Ze zijn de weg kwijt in Hengeloooo, hij staat nu op spoor 11quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:49 schreef dennistd het volgende:
[..]
nee, ik zit lekker in mijn auto en doe het raampje een stukje open als er wat aan komt
Maar de losse loc had hier (tussen Oldenzaal en Hengelo) al moeten zijn. Zal de Pimpel wel voor mogen...
Gaat wel een goed weekje worden zoquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:59 schreef Ajaxfan het volgende:
Ondertussen zijn de wissels tussen Leiden en Hoofddorp weer in staking gegaan.
Vertelquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:06 schreef icloud het volgende:
Zo rikus maar eens gewezen op echte prioriteiten ipv een verkeerd afgestelde deur of brandmelder.
Een bijna permanente ontwerpfout waar rover en mvbov geen aandacht willen besteden omdat ze liever goedkoop scoren.
Bijna permanent als in onmogelijk aan te passen zonder groot onderhoud?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:06 schreef icloud het volgende:
Zo rikus maar eens gewezen op echte prioriteiten ipv een verkeerd afgestelde deur of brandmelder.
Een bijna permanente ontwerpfout waar rover en mvbov geen aandacht willen besteden omdat ze liever goedkoop scoren.
Tenzij ze van plan zijn de hele draaideur eruit te slopen, maar dat lijkt de ns niet te willen en dat kost flink veel geld.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:11 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Bijna permanent als in onmogelijk aan te passen zonder groot onderhoud?
Handigquote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:47 schreef greavy het volgende:
[..]
Ze zijn de weg kwijt in Hengeloooo, hij staat nu op spoor 11
Godverquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:15 schreef dennistd het volgende:
[..]
Handig
Voor mensen die niet zo bekend zijn in Hengelo: dat is een zakspoor aan de Oldenzaalse kant
Wel mooi dat de Intercity schiphol nijmegen uitvalt, en verder alleen de sprinter Leiden almere...quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:59 schreef Ajaxfan het volgende:
Ondertussen zijn de wissels tussen Leiden en Hoofddorp weer in staking gegaan.
Ik denk toch dat ze in de buidel zullen moeten tasten, 40 km/h door die tunnel zal het niet worden denk ikquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:13 schreef icloud het volgende:
[..]
Tenzij ze van plan zijn de hele draaideur eruit te slopen, maar dat lijkt de ns niet te willen en dat kost flink veel geld.
Sowieso is dit ontwerp, met enkel draaideuren, natuurlijk volslagen idioot. Zeker voor zo'n druk station.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:13 schreef icloud het volgende:
[..]
Tenzij ze van plan zijn de hele draaideur eruit te slopen, maar dat lijkt de ns niet te willen en dat kost flink veel geld.
En dan? Iedereen via de HSL of via Utrecht dat ook regelmatig plat ligt?quote:
Het viaduct ligt er toch nog?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En dan? Iedereen via de HSL of via Utrecht dat ook regelmatig plat ligt?
Ik probeer al dagen te weten te komen hoe ik vanaf het perron naar buiten kom met een fiets.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:28 schreef bork het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ze in de buidel zullen moeten tasten, 40 km/h door die tunnel zal het niet worden denk ik
kun je ook niet met fiets en al met de lift in de fietsenstalling komen?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:33 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik probeer al dagen te weten te komen hoe ik vanaf het perron naar buiten kom met een fiets.
Mijn fiets past niet in de draaideur en toen ik mijn fiets rechtop in deur reed, kwam er meteen een beveiliger op me afgestormd die me vertelde dat fietsen in de draaideur niet zijn toegestaan.
Willem van olst mag dit vraagstuk dus gaan oplossen.
Kon je niet aan die gast vragen hoe je dan wél met je fiets buiten kon komen?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:33 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik probeer al dagen te weten te komen hoe ik vanaf het perron naar buiten kom met een fiets.
Mijn fiets past niet in de draaideur en toen ik mijn fiets rechtop in deur reed, kwam er meteen een beveiliger op me afgestormd die me vertelde dat fietsen in de draaideur niet zijn toegestaan.
Willem van olst mag dit vraagstuk dus gaan oplossen.
Dat is om de minimale hoeveelheid OV paaltjes van een betere doorstroming te voorzien?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:31 schreef greavy het volgende:
[..]
Sowieso is dit ontwerp, met enkel draaideuren, natuurlijk volslagen idioot. Zeker voor zo'n druk station.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |