ik mis even dat je vertrouwelijke data wel kan geven aan iedereen die er om vraagtquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:15 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Omdat het vertrouwelijk is. Dit hier gewoon posten is te openbaar.
In dit geval lag het blijkbaar even niet aan mijquote:
Wat stomquote:Op woensdag 4 maart 2015 14:28 schreef FredvZ het volgende:
Een van onze geliefde vingerververs heeft mijn IC van Eindhoven naar Schiphol achter een goederentrein gezet
En blijkbaar zijn ze ook niet in staat om iets creatiefs met die vier sporen te doen
Zie je mail.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:10 schreef icloud het volgende:
[..]
Heb je het fietsprobleem al uitgevogeld? ipv zo geheimzinnig te doen.
en dat tot die tijd iedere trein een aanwijzing moest krijgen van de trdl.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:18 schreef b2py het volgende:
Op Somda staan berichten dat het niet in de nacht kon vanwege te weinig zicht en overdag de stickers geplakt zijn over de borden.
Eerst alleen de doorgaande maar later allemaal ja..quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en dat tot die tijd iedere trein een aanwijzing moest krijgen van de trdl.
Dat haal ik er zo ongeveer uit.
Dan is een prognose van 02:00 een tikkeltje ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:18 schreef b2py het volgende:
Op Somda staan berichten dat het niet in de nacht kon vanwege te weinig zicht en overdag de stickers geplakt zijn over de borden.
De nieuwste berichten stellen dat het wel 's nachts kon maar dat ze de verkeerde stickers hadden geplakt, waarna die fout overdag is hersteld...quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:18 schreef b2py het volgende:
Bleken uiteindelijk verkeerd gemonteerde borden te zijn in de nacht waarna ze overdag de stickers er overheen hebben geplakt, zo staat het op Treinreiziger.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:15 schreef ReisT het volgende:
[..]
De nieuwste berichten stellen dat het wel 's nachts kon maar dat ze de verkeerde stickers hadden geplakt, waarna die fout overdag is hersteld...
Zoiets ja. Plus dat er een paar honderd telefoontjes moeste worden gepleegd, hetgeen onhaalbaar was. Dus schrappen we treinseries. net zo makkelijk. Een overzicht:quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:15 schreef ReisT het volgende:
[..]
De nieuwste berichten stellen dat het wel 's nachts kon maar dat ze de verkeerde stickers hadden geplakt, waarna die fout overdag is hersteld...
Ho.quote:Op woensdag 4 maart 2015 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nou, de kundigheid spat er weer vanaf. Maar ik ben een azijnpisser als ik er wat van vind. Okee. Vind ik er niks meer van he, even goeie vrienden
Zeg dat ff tegen die ene alibaba van een paar pagina's terug ofzoquote:Op woensdag 4 maart 2015 18:08 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Ho.
IK ben hier de azijnpisser, ja!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |