Groningen speelt gewoon beter.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik hoop zo hard dat ADO de 1-1 maakt. Anders zijn we wederom genaaid door een fout van de arbitrage
verdedigende middenvelder is hij de bestequote:Op zondag 1 maart 2015 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Serero is wel een van de beste middenvelders in de competitie ja.
Cuadrado zekerquote:Op zondag 1 maart 2015 15:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik kan er zo 6 opnoemen die beter zijn
Ik niet.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik kan er zo 6 opnoemen die beter zijn
Nee, dat weten wij niet.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:53 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ach je weet wie ik bedoel. Die van PSV. (TYPAIDS)
ik ben het met je eensquote:
Die twee van Vites.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Guardado, Wijnaldum, Clasie, Klaassen, Gudelj, Tapia
PICS BITTEquote:Op zondag 1 maart 2015 15:48 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wauw ik sta met hem op de foto stoer he.
serero is zelfs een klasse beterquote:Op zondag 1 maart 2015 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Serero doet niet onder voor Clasie of Guardado
Gudelj moet toch wel de meest overschatte middenvelder zijn in de hele Eredivisie.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Samen met Klaassen is hij de beste van Ajax, gelijk dus. Guardado en Clasie is hij ook gelijk mee. Met Wijnaldum niet echt te vergelijken, al vind ik die ook niet zo bijzonder. Gudelj vind ik overschat en Tapia filet nooit zien spelen.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gudelj staat op 1 in het klassement van speler van het jaar. De cijfers worden gegeven door de Telegraaf, een Ajax krant. Trek je conclusies.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:55 schreef Brammess het volgende:
[..]
Gudelj moet toch wel de meest overschatte middenvelder zijn in de hele Eredivisie.
Chery.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Samen met Klaassen is hij de beste van Ajax, gelijk dus. Guardado en Clasie is hij ook gelijk mee. Met Wijnaldum niet echt te vergelijken, al vind ik die ook niet zo bijzonder. Gudelj vind ik overschat en Tapia filet nooit zien spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |