SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jawel, ze hadden gewoon express moeten missen.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:40 schreef hottentot het volgende:
[..]
Hier kun je de club de schuld niet van geven.
twitter:MariovanderEnde twitterde op zondag 01-03-2015 om 15:40:34FC Groningen - ADO Den Haag 1-0 Chery 52' scoort penalty die natuurlijk nooit gegeven had mogen worden. (bal op borst niet op arm) #groado reageer retweet
Ik doe met je mee.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:41 schreef Sked het volgende:
Ik ga wel KBK kijken. Om depressief van te worden deze wedstrijden
Bedankt, Captain Mario.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:41 schreef AFCNiels het volgende:
twitter:MariovanderEnde twitterde op zondag 01-03-2015 om 15:40:34FC Groningen - ADO Den Haag 1-0 Chery 52' scoort penalty die natuurlijk nooit gegeven had mogen worden. (bal op borst niet op arm) #groado reageer retweet
Dat gebeurt natuurlijk nooit. Ja, als je het expres doet misschien.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij zou er maar in gaan die terugspeelbal van utrecht
Vertonghenquote:Op zondag 1 maart 2015 15:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat gebeurt natuurlijk nooit. Ja, als je het expres doet misschien.
Of dat je een mol bij de tegenstander in het doel hebt of zo.quote:
Dat is vaak zo bij wielrennen, de laatste 5 minuten kijken is meestal genoeg.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigenlijk zit ik nu naar een koers te kijken die pas over 35 km tot ontbranding komt.
Ja.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:44 schreef Fokker101 het volgende:
Heeft iemand ervaring met F0X Sports app op TV?
Ik bedoelde een teruggeefbal, na een behandeling. Geen idee hoe dat heetquote:Op zondag 1 maart 2015 15:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Of dat je een mol bij de tegenstander in het doel hebt of zo.
Ik doe het via de XboX, maar werkt geweldig.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:44 schreef Fokker101 het volgende:
Heeft iemand ervaring met F0X Sports app op TV?
Terpstra werd gisteren flinkr genaaid door zijn ploeggenoten.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigenlijk zit ik nu naar een koers te kijken die pas over 35 km tot ontbranding komt.
Terpstra naaide zichzelf door een belachelijke sprint te rijden.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Terpstra werd gisteren flinkr genaaid door zijn ploeggenoten.
Door VDB3 jaquote:Op zondag 1 maart 2015 15:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Terpstra werd gisteren flinkr genaaid door zijn ploeggenoten.
O ja dat. Daar was Vertonghen wel goed in jaquote:Op zondag 1 maart 2015 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoelde een teruggeefbal, na een behandeling. Geen idee hoe dat heet
Aha... zit te kijken welke tv ik moet kopen. En zag dat niet op elke TV die app zit. Alleen philips en Samsung. Is het scherper als via de Imac?quote:Op zondag 1 maart 2015 15:44 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik doe het via de XboX, maar werkt geweldig.
Narsingh is op FIFA super goed overigens.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Amrabat lijkt me wat voor PSV.
Beter dan Narsingh
Als je geen 4K TV koopt ben je een zwakkeling.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:45 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Aha... zit te kijken welke tv ik moet kopen. En zag dat niet op elke TV die app zit. Alleen philips en Samsung. Is het scherper als via de Imac?
Als je gewoon Fox Sports op televisie neemt/koopt ben je helemaal makkelijk klaarquote:Op zondag 1 maart 2015 15:45 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Aha... zit te kijken welke tv ik moet kopen. En zag dat niet op elke TV die app zit. Alleen philips en Samsung. Is het scherper als via de Imac?
Resolutie is gelijk.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:45 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Daar kun je ook wel 2 jaar mee wachten, veel langer doe je tegenwoordig toch niet met een TVquote:Op zondag 1 maart 2015 15:46 schreef Brammess het volgende:
[..]
Als je geen 4K TV koopt ben je een zwakkeling.
Zeefuik ookquote:Op zondag 1 maart 2015 15:46 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Narsingh is op FIFA super goed overigens.
Is dat niet toevallig zijn broer Virgil Furdjel?quote:Op zondag 1 maart 2015 15:46 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Narsingh is op FIFA super goed overigens.
Bij storingen lekker de laptop mee, ook fijnquote:Op zondag 1 maart 2015 15:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Als je gewoon Fox Sports op televisie neemt/koopt ben je helemaal makkelijk klaar
Hoezo? Er zijn amper programma's apps, etc ondersteunen nog geen eens 4K.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:46 schreef Brammess het volgende:
[..]
Als je geen 4K TV koopt ben je een zwakkeling.
Hattrick in 3 minutenquote:
Ik doe al 6 jaar met mijn Sony Bravia, maar ik ga binnenkort ook een nieuwe TV halen denk ik, 4K UHD natuurlijk.quote:Op zondag 1 maart 2015 15:47 schreef hottentot het volgende:
[..]
Daar kun je ook wel 2 jaar mee wachten, veel langer doe je tegenwoordig toch niet met een TV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |