Dat beleidquote:Op zondag 1 maart 2015 15:50 schreef Sked het volgende:
FC Twente krijgt van de KNVB drie punten in mindering, aangezien de Tukkers zich niet aan het plan van aanpak hebben gehouden. De verwachting is dat de bevestiging van de straf begin deze week komt.
http://www.vi.nl/nieuws/f(...)ten-in-mindering.htm
Ik geloof dat jij niet helemaal objectief bent.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Clasie is ook overschat. Net als die Guardado
quote:Op zondag 1 maart 2015 15:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Clasie is ook overschat. Net als die Guardado
Serero doet niet onder voor die twee spelersquote:Op zondag 1 maart 2015 15:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij niet helemaal objectief bent.
We weten gelukkig wie het zegtquote:Op zondag 1 maart 2015 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero doet niet onder voor die twee spelers
Bedankt, dat postte ik alquote:Op zondag 1 maart 2015 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Drie punten in mindering voor Twente? GENOT.
Dan zakken ze naar plek 10.
quote:Op zondag 1 maart 2015 15:59 schreef Jay_Snake het volgende:
Barazite lijkt wel rechtsreeks uit Syrië te komen, jezus
9 lulquote:Op zondag 1 maart 2015 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
?quote:Op zondag 1 maart 2015 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben heel rustig. In tegenstelling tot wat sommige anderen zouden doen gebruik ik namelijk geen scheldwoorden.quote:
Dan weet ik nu dat jij er geen klote van snaptquote:Op zondag 1 maart 2015 16:00 schreef Cavaliers het volgende:
Clasie was met afstand de allerbeste speler op het veld tijdens Ajax-Feyenoord, een wedstrijd waarin Serero ook meedeed, overigens. Zag ik pas na de wedstrijd hoor, hij viel namelijk totaal niet op.
serero was de allerbeste speler op het veld tijdens psg - ajax, een wedstrijd waarin clasie niet mee deed.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:00 schreef Cavaliers het volgende:
Clasie was met afstand de allerbeste speler op het veld tijdens Ajax-Feyenoord, een wedstrijd waarin Serero ook meedeed, overigens. Zag ik pas na de wedstrijd hoor, hij viel namelijk totaal niet op.
Aldus ''Andersen is de nieuwe Laudrup en kan zo mee bij Barcelona of Real Madrid''.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan weet ik nu dat jij er geen klote van snapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |