail... Eerder andersom. Nog los van het logistieke onvermogen, zodat het nog uren en uren moest duren voordat enz enz enz.
Ow, en voor de spoortunnel bij Delft hebben we een nieuwe naam bedacht. F***tunnel: Kost veel geld en doet het niet. http://www.voorbeterov.nl/
Zolang het bovengronds is. Zodra er tunnels bij komen wordt het toch echt een ander verhaal. Hence de al genoemde A73 met een problematische tunnel. Op dit moment sores met de combitunnel in Nijverdal, waardoor de nieuwe N35 daar nog niet open is en ook de autotunnel onder Amsterdam CS kent veel uitstel van oplevering.
Zolang het bovengronds is. Zodra er tunnels bij komen wordt het toch echt een ander verhaal. Hence de al genoemde A73 met een problematische tunnel. Op dit moment sores met de combitunnel in Nijverdal, waardoor de nieuwe N35 daar nog niet open is en ook de autotunnel onder Amsterdam CS kent veel uitstel van oplevering.
Feitelijk kunnen we dus ook vrij goed spoor aanleggen, behalve als het onder de grond moet.
Het is ook van de zotte dat complete ritten vervallen door 1 zwart schaap... Zo moeilijk kan het toch niet zijn om gewoon te rijden tot Schiedam/Den Haag en dan weer te keren op dezelfde lijn volgens het spoorboekje?
Op woensdag 4 maart 2015 10:08 schreef Nattekat het volgende: Het is ook van de zotte dat complete ritten vervallen door 1 zwart schaap... Zo moeilijk kan het toch niet zijn om gewoon te rijden tot Schiedam/Den Haag en dan weer te keren op dezelfde lijn volgens het spoorboekje?
Inderdaad, daarom vraagt Voor Beter OV ook tekst en uitleg aan NS en ProRail. Dit is bezopen.
Op woensdag 4 maart 2015 10:09 schreef _serial_ het volgende: Weet iemand overigens al waardoor de neukfout bij Delft van vandaag door veroorzaakt wordt ?
ProRail heeft beloofd met uitleg te komen. Zodra die er is, zal ik dat melden.
op zich is het eigenlijk sowieso wel een raar idee om tunnels te willen bouwen in een land dat zo vlak is als een pannekoek natuurlijk Nogal wiedes dat het dan mis gaat
Op woensdag 4 maart 2015 09:23 schreef DeaDLocK2K het volgende: Als je in de spits ¤4,50 moet betalen in de AH2Go en je betaalt met muntjes van tien en twintig cent en ik maak daar een bijdehante opmerking over dan moet je niet moeilijk gaan doen, fucking pauper flikker het in de sigarettenautomaat ofzo.
Geen zelfscanners?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Op woensdag 4 maart 2015 10:45 schreef Dr_Flash het volgende: op zich is het eigenlijk sowieso wel een raar idee om tunnels te willen bouwen in een land dat zo vlak is als een pannekoek natuurlijk Nogal wiedes dat het dan mis gaat
Ik heb gisteren geleerd dat vanwege onze culturele achtergrond ons blikveld op de hemel en de natuur wilt zijn. Hierdoor zijn wij bereid miljarden uit te geven om dat veld te behouden (Groene hart tunnel) of om steden die gespleten zijn door spoor of weg weer een te maken. (Delft of bijvoorbeeld Omlegging A9 bij Badhoevedorp)
Op woensdag 4 maart 2015 09:23 schreef DeaDLocK2K het volgende: Als je in de spits ¤4,50 moet betalen in de AH2Go en je betaalt met muntjes van tien en twintig cent en ik maak daar een bijdehante opmerking over dan moet je niet moeilijk gaan doen, fucking pauper flikker het in de sigarettenautomaat ofzo.
Daarom zelfscanners
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Ik vernam trouwens van een vriendin dat er bij de ah2go een protocol geldt dat alle afbakproducten iedere 2 uur ververst moeten worden. Alles wat er na 2 uur nog ligt wordt weggegooid
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Ik vernam trouwens van een vriendin dat er bij de ah2go een protocol geldt dat alle afbakproducten iedere 2 uur ververst moeten worden. Alles wat er na 2 uur nog ligt wordt weggegooid
Daarna is het toch al niet meer te eten, ik mag aannemen dat ze na geruime tijd wel ongeveer weten wat ze moeten bakken.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Op woensdag 4 maart 2015 09:23 schreef DeaDLocK2K het volgende: Als je in de spits ¤4,50 moet betalen in de AH2Go en je betaalt met muntjes van tien en twintig cent en ik maak daar een bijdehante opmerking over dan moet je niet moeilijk gaan doen, fucking pauper flikker het in de sigarettenautomaat ofzo.
Koop dan direct een pot chroomverf, dat is een stuk kosten effectiever.
In dit geval lag het blijkbaar even niet aan mij Maar temidden van alle onkunde, leugens en wan-informatie laat ik me ook weleens meeslepen in blinde haat. Toegegeven, beter verdienen ze niet, maar ik moet dat niet doen inderdaad. Ik zal er in het vervolg wat beter op letten
Op woensdag 4 maart 2015 14:28 schreef FredvZ het volgende: Een van onze geliefde vingerververs heeft mijn IC van Eindhoven naar Schiphol achter een goederentrein gezet
En blijkbaar zijn ze ook niet in staat om iets creatiefs met die vier sporen te doen
Wat stom Zo'n IC moet toch wel even naar het andere spoor kunnen klimmen in the middle of nowhere?
Op woensdag 4 maart 2015 14:18 schreef b2py het volgende: Op Somda staan berichten dat het niet in de nacht kon vanwege te weinig zicht en overdag de stickers geplakt zijn over de borden.
en dat tot die tijd iedere trein een aanwijzing moest krijgen van de trdl.
Op woensdag 4 maart 2015 14:18 schreef b2py het volgende: Op Somda staan berichten dat het niet in de nacht kon vanwege te weinig zicht en overdag de stickers geplakt zijn over de borden.
Dan is een prognose van 02:00 een tikkeltje ongeloofwaardig.
Overigens is die overweg bij Gouda wel flink naar de klote
Op woensdag 4 maart 2015 14:18 schreef b2py het volgende: Op Somda staan berichten dat het niet in de nacht kon vanwege te weinig zicht en overdag de stickers geplakt zijn over de borden.
De nieuwste berichten stellen dat het wel 's nachts kon maar dat ze de verkeerde stickers hadden geplakt, waarna die fout overdag is hersteld...
De nieuwste berichten stellen dat het wel 's nachts kon maar dat ze de verkeerde stickers hadden geplakt, waarna die fout overdag is hersteld...
Bleken uiteindelijk verkeerd gemonteerde borden te zijn in de nacht waarna ze overdag de stickers er overheen hebben geplakt, zo staat het op Treinreiziger.
De nieuwste berichten stellen dat het wel 's nachts kon maar dat ze de verkeerde stickers hadden geplakt, waarna die fout overdag is hersteld...
Zoiets ja. Plus dat er een paar honderd telefoontjes moeste worden gepleegd, hetgeen onhaalbaar was. Dus schrappen we treinseries. net zo makkelijk. Een overzicht:
Op woensdag 4 maart 2015 17:59 schreef Dr_Flash het volgende: Nou nou, de kundigheid spat er weer vanaf. Maar ik ben een azijnpisser als ik er wat van vind. Okee. Vind ik er niks meer van he, even goeie vrienden
Volgens Ab van der Touw, CEO bij Siemens Nederland, is het niet ondenkbaar dat Siemens in een vergelijkbare situatie terecht kan komen als AnsaldoBreda destijds met de aflevering van de V250.
Van der Touw deed zijn uitlating in het programma FRITS! op Omroep West. Hij wijt het falen van nieuw materieel vooral aan een gebrekkige testperiode. “Vroeger namen we wat meer de tijd als samenleving om dingen te testen”, zei Van der Touw. “We zijn in een heel jachtige samenleving gekomen. Je moet als je iets compleet vernieuwt een beetje de tijd nemen.”
Siemens is op dit moment voor HTM bezig met de uitrol van 60 Avenio-trams; volgens Van der Touw ‘een van de grootste tramopdrachten voor Siemens in Europa’. Deze tweerichtingstrams vervangen de dertig jaar oude GTL-trams. De levering van deze trams verloopt volgens Van der Touw zonder problemen. Vorig decennium leverde het bedrijf wel Combino-trams aan Amsterdam met constructiefouten.
En dan is Siemens nog wel een bedrijf dat alles vrij goed in elkaar kan schroeven. Bij Ansaldo was juist het grootste probleem dat de werknemers maar wat deden omdat ze door de leiding niet goed aangestuurd werden.
Volgens Ab van der Touw, CEO bij Siemens Nederland, is het niet ondenkbaar dat Siemens in een vergelijkbare situatie terecht kan komen als AnsaldoBreda destijds met de aflevering van de V250.
Van der Touw deed zijn uitlating in het programma FRITS! op Omroep West. Hij wijt het falen van nieuw materieel vooral aan een gebrekkige testperiode. “Vroeger namen we wat meer de tijd als samenleving om dingen te testen”, zei Van der Touw. “We zijn in een heel jachtige samenleving gekomen. Je moet als je iets compleet vernieuwt een beetje de tijd nemen.”
Siemens is op dit moment voor HTM bezig met de uitrol van 60 Avenio-trams; volgens Van der Touw ‘een van de grootste tramopdrachten voor Siemens in Europa’. Deze tweerichtingstrams vervangen de dertig jaar oude GTL-trams. De levering van deze trams verloopt volgens Van der Touw zonder problemen. Vorig decennium leverde het bedrijf wel Combino-trams aan Amsterdam met constructiefouten.
Ehm, ik dacht dat die Avenio een nogal gestandaardiseerde tram was op basis van proven technology?
Op woensdag 4 maart 2015 18:38 schreef greavy het volgende: Met het drukken van die nieuwe borden zou men toch geen foutieve meer moeten drukken lijkt mij, want anders heeft er alsnog iemand liggen slapen
Dus. Een dagje Antwerpen was de bedoeling. Gelijk maar met de neus in de boter gevallen
NMBS 7826 + Afvoertrein by Durk Houtsma., on Flickr In de Antwerpse Haven mocht de 7826 van NMBS Logistics onder andere Oiltanking en Solvay/Ineos bedienen, maar werd er ook naar Degusse (meer kon ik niet vinden, misschien klopt dit niet?) gereden. Nadat de lok teruggekomen was met een fraai sleepje ketelwagens, werd er gecombineerd met de eerder opgehaalde ketelwagens bij Oiltanking. Hierdoor kreeg je een fraai sleepje, met aan de haak een Lgs met tanktainer, een aantal ketelwagens met UN 2014 en 2785, en de eerder opgehaalde wagens betroffen een Rmmns en nog ketelwagens met UN 1184 en 2789. Het totaalbeeld was lekker bont! Het vertrek liet zich enige tijd op zich wachten, omdat er door werkzaamheden aan de 3 omliggende bruggen enkel via tijdslots de bruggen gepasseerd kon worden, en dat zou nog 3 uur wachten betekenen... De Rangeerder zijn dienst is dan ook niet op de locomotief meerijden, maar met een dienstauto richting de bedrijven rijden, zodat de Rangeerder niet hoeft te wachten, en dus eerder weer elders inzetbaar is.
Toen naar de Bocht bij Ekeren: NMBS 2141+2139 & UnitCargo by Durk Houtsma., on Flickr Een fraaie trein naar Monceau is deze trein, die geheel volgens plan mij bij Ekeren passeerde. De door Logistics gehuurde HLE21'en 2141 en 2139 komen in dubbeltractie de fotograaf voorbij, met aan de haak een divers aantal wagens, waaronder 2 Res'n, 3 Tads'n, een Remms, 2 Shimmns, 2 Shmmns, een Eaos en tenslotte 2 Shimmns
Waarna naar het Belgische Essen gereden werd.... CapTrain 6603 + keteltrein (47607) by Durk Houtsma., on Flickr 4 Maart 2015 - Aan het einde van de dag België werd Essen nog even bezocht voor RRF met Hyundai-autotrein, maar CapTrain bleek ook onderweg te zijn. Die was ik even vergeten! Bij het Belgische Essen passeert deze fraaie trein, met aan de haak 7 gasketelwagens richting Antwerpen en verder richting Woippy Frankrijk
RRF 1102 + Hyundai-trein (43309) by Durk Houtsma., on Flickr 4 Maart 2015 - Als afsluiter van de dag België werd nog even deze trein opgewacht: Bij het Belgische Essen passeert de volledig beladen en lange Hyundai-autotrein naar het eveneens Belgische Zeebrugge, met voorop de groen/grijze G2000 1102 van RRF. Helaas heeft deze locomotief zijn fraaie RRF-stickers verloren, nadat de lok retour leasemaatschappij is geweest.
Tsja, maar om de bebording van een Randstedelijke spoortunnel nou maar uit te besteden aan de sociale werkplaats gaat ook wel weer wat ver, vind je niet?
Ik denk dat men eerder vergeten is deze te vervangen dan "een verkeerde datum" erop te zetten. En die typmiepen van @NS_online snappen niet dat de informatie niet klopt
JA, de informatie klopt niet, want er zijn diverse wijzigingen in minuten geweest en qua bestemming van de kwartiers/halfuursdienst is her en der wat geschoven.
Tsja, maar om de bebording van een Randstedelijke spoortunnel nou maar uit te besteden aan de sociale werkplaats gaat ook wel weer wat ver, vind je niet?
Buiten dat; moet het niet gewoon automagisch goed gaan?
Tsja, maar om de bebording van een Randstedelijke spoortunnel nou maar uit te besteden aan de sociale werkplaats gaat ook wel weer wat ver, vind je niet?
Waarom niet? Dat hebben ze met het management toch ook gedaan?
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
hebben jullie het bericht gezien over een 5 jarig project nabij station Amsterdam Lelylaan waar een Plan V zou komen te staan als restauratie? super idee
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
Op woensdag 4 maart 2015 20:01 schreef spectrumanalyser het volgende: hebben jullie het bericht gezien over een 5 jarig project nabij station Amsterdam Lelylaan waar een Plan V zou komen te staan als restauratie? super idee
Nee, want het is geen plan-v maar vier rijtuigen die jarenlang naast de HTMU loods gestaan hebben in Utrecht.
Normaal draai ik veel avonddiensten. In de winterperiode vaak maar een halve slag bij daglicht rijden. Deze week zowaar dagdiensten. Vanmiddag om 14.18 mocht ik het spits afbijten voor een slag Delfzijl, Leeuwarden en wederom Delfzijl.
Bij de 1e slag op wel 3 plekken mannetjes van Prorail die in de seinen hingen, ergens aan de poets waren of ergens anders mee bezig waren. Kreeg er haast een harde plasser van. Die lui kom je nooit 's avonds tegen.
Op woensdag 4 maart 2015 21:55 schreef Monopoly het volgende: Normaal draai ik veel avonddiensten. In de winterperiode vaak maar een halve slag bij daglicht rijden. Deze week zowaar dagdiensten. Vanmiddag om 14.18 mocht ik het spits afbijten voor een slag Delfzijl, Leeuwarden en wederom Delfzijl.
Bij de 1e slag op wel 3 plekken mannetjes van Prorail die in de seinen hingen, ergens aan de poets waren of ergens anders mee bezig waren. Kreeg er haast een harde plasser van. Die lui kom je nooit 's avonds tegen.
Mensen van Prorail poetsen niet, die van de aannemers wel
Overigens mag je niet aan de seinen komen, die liggen binnen zone B.
Mensen van Prorail poetsen niet, die van de aannemers wel
Overigens mag je niet aan de seinen komen, die liggen binnen zone B.
Ik zie ze wel vaker in de seinen hangen. Of het mag of niet kan ik niet zeggen. Ik kijk er in ieder geval niet (meer) van op Ik tyfoneer braaf en zwaai vriendelijk. Zal mij een worst wezen wat ze doen, zolang ze maar niet binnen PVR staan of hangen.
Op woensdag 4 maart 2015 22:01 schreef James1988 het volgende: Hier nog mensen die komende zomer naar Parijs gaan (of er misschien wonen )? Zo ja, even opletten want de RER A gaat deels dicht
Toch wel grappig dat de RATP gewoon zegt 'Je moet je voorbereiden' en dat geaccepteerd wordt, en als NS/ProRail dat doen dan slaan in Nederland de stoppen door..
Metro Amsterdam heeft anders ook wel een tijdje plat gelegen vanwege onderhoud aan spoor/tunnel/elektra/enz, alhoewel voornamelijk in avonduren en vakanties
Al in de loop van de maandag werd gezegd dat het door een kapotte stroomafnemer kwam. Dus dat gelul over dat NS de schade moet claimen bij ProRail... Eerder andersom. Nog los van het logistieke onvermogen, zodat het nog uren en uren moest duren voordat enz enz enz.
Ow, en voor de spoortunnel bij Delft hebben we een nieuwe naam bedacht. F***tunnel: Kost veel geld en doet het niet. http://www.voorbeterov.nl/
"Werd gezegd..." is ook een betrouwbare bron natuurlijk. Ik heb net een horoscoop getrokken van linksdraaiende kruidenthee en geconcludeerd dat kabouters de rijdraad hebben gesaboteerd.
Niet alles wat geen nut heeft heeft geen zin. Stijn De Paepe
Toch wel grappig dat de RATP gewoon zegt 'Je moet je voorbereiden' en dat geaccepteerd wordt, en als NS/ProRail dat doen dan slaan in Nederland de stoppen door..
Dat valt toch ook wel weer mee? Al kun je een stukje binnen Parijs natuurlijk niet echt vergelijken met een blokkade van Den Bosch of Delft en de bijbehorende bussen.
Dat valt toch ook wel weer mee? Al kun je een stukje binnen Parijs natuurlijk niet echt vergelijken met een blokkade van Den Bosch of Delft en de bijbehorende bussen.
Op woensdag 4 maart 2015 23:28 schreef James1988 het volgende: Nou snap ik het! Meestal zegt het ding "De verbinding is goed" terwijl er geen byte doorheen komt, dat is dus gewoon een programmeerfoutje...
"Werd gezegd..." is ook een betrouwbare bron natuurlijk. Ik heb net een horoscoop getrokken van linksdraaiende kruidenthee en geconcludeerd dat kabouters de rijdraad hebben gesaboteerd.
Het werd gezegd door iemand die heel goed weet waar die het over heeft, en die zeer dicht bij het vuur zit. Dus geen gelul in de wandelgangen of roddels via via in de kantine.
Op woensdag 4 maart 2015 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende: Metro Amsterdam heeft anders ook wel een tijdje plat gelegen vanwege onderhoud aan spoor/tunnel/elektra/enz, alhoewel voornamelijk in avonduren en vakanties
Wat daarna een keer of 09462890628 tot ver naar de zomer uitliep toch?
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
Op woensdag 4 maart 2015 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende: Metro Amsterdam heeft anders ook wel een tijdje plat gelegen vanwege onderhoud aan spoor/tunnel/elektra/enz, alhoewel voornamelijk in avonduren en vakanties
Rotterdam afgelopen zomer nog enkele weken voor onderhoud. Daar kwamen zelfs de oude 600'jes weer in dienst voor de werktreinen te slepen
Veel last van stoptreinen vandaag. Richting Apeldoorn al achter een onnodig vertraagde sprinter ( je hoeft echt niet 2 minuten te blijven kletskouzen als je al 2 minuten te laat bent) en nou lopen we bij Den Dolder nogeens 7! Minuten op omdat de sprinter naar Soest per se voorlangs moet. Wat is er gebeurd met de opleiding tot treindienstleider?