SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jawel, ze hadden gewoon express moeten missen.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:40 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hier kun je de club de schuld niet van geven.
twitter:MariovanderEnde twitterde op zondag 01-03-2015 om 15:40:34FC Groningen - ADO Den Haag 1-0 Chery 52' scoort penalty die natuurlijk nooit gegeven had mogen worden. (bal op borst niet op arm) #groado reageer retweet
Ik doe met je mee.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:41 schreef Sked het volgende:
Ik ga wel KBK kijken. Om depressief van te worden deze wedstrijden
Bedankt, Captain Mario.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:41 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:MariovanderEnde twitterde op zondag 01-03-2015 om 15:40:34FC Groningen - ADO Den Haag 1-0 Chery 52' scoort penalty die natuurlijk nooit gegeven had mogen worden. (bal op borst niet op arm) #groado reageer retweet
Dat gebeurt natuurlijk nooit. Ja, als je het expres doet misschien.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij zou er maar in gaan die terugspeelbal van utrecht
Vertonghenquote:Op zondag 1 maart 2015 15:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat gebeurt natuurlijk nooit. Ja, als je het expres doet misschien.
Of dat je een mol bij de tegenstander in het doel hebt of zo.quote:
Dat is vaak zo bij wielrennen, de laatste 5 minuten kijken is meestal genoeg.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigenlijk zit ik nu naar een koers te kijken die pas over 35 km tot ontbranding komt.
Ja.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:44 schreef Fokker101 het volgende:
Heeft iemand ervaring met F0X Sports app op TV?
Ik bedoelde een teruggeefbal, na een behandeling. Geen idee hoe dat heetquote:Op zondag 1 maart 2015 15:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Of dat je een mol bij de tegenstander in het doel hebt of zo.
Ik doe het via de XboX, maar werkt geweldig.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:44 schreef Fokker101 het volgende:
Heeft iemand ervaring met F0X Sports app op TV?
Terpstra werd gisteren flinkr genaaid door zijn ploeggenoten.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigenlijk zit ik nu naar een koers te kijken die pas over 35 km tot ontbranding komt.
Terpstra naaide zichzelf door een belachelijke sprint te rijden.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Terpstra werd gisteren flinkr genaaid door zijn ploeggenoten.
Door VDB3 jaquote:Op zondag 1 maart 2015 15:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Terpstra werd gisteren flinkr genaaid door zijn ploeggenoten.
O ja dat. Daar was Vertonghen wel goed in jaquote:Op zondag 1 maart 2015 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoelde een teruggeefbal, na een behandeling. Geen idee hoe dat heet
Aha... zit te kijken welke tv ik moet kopen. En zag dat niet op elke TV die app zit. Alleen philips en Samsung. Is het scherper als via de Imac?quote:Op zondag 1 maart 2015 15:44 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik doe het via de XboX, maar werkt geweldig.
Narsingh is op FIFA super goed overigens.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Amrabat lijkt me wat voor PSV.
Beter dan Narsingh
Als je geen 4K TV koopt ben je een zwakkeling.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:45 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Aha... zit te kijken welke tv ik moet kopen. En zag dat niet op elke TV die app zit. Alleen philips en Samsung. Is het scherper als via de Imac?
Als je gewoon Fox Sports op televisie neemt/koopt ben je helemaal makkelijk klaarquote:Op zondag 1 maart 2015 15:45 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Aha... zit te kijken welke tv ik moet kopen. En zag dat niet op elke TV die app zit. Alleen philips en Samsung. Is het scherper als via de Imac?
Resolutie is gelijk.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:45 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Daar kun je ook wel 2 jaar mee wachten, veel langer doe je tegenwoordig toch niet met een TVquote:Op zondag 1 maart 2015 15:46 schreef Brammess het volgende:
[..]
Als je geen 4K TV koopt ben je een zwakkeling.
Zeefuik ookquote:Op zondag 1 maart 2015 15:46 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Narsingh is op FIFA super goed overigens.
Is dat niet toevallig zijn broer Virgil Furdjel?quote:Op zondag 1 maart 2015 15:46 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Narsingh is op FIFA super goed overigens.
Bij storingen lekker de laptop mee, ook fijnquote:Op zondag 1 maart 2015 15:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je gewoon Fox Sports op televisie neemt/koopt ben je helemaal makkelijk klaar
Hoezo? Er zijn amper programma's apps, etc ondersteunen nog geen eens 4K.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:46 schreef Brammess het volgende:
[..]
Als je geen 4K TV koopt ben je een zwakkeling.
Hattrick in 3 minutenquote:
Ik doe al 6 jaar met mijn Sony Bravia, maar ik ga binnenkort ook een nieuwe TV halen denk ik, 4K UHD natuurlijk.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:47 schreef hottentot het volgende:
[..]
Daar kun je ook wel 2 jaar mee wachten, veel langer doe je tegenwoordig toch niet met een TV
Mijn vorige heb ik een jaar gehad, en heb deze nu anderhalf jaar, zit te twijfelen of ik hem straks meeneem bij emigratie of dat ik daar een 60" koop.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:48 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik doe al 6 jaar met mijn Sony Bravia, maar ik ga binnenkort ook een nieuwe TV halen denk ik, 4K UHD natuurlijk.
voor wie zou hij moetenquote:Op zondag 1 maart 2015 15:48 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zie nu pas dat de nieuwe Laudrup wederom niet in de basis staat.
Als je dat grappig vindt, ben je echt geestelijk beperkt.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:49 schreef Fokker101 het volgende:
Altijd als mensen Pisvee zeggen vind ik dat wel grappig. Het zelfde geldt voor Ajakkes
Voor iemand die, volgens iemand hier, de potentie heeft om bij Barcelona en Real Madrid te spelen, is altijd een plekje.quote:
Kutrechtquote:Op zondag 1 maart 2015 15:49 schreef Fokker101 het volgende:
Altijd als mensen Pisvee zeggen vind ik dat wel grappig. Het zelfde geldt voor Ajakkes
Dat ben ik ook. Kan ik niks aan doen ben een autist.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je dat grappig vindt, ben je echt geestelijk beperkt.
Serano is de beste middenvelder van de hele competitie, zou natuurlijk dom zijn om hem op de bank te zetten.quote:
Haha.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:50 schreef Brammess het volgende:
[..]
Serano is de beste middenvelder van de hele competitie
Hahahahahahahahahahahaquote:Op zondag 1 maart 2015 15:50 schreef Brammess het volgende:
[..]
Serano is de beste middenvelder van de hele competitie, zou natuurlijk dom zijn om hem op de bank te zetten.
Je bedoeld serero?quote:Op zondag 1 maart 2015 15:50 schreef Brammess het volgende:
[..]
Serano is de beste middenvelder van de hele competitie, zou natuurlijk dom zijn om hem op de bank te zetten.
Ik kan er zo 6 opnoemen die beter zijnquote:Op zondag 1 maart 2015 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Serero is wel een van de beste middenvelders in de competitie ja.
Groningen speelt gewoon beter.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hoop zo hard dat ADO de 1-1 maakt. Anders zijn we wederom genaaid door een fout van de arbitrage
verdedigende middenvelder is hij de bestequote:Op zondag 1 maart 2015 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Serero is wel een van de beste middenvelders in de competitie ja.
Cuadrado zekerquote:Op zondag 1 maart 2015 15:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik kan er zo 6 opnoemen die beter zijn
Ik niet.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik kan er zo 6 opnoemen die beter zijn
Nee, dat weten wij niet.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:53 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ach je weet wie ik bedoel. Die van PSV. (TYPAIDS)
ik ben het met je eensquote:
Die twee van Vites.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Guardado, Wijnaldum, Clasie, Klaassen, Gudelj, Tapia
PICS BITTEquote:Op zondag 1 maart 2015 15:48 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wauw ik sta met hem op de foto stoer he.
serero is zelfs een klasse beterquote:Op zondag 1 maart 2015 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Serero doet niet onder voor Clasie of Guardado
Gudelj moet toch wel de meest overschatte middenvelder zijn in de hele Eredivisie.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Samen met Klaassen is hij de beste van Ajax, gelijk dus. Guardado en Clasie is hij ook gelijk mee. Met Wijnaldum niet echt te vergelijken, al vind ik die ook niet zo bijzonder. Gudelj vind ik overschat en Tapia filet nooit zien spelen.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gudelj staat op 1 in het klassement van speler van het jaar. De cijfers worden gegeven door de Telegraaf, een Ajax krant. Trek je conclusies.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:55 schreef Brammess het volgende:
[..]
Gudelj moet toch wel de meest overschatte middenvelder zijn in de hele Eredivisie.
Chery.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Samen met Klaassen is hij de beste van Ajax, gelijk dus. Guardado en Clasie is hij ook gelijk mee. Met Wijnaldum niet echt te vergelijken, al vind ik die ook niet zo bijzonder. Gudelj vind ik overschat en Tapia filet nooit zien spelen.
Tapia mag je nog absoluut niet in dat rijtje zetten. Eerder Vejinovic, Pröpper, Van den Berg, Corona,quote:Op zondag 1 maart 2015 15:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Corona is een aanvaller, die van Vitesse was ik inderdaad vergeten.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Tapia mag je nog absoluut niet in dat rijtje zetten. Eerder Vejinovic, Pröpper, Van den Berg, Corona,
Zelfde situatie als bij Dereijck, alleen ja het is ADO he, dan geef je de strafschop tegenquote:
Corona speelt vaak genoeg vanaf het middenveld. En anders kan je daar Ziyech neerzetten.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Corona is een aanvaller, die van Vitesse was ik inderdaad vergeten.
Zelfs als Groninger moet ik je gelijk geven, gaat weer nergens om vandaag.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hoop zo hard dat ADO de 1-1 maakt. Anders zijn we wederom genaaid door een fout van de arbitrage
Kijk jij wel eens wedstrijden van SCH?quote:Op zondag 1 maart 2015 15:57 schreef Tjacka het volgende:
Van den Berg een betere middenvelder dan serero
dan heb je er echt helemaal niets van begrepen
Slecht man. VD Velden mag ook wel opflikkeren. Play-offs halen we niet.. maar focussen op de beker.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:57 schreef hottentot het volgende:
[..]
Zelfs als Groninger moet ik je gelijk geven, gaat weer nergens om vandaag.
sta zelfs op de tribunequote:Op zondag 1 maart 2015 15:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk jij wel eens wedstrijden van SCH?
Clasie is ook overschat. Net als die Guardadoquote:Op zondag 1 maart 2015 15:57 schreef Tjacka het volgende:
Van den Berg een betere middenvelder dan serero
dan heb je er echt helemaal niets van begrepen
oh pleasequote:Op zondag 1 maart 2015 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Clasie is ook overschat. Net als die Guardado
quote:Op zondag 1 maart 2015 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat beleidquote:Op zondag 1 maart 2015 15:50 schreef Sked het volgende:
FC Twente krijgt van de KNVB drie punten in mindering, aangezien de Tukkers zich niet aan het plan van aanpak hebben gehouden. De verwachting is dat de bevestiging van de straf begin deze week komt.
http://www.vi.nl/nieuws/f(...)ten-in-mindering.htm
Ik geloof dat jij niet helemaal objectief bent.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 maart 2015 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero doet niet onder voor die twee spelersquote:Op zondag 1 maart 2015 15:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij niet helemaal objectief bent.
We weten gelukkig wie het zegtquote:Op zondag 1 maart 2015 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero doet niet onder voor die twee spelers
Bedankt, dat postte ik alquote:Op zondag 1 maart 2015 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Drie punten in mindering voor Twente? GENOT.
Dan zakken ze naar plek 10.
quote:Op zondag 1 maart 2015 15:59 schreef Jay_Snake het volgende:
Barazite lijkt wel rechtsreeks uit Syrië te komen, jezus
9 lulquote:Op zondag 1 maart 2015 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
?quote:Op zondag 1 maart 2015 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben heel rustig. In tegenstelling tot wat sommige anderen zouden doen gebruik ik namelijk geen scheldwoorden.quote:
Dan weet ik nu dat jij er geen klote van snaptquote:Op zondag 1 maart 2015 16:00 schreef Cavaliers het volgende:
Clasie was met afstand de allerbeste speler op het veld tijdens Ajax-Feyenoord, een wedstrijd waarin Serero ook meedeed, overigens. Zag ik pas na de wedstrijd hoor, hij viel namelijk totaal niet op.
serero was de allerbeste speler op het veld tijdens psg - ajax, een wedstrijd waarin clasie niet mee deed.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:00 schreef Cavaliers het volgende:
Clasie was met afstand de allerbeste speler op het veld tijdens Ajax-Feyenoord, een wedstrijd waarin Serero ook meedeed, overigens. Zag ik pas na de wedstrijd hoor, hij viel namelijk totaal niet op.
Aldus ''Andersen is de nieuwe Laudrup en kan zo mee bij Barcelona of Real Madrid''.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan weet ik nu dat jij er geen klote van snapt
lekker voor die lulquote:Op zondag 1 maart 2015 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, je moet straks Drizzt troosten. Twente krijgt DRIE (!) punten in mindering.
Clasie speelde goed tijdens Brazilië - Nederland, een toernooi waar Serero niet eens wasquote:Op zondag 1 maart 2015 16:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
serero was de allerbeste speler op het veld tijdens psg - ajax, een wedstrijd waarin clasie niet mee deed.
haha
OOOOOHquote:Op zondag 1 maart 2015 16:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Clasie speelde goed tijdens Brazilië - Nederland, een toernooi waar Serero niet eens was
WAAROM?quote:Op zondag 1 maart 2015 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, je moet straks Drizzt troosten. Twente krijgt DRIE (!) punten in mindering.
quote:Op zondag 1 maart 2015 16:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Clasie speelde goed tijdens Brazilië - Nederland, een toernooi waar Serero niet eens was
serero zou in elk team op dat toernooi in de basis staanquote:Op zondag 1 maart 2015 16:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Qua technische capaciteiten kan hij dat zekerquote:Op zondag 1 maart 2015 16:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Aldus ''Andersen is de nieuwe Laudrup en kan zo mee bij Barcelona of Real Madrid''.
Hij was niet eens opgeroepen voor Zuid-Afrika voor de Afrika Cupquote:Op zondag 1 maart 2015 16:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
serero zou in elk team op dat toernooi in de basis staan
Haha.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Qua technische capaciteiten kan hij dat zeker
Doe rustigl, badeendjesterroristquote:Op zondag 1 maart 2015 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lees anders even terug in het topic, schapengedrocht.
ruzie met de trainert johquote:Op zondag 1 maart 2015 16:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij was niet eens opgeroepen voor Zuid-Afrika voor de Afrika Cup
Serieus?quote:Op zondag 1 maart 2015 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
why?quote:Op zondag 1 maart 2015 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij dacht dat we hem wel zouden geloven als hij met een lading vaktermen zou gaan smijten op tvquote:Op zondag 1 maart 2015 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus?![]()
LEKKER VOOR ZE
En Munsterman maar zeggen dat alles goed zit.![]()
Had nu wel gekund 2x weer xD.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Valt me mee dat die hoeren scheids niet weer een pingel geeft
FC Twente krijgt van de KNVB drie punten in mindering, aangezien de Tukkers zich niet aan het plan van aanpak hebben gehouden.quote:
Dat is ook zeer terecht.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:08 schreef GGMM het volgende:
Ik vrees meer voor AZ voor de 2e plaats dan Feyenoord.
Wist je dat er mensen waren die Feyenoord of Twente als kampioen had voorspeld?quote:Op zondag 1 maart 2015 16:08 schreef GGMM het volgende:
Ik vrees meer voor AZ voor de 2e plaats dan Feyenoord.
Wie waren dat? Die neem ik nooit meer serieus.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wist je dat er mensen waren die Feyenoord of Twente als kampioen had voorspeld?
Kreatorquote:Op zondag 1 maart 2015 16:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Wie waren dat? Die neem ik nooit meer serieus.
haddenquote:Op zondag 1 maart 2015 16:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax vandaag en daarna nog 1x verliezen.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:12 schreef Cavaliers het volgende:
Wat moet er gebeuren om PSV kampioen te laten worden in de Kuip?
alles winnen en Ajax ook puntenverlies tegen Heerenveen geloof ikquote:Op zondag 1 maart 2015 16:12 schreef Cavaliers het volgende:
Wat moet er gebeuren om PSV kampioen te laten worden in de Kuip?
Dat gaat gebeuren.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax vandaag en daarna nog 1x verliezen.
quote:Op zondag 1 maart 2015 16:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik wou nog aanpassen maar toen werd ik al gequoteIk dacht fuck it. Zo rol ik.
Hup Heerenveen.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax vandaag en daarna nog 1x verliezen.
hadquote:Op zondag 1 maart 2015 16:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 maart 2015 16:08 schreef blup het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Het gaat nog goed.
Dadelijk topshow als PSV van de mat gespeeld wordt.
Ik lees je posts niet altijd inderdaad.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Coco moest jou erop wijzen voordat je het door had
quote:Op zondag 1 maart 2015 15:58 schreef Coco98 het volgende:
Dat wordt een topshow van mad people bij PSV - Ajax met die arbitrale dwalingen.
quote:
neequote:Op zondag 1 maart 2015 16:19 schreef GGMM het volgende:
Als het nog 1-0 wordt nemen Stijn Davy en ik 3 maanden een Utrecht UI.
Dat doe maar niet.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:19 schreef GGMM het volgende:
Als het nog 1-0 wordt nemen Stijn Davy en ik 3 maanden een Utrecht UI.
2-3quote:Op zondag 1 maart 2015 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, nu gaan we kijken naar de #eredivisiehoogmis
HOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zondag 1 maart 2015 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Doelpuntenmakers PSV aubquote:Op zondag 1 maart 2015 16:21 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat het 3-1 wordt.
PSV staat op 2-0, dan doen wij iets terug door Kishna: 2-1 en dan countert PSV de 3-1.
Klinkt zeer plausibel.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:21 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat het 3-1 wordt.
PSV staat op 2-0, dan doen wij iets terug door Kishna: 2-1 en dan countert PSV de 3-1.
0-0quote:Op zondag 1 maart 2015 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, nu gaan we kijken naar de #eredivisiehoogmis
Eigen doelpunt Bazoer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |