Maakt niet eens uit joh. Dezelfde prutsers gaan het nu "maken". Tel uit je winst.quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:44 schreef _serial_ het volgende:
WTF prognose voor Delft is 02:00 aankomende nacht, wat hebben ze verkracht vannacht met de werkzaamheden ?
De FNV vindt er ook iets van hoor. Misschien moeten die zich eens realiseren dat de jaren 80 al dertig jaar achter ons liggen. Wat een prutsers.quote:
Nee, dat hebben ze niet, die komen uit de tunnelwet..quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:10 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
En hoe komen NS en ProRail er nu bij dat het te streng is, ze hebben die veiligheidsnormen toch zelf bepaald? Kakhoofden.
Ah, goed om te weten. Ik rij daar nog wel eens filevermijdend langs.quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Inmiddels stapvoets en luid toeterend over de overweg bij Intertoys vlak voorbij Gouda. Overweg is al met dranghekken afgesloten dus echt niet meer in gebruik....
quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed. Effectively is station Delft dus tot nader bericht weggeknipt uit het Nederlandse spoorwegnet. Nou, doen ze goed, wel![]()
Fucking nikskunners
Wat loop je nou de hele tijd azijn te pissen joh. Ben je er uberhaupt al geweest? Ga zelf bij ProRail werken als je het zoveel beter kunt of zo.quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed. Effectively is station Delft dus tot nader bericht weggeknipt uit het Nederlandse spoorwegnet. Nou, doen ze goed, wel![]()
Fucking nikskunners
Van mij mogen ze munt/briefgeld volledig afschaffen. Liever gisteren dan vandaag.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:23 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Als je in de spits ¤4,50 moet betalen in de AH2Go en je betaalt met muntjes van tien en twintig cent en ik maak daar een bijdehante opmerking over dan moet je niet moeilijk gaan doen, fucking pauper flikker het in de sigarettenautomaat ofzo.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:23 schreef b2py het volgende:
http://m.spoorpro.nl/spoo(...)echt-cs-was-in-orde/
Bovenleiding Utrecht was in orde maandag.
Al in de loop van de maandag werd gezegd dat het door een kapotte stroomafnemer kwam. Dus dat gelul over dat NS de schade moet claimen bij ProRail... Eerder andersom. Nog los van het logistieke onvermogen, zodat het nog uren en uren moest duren voordat enz enz enz.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:23 schreef b2py het volgende:
http://m.spoorpro.nl/spoo(...)echt-cs-was-in-orde/
Bovenleiding Utrecht was in orde maandag.
Zolang het bovengronds is. Zodra er tunnels bij komen wordt het toch echt een ander verhaal. Hence de al genoemde A73 met een problematische tunnel. Op dit moment sores met de combitunnel in Nijverdal, waardoor de nieuwe N35 daar nog niet open is en ook de autotunnel onder Amsterdam CS kent veel uitstel van oplevering.quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:17 schreef b2py het volgende:
[..]
Snelwegen aanleggen gaat ons vrij goed af..
Feitelijk kunnen we dus ook vrij goed spoor aanleggen, behalve als het onder de grond moet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zolang het bovengronds is. Zodra er tunnels bij komen wordt het toch echt een ander verhaal. Hence de al genoemde A73 met een problematische tunnel. Op dit moment sores met de combitunnel in Nijverdal, waardoor de nieuwe N35 daar nog niet open is en ook de autotunnel onder Amsterdam CS kent veel uitstel van oplevering.
Denk eens na man met je gezever.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Echt, ga naar huis met dat soort lulpraat, niemand gelooft het meer.
Hallo HSL.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:08 schreef b2py het volgende:
[..]
Feitelijk kunnen we dus ook vrij goed spoor aanleggen, behalve als het onder de grond moet.
Zodra de tunnelwetgeving om de hoek komt kijken wordt het behoorlijk complex omdat tig systemen met elkaar samen moeten kunnen werken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:08 schreef b2py het volgende:
[..]
Feitelijk kunnen we dus ook vrij goed spoor aanleggen, behalve als het onder de grond moet.
Ik heb er niet eens op gekliktquote:
Inderdaad, daarom vraagt Voor Beter OV ook tekst en uitleg aan NS en ProRail. Dit is bezopen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:08 schreef Nattekat het volgende:
Het is ook van de zotte dat complete ritten vervallen door 1 zwart schaap... Zo moeilijk kan het toch niet zijn om gewoon te rijden tot Schiedam/Den Haag en dan weer te keren op dezelfde lijn volgens het spoorboekje?
ProRail heeft beloofd met uitleg te komen. Zodra die er is, zal ik dat melden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:09 schreef _serial_ het volgende:
Weet iemand overigens al waardoor de neukfout bij Delft van vandaag door veroorzaakt wordt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |