serero was de allerbeste speler op het veld tijdens psg - ajax, een wedstrijd waarin clasie niet mee deed.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:00 schreef Cavaliers het volgende:
Clasie was met afstand de allerbeste speler op het veld tijdens Ajax-Feyenoord, een wedstrijd waarin Serero ook meedeed, overigens. Zag ik pas na de wedstrijd hoor, hij viel namelijk totaal niet op.
Aldus ''Andersen is de nieuwe Laudrup en kan zo mee bij Barcelona of Real Madrid''.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan weet ik nu dat jij er geen klote van snapt
lekker voor die lulquote:Op zondag 1 maart 2015 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, je moet straks Drizzt troosten. Twente krijgt DRIE (!) punten in mindering.
Clasie speelde goed tijdens Brazilië - Nederland, een toernooi waar Serero niet eens wasquote:Op zondag 1 maart 2015 16:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
serero was de allerbeste speler op het veld tijdens psg - ajax, een wedstrijd waarin clasie niet mee deed.
haha
OOOOOHquote:Op zondag 1 maart 2015 16:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Clasie speelde goed tijdens Brazilië - Nederland, een toernooi waar Serero niet eens was
WAAROM?quote:Op zondag 1 maart 2015 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM, je moet straks Drizzt troosten. Twente krijgt DRIE (!) punten in mindering.
quote:Op zondag 1 maart 2015 16:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Clasie speelde goed tijdens Brazilië - Nederland, een toernooi waar Serero niet eens was
serero zou in elk team op dat toernooi in de basis staanquote:Op zondag 1 maart 2015 16:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Qua technische capaciteiten kan hij dat zekerquote:Op zondag 1 maart 2015 16:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Aldus ''Andersen is de nieuwe Laudrup en kan zo mee bij Barcelona of Real Madrid''.
Hij was niet eens opgeroepen voor Zuid-Afrika voor de Afrika Cupquote:Op zondag 1 maart 2015 16:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
serero zou in elk team op dat toernooi in de basis staan
Haha.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Qua technische capaciteiten kan hij dat zeker
Doe rustigl, badeendjesterroristquote:Op zondag 1 maart 2015 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lees anders even terug in het topic, schapengedrocht.
ruzie met de trainert johquote:Op zondag 1 maart 2015 16:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij was niet eens opgeroepen voor Zuid-Afrika voor de Afrika Cup
Serieus?quote:Op zondag 1 maart 2015 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
why?quote:Op zondag 1 maart 2015 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij dacht dat we hem wel zouden geloven als hij met een lading vaktermen zou gaan smijten op tvquote:Op zondag 1 maart 2015 16:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus?![]()
LEKKER VOOR ZE
En Munsterman maar zeggen dat alles goed zit.![]()
Had nu wel gekund 2x weer xD.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Valt me mee dat die hoeren scheids niet weer een pingel geeft
FC Twente krijgt van de KNVB drie punten in mindering, aangezien de Tukkers zich niet aan het plan van aanpak hebben gehouden.quote:
Dat is ook zeer terecht.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:08 schreef GGMM het volgende:
Ik vrees meer voor AZ voor de 2e plaats dan Feyenoord.
Wist je dat er mensen waren die Feyenoord of Twente als kampioen had voorspeld?quote:Op zondag 1 maart 2015 16:08 schreef GGMM het volgende:
Ik vrees meer voor AZ voor de 2e plaats dan Feyenoord.
Wie waren dat? Die neem ik nooit meer serieus.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wist je dat er mensen waren die Feyenoord of Twente als kampioen had voorspeld?
Kreatorquote:Op zondag 1 maart 2015 16:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Wie waren dat? Die neem ik nooit meer serieus.
haddenquote:Op zondag 1 maart 2015 16:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax vandaag en daarna nog 1x verliezen.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:12 schreef Cavaliers het volgende:
Wat moet er gebeuren om PSV kampioen te laten worden in de Kuip?
alles winnen en Ajax ook puntenverlies tegen Heerenveen geloof ikquote:Op zondag 1 maart 2015 16:12 schreef Cavaliers het volgende:
Wat moet er gebeuren om PSV kampioen te laten worden in de Kuip?
Dat gaat gebeuren.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax vandaag en daarna nog 1x verliezen.
quote:Op zondag 1 maart 2015 16:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik wou nog aanpassen maar toen werd ik al gequoteIk dacht fuck it. Zo rol ik.
Hup Heerenveen.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax vandaag en daarna nog 1x verliezen.
hadquote:Op zondag 1 maart 2015 16:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 maart 2015 16:08 schreef blup het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Het gaat nog goed.
Dadelijk topshow als PSV van de mat gespeeld wordt.
Ik lees je posts niet altijd inderdaad.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Coco moest jou erop wijzen voordat je het door had
quote:Op zondag 1 maart 2015 15:58 schreef Coco98 het volgende:
Dat wordt een topshow van mad people bij PSV - Ajax met die arbitrale dwalingen.
quote:
neequote:Op zondag 1 maart 2015 16:19 schreef GGMM het volgende:
Als het nog 1-0 wordt nemen Stijn Davy en ik 3 maanden een Utrecht UI.
Dat doe maar niet.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:19 schreef GGMM het volgende:
Als het nog 1-0 wordt nemen Stijn Davy en ik 3 maanden een Utrecht UI.
2-3quote:Op zondag 1 maart 2015 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, nu gaan we kijken naar de #eredivisiehoogmis
HOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zondag 1 maart 2015 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Doelpuntenmakers PSV aubquote:Op zondag 1 maart 2015 16:21 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat het 3-1 wordt.
PSV staat op 2-0, dan doen wij iets terug door Kishna: 2-1 en dan countert PSV de 3-1.
Klinkt zeer plausibel.quote:Op zondag 1 maart 2015 16:21 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat het 3-1 wordt.
PSV staat op 2-0, dan doen wij iets terug door Kishna: 2-1 en dan countert PSV de 3-1.
0-0quote:Op zondag 1 maart 2015 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, nu gaan we kijken naar de #eredivisiehoogmis
Eigen doelpunt Bazoer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |