Mijn vorige heb ik een jaar gehad, en heb deze nu anderhalf jaar, zit te twijfelen of ik hem straks meeneem bij emigratie of dat ik daar een 60" koop.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:48 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik doe al 6 jaar met mijn Sony Bravia, maar ik ga binnenkort ook een nieuwe TV halen denk ik, 4K UHD natuurlijk.
voor wie zou hij moetenquote:Op zondag 1 maart 2015 15:48 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zie nu pas dat de nieuwe Laudrup wederom niet in de basis staat.
Als je dat grappig vindt, ben je echt geestelijk beperkt.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:49 schreef Fokker101 het volgende:
Altijd als mensen Pisvee zeggen vind ik dat wel grappig. Het zelfde geldt voor Ajakkes
Voor iemand die, volgens iemand hier, de potentie heeft om bij Barcelona en Real Madrid te spelen, is altijd een plekje.quote:
Kutrechtquote:Op zondag 1 maart 2015 15:49 schreef Fokker101 het volgende:
Altijd als mensen Pisvee zeggen vind ik dat wel grappig. Het zelfde geldt voor Ajakkes
Dat ben ik ook. Kan ik niks aan doen ben een autist.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je dat grappig vindt, ben je echt geestelijk beperkt.
Serano is de beste middenvelder van de hele competitie, zou natuurlijk dom zijn om hem op de bank te zetten.quote:
Haha.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:50 schreef Brammess het volgende:
[..]
Serano is de beste middenvelder van de hele competitie
Hahahahahahahahahahahaquote:Op zondag 1 maart 2015 15:50 schreef Brammess het volgende:
[..]
Serano is de beste middenvelder van de hele competitie, zou natuurlijk dom zijn om hem op de bank te zetten.
Je bedoeld serero?quote:Op zondag 1 maart 2015 15:50 schreef Brammess het volgende:
[..]
Serano is de beste middenvelder van de hele competitie, zou natuurlijk dom zijn om hem op de bank te zetten.
Ik kan er zo 6 opnoemen die beter zijnquote:Op zondag 1 maart 2015 15:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Serero is wel een van de beste middenvelders in de competitie ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |