 
		 
			 
			
			
			Reisplanner says no. Via Heerlen ís volgens dat ding ook niet sneller trouwens.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:00 schreef icloud het volgende:
Als ik van eindhoven naar hoensbroek moet dan mag ik toch zeker ehv-hrl per ic afleggen en dan de stoptrein nemen naar hoensbroek?
Eindhoven-sittard en dan sittard-hoensbroek is veel langer.
 
			 
			
			
			Je moet de beelden zien van het busje die ze op RTL Nieuws lieten zien, een compleet verfrommelde deur met de tekst "STERK".quote:
 
			 
			
			
			Eindhoven-Hoensbroek mét overstap in Sittard is 1:04. Eindhoven-Heerlen zonder overstap 1:05. Ben ik toch benieuwd hoe icloud daar een snellere reis naar Hoensbroek van maakt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 07:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja de reisplanner kan wel zo veel zeggen
 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			Ik ga dat allemaal niet napluizen hoor. Geneuzel op de minuut, terwijl er in werkelijkheid met kwartieren gegooid wordt of het niks isquote:Op woensdag 4 maart 2015 07:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Eindhoven-Hoensbroek mét overstap in Sittard is 1:04. Eindhoven-Heerlen zonder overstap 1:05. Ben ik toch benieuwd hoe icloud daar een snellere reis naar Hoensbroek van maakt.
 
											 
			 
			
			
			Er zit een overstap van twee minuten in Sittard in, da's waar. Dat kan in de praktijk dus zomaar regelmatig +30 zijn. Al was mijn ervaring vorig jaar met een overstap van 2 minuten dat ik 'm eigenlijk bijna altijd haalde.quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga dat allemaal niet napluizen hoor. Geneuzel op de minuut, terwijl er in werkelijkheid met kwartieren gegooid wordt of het niks is
 
			 
			
			
			Gisteravond al. Radionieuws wist vanochtend te melden dat de treinen vandaag gewoon rijden tot 20:00 vanavond. Daarna gaan ze de overweg repareren.quote:Op woensdag 4 maart 2015 07:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja ik zag het op Teletekst langs komen, weet ook niet hoe laat het gebeurd is.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Snelwegen aanleggen gaat ons vrij goed af..quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Oh mijn god wat kunnen we tegenwoordig wel in dit land.
 
			 
			
			
			Wel eens gehord van de A73? Dat stukje verlengde A4?quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:17 schreef b2py het volgende:
[..]
Snelwegen aanleggen gaat ons vrij goed af..
 
			 
			
			
			Ik zeg vrij goed, niet perfect.quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:18 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Wel eens gehord van de A73? Dat stukje verlengde A4?
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			twitter:NS_online twitterde op woensdag 04-03-2015 om 08:08:31Den Haag-Rotterdam-Dordrecht: er rijden minder treinen door een tunnelstoring. http://t.co/axyyfHaEPO #Dt reageer retweet
 
			 
			
			
			bedankt, net vertrokken uit Utrecht, geen info. Had beter uit kunnen stappen? Of loop je te trollen?quote:
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			#Dt dus zal wel Delft zijnquote:Op woensdag 4 maart 2015 08:29 schreef _serial_ het volgende:
Zou het nu Rijswijk of Delft zijntwitter:NS_online twitterde op woensdag 04-03-2015 om 08:08:31Den Haag-Rotterdam-Dordrecht: er rijden minder treinen door een tunnelstoring. http://t.co/axyyfHaEPO #Dt reageer retweet
 
			 
			
			
			Scherp, had duidelijk nog te weinig koffie op.quote:
 
			 
			
			
			
 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
  
			 
			
			
			Maakt niet eens uit joh. Dezelfde prutsers gaan het nu "maken". Tel uit je winst.quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:44 schreef _serial_ het volgende:
WTF prognose voor Delft is 02:00 aankomende nacht, wat hebben ze verkracht vannacht met de werkzaamheden ?
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			De FNV vindt er ook iets van hoor. Misschien moeten die zich eens realiseren dat de jaren 80 al dertig jaar achter ons liggen. Wat een prutsers.quote:
 
			 
			
			
			Nee, dat hebben ze niet, die komen uit de tunnelwet..quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:10 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
En hoe komen NS en ProRail er nu bij dat het te streng is, ze hebben die veiligheidsnormen toch zelf bepaald? Kakhoofden.
 
			 
			
			
			Ah, goed om te weten. Ik rij daar nog wel eens filevermijdend langs.quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Inmiddels stapvoets en luid toeterend over de overweg bij Intertoys vlak voorbij Gouda. Overweg is al met dranghekken afgesloten dus echt niet meer in gebruik....
 
			 
			
			
			quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed. Effectively is station Delft dus tot nader bericht weggeknipt uit het Nederlandse spoorwegnet. Nou, doen ze goed, wel
Fucking nikskunners
 
											 
			 
			
			
			Wat loop je nou de hele tijd azijn te pissen joh. Ben je er uberhaupt al geweest? Ga zelf bij ProRail werken als je het zoveel beter kunt of zo.quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed. Effectively is station Delft dus tot nader bericht weggeknipt uit het Nederlandse spoorwegnet. Nou, doen ze goed, wel
Fucking nikskunners
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Van mij mogen ze munt/briefgeld volledig afschaffen. Liever gisteren dan vandaag.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:23 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Als je in de spits ¤4,50 moet betalen in de AH2Go en je betaalt met muntjes van tien en twintig cent en ik maak daar een bijdehante opmerking over dan moet je niet moeilijk gaan doen, fucking pauper flikker het in de sigarettenautomaat ofzo.
 
			 
			
			
			quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:23 schreef b2py het volgende:
http://m.spoorpro.nl/spoo(...)echt-cs-was-in-orde/
Bovenleiding Utrecht was in orde maandag.
 
  
  
  
  
			 
			
			
			Al in de loop van de maandag werd gezegd dat het door een kapotte stroomafnemer kwam. Dus dat gelul over dat NS de schade moet claimen bij ProRail... Eerder andersom. Nog los van het logistieke onvermogen, zodat het nog uren en uren moest duren voordat enz enz enz.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:23 schreef b2py het volgende:
http://m.spoorpro.nl/spoo(...)echt-cs-was-in-orde/
Bovenleiding Utrecht was in orde maandag.
 
			 
			
			
			Zolang het bovengronds is. Zodra er tunnels bij komen wordt het toch echt een ander verhaal. Hence de al genoemde A73 met een problematische tunnel. Op dit moment sores met de combitunnel in Nijverdal, waardoor de nieuwe N35 daar nog niet open is en ook de autotunnel onder Amsterdam CS kent veel uitstel van oplevering.quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:17 schreef b2py het volgende:
[..]
Snelwegen aanleggen gaat ons vrij goed af..
 
			 
			
			
			Feitelijk kunnen we dus ook vrij goed spoor aanleggen, behalve als het onder de grond moet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zolang het bovengronds is. Zodra er tunnels bij komen wordt het toch echt een ander verhaal. Hence de al genoemde A73 met een problematische tunnel. Op dit moment sores met de combitunnel in Nijverdal, waardoor de nieuwe N35 daar nog niet open is en ook de autotunnel onder Amsterdam CS kent veel uitstel van oplevering.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Denk eens na man met je gezever.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]



Echt, ga naar huis met dat soort lulpraat, niemand gelooft het meer.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Hallo HSL.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:08 schreef b2py het volgende:
[..]
Feitelijk kunnen we dus ook vrij goed spoor aanleggen, behalve als het onder de grond moet.
 
			 
			
			
			Zodra de tunnelwetgeving om de hoek komt kijken wordt het behoorlijk complex omdat tig systemen met elkaar samen moeten kunnen werken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:08 schreef b2py het volgende:
[..]
Feitelijk kunnen we dus ook vrij goed spoor aanleggen, behalve als het onder de grond moet.
 
			 
			
			
			Ik heb er niet eens op gekliktquote:
 
  
											 
			 
			
			
			Inderdaad, daarom vraagt Voor Beter OV ook tekst en uitleg aan NS en ProRail. Dit is bezopen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:08 schreef Nattekat het volgende:
Het is ook van de zotte dat complete ritten vervallen door 1 zwart schaap... Zo moeilijk kan het toch niet zijn om gewoon te rijden tot Schiedam/Den Haag en dan weer te keren op dezelfde lijn volgens het spoorboekje?
 
			 
			
			
			ProRail heeft beloofd met uitleg te komen. Zodra die er is, zal ik dat melden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:09 schreef _serial_ het volgende:
Weet iemand overigens al waardoor de neukfout bij Delft van vandaag door veroorzaakt wordt ?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |