SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is best makkelijk volgens mij .quote:
Ik heb nog nooit een game gehad in Zuid-Amerikaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat is best makkelijk volgens mij .
Ik ga na Auxerre naar Zuid-Amerika
Argentinos Juniors of Estudiantes ofzo
LLM club uit Zuid-Amerika zijn de beste games. Ik spreek uit ervaring.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een game gehad in Zuid-Amerika
Ik wel bij Vasco da Gamaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een game gehad in Zuid-Amerika
Hopelijk komen Sked en KingRoland ookquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / [NOS Eredivisie #172] Slecht grasveld
Daar verder?
Ja dat Braziliaanse systeem is heel raar volgens mijquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik wel bij Vasco da Gama
Speel je eerst 20 duels tegen de amateurs
Argentijnse is ook wel gaar.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat Braziliaanse systeem is heel raar volgens mij
Volgens Jan van Halst ligt het altijd aan mentaliteit.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:36 schreef hafcfan het volgende:
jan van Halst weet t. GEEN INZET GVD. Lekker busje opwachten.
Watquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Argentijnse is ook wel gaar.
Daar degradeer je op basis van 2/3 seizoenen aan wanprestaties
Ja PSV van een goede ploeg en Ajax van een team stucadoors.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja maar Ajax heeft donderdag gewonnen enzo, en PSV verloren enzo.
Groot verschil of je tegen Hulk en co. speelt of het Poolse wodkateamquote:Op zondag 1 maart 2015 00:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja maar Ajax heeft donderdag gewonnen enzo, en PSV verloren enzo.
Nee dit kan je niet jinxen Davy.quote:
Boeiend, is een prima programmaquote:Op zondag 1 maart 2015 11:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word echt schijtziek van die Tafel van Kees promotie in de studio. Vooral Jan-Jood.
''LEKKER MET EEN BAK KOFFIE IN DE OCHTEND, LEKKER DE TAFEL VAN KEES''
Lekker zand in de ogen van Excelsior gooienquote:Op zondag 1 maart 2015 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Vreemd dat in de tactische opstelling vermeld staat dat V. Amersfoort op het middenveld staat en Thorsby linksbuiten
Ach, Heerenveen gaat toch puntverlies lijden. Daar zet ik een sloot koffie op in.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Lekker zand in de ogen van Excelsior gooien
Ik hoop het ook. Dan blijft Vitesse ervoor.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, Heerenveen gaat toch puntverlies lijden. Daar zet ik een sloot koffie op in.
Dan neemt GGMM zes weken een Barney-uiquote:Op zondag 1 maart 2015 12:12 schreef tompsv18 het volgende:
Feyenoord gaat vanmiddag niet winnen van FC Utrecht.
Real Madrid - Villareal niet te vergetenquote:Op zondag 1 maart 2015 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond AS Monaco - PSG/Torino - Napoli
ESPN Deportesquote:Op zondag 1 maart 2015 12:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Zie het niet in de programmagids van Sport1 staan
Franse en Italiaanse wedstrijden zijn doorgaans niet om aan te gluren (tenzij Bielsa). Nee, dan ga ik voor Jackson, Herrera, Oliver Torres en William Carvalho.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond AS Monaco - PSG/Torino - Napoli
Jij bent echt een duizendpoot, hé. Jij volgt NBA, Wielrennen en Voetbal in allerlei soorten, maten.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Franse en Italiaanse wedstrijden zijn doorgaans niet om aan te gluren (tenzij Bielsa). Nee, dan ga ik voor Jackson, Herrera, Oliver Torres en William Carvalho.
Dat is wel al om 18.15quote:
Hoe verder het van Nederland afwijkt, hoe beterquote:Op zondag 1 maart 2015 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent echt een duizendpoot, hé. Jij volgt NBA, Wielrennen en Voetbal in allerlei soorten, maten.
Ik strijd tegen chauvinisme.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is wel al om 18.15
[..]
Hoe verder het van Nederland afwijkt, hoe beter
Mijn interesses in sport zijn vrij groot en divers, ja. Tot voor kort keek ik zelfs de Japanse J-League, maar dat gaat me nu iets te ver.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent echt een duizendpoot, hé. Jij volgt NBA, Wielrennen en Voetbal in allerlei soorten, maten.
Ik heb mijn tweede televisie maar aangesloten anders raak ik de weg helemaal kwijtquote:Op zondag 1 maart 2015 12:36 schreef hafcfan het volgende:
Zometeen ook nog Liverpool- city wat een genot.
geen ideequote:
Afhankelijk hoe het bekertoernooi verloopt, kan het nog interessant worden. Anders is alleen plek 7 boeiendquote:
2 wedstrijden tegelijk kijken is kut. Gewoon weg met Heerenveen.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb mijn tweede televisie maar aangesloten anders raak ik de weg helemaal kwijt
Dan zou PEC het bekertoernooi moeten winnen of Twente nog in de top 7 belanden wat ik niet zie gebeuren.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Afhankelijk hoe het bekertoernooi verloopt, kan het nog interessant worden. Anders is alleen plek 7 boeiend
Twente en Groningen zullen waarschijnlijk niet eens in de top 7 eindigen en PEC moet ook maar eens beter gaan voetballen.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Afhankelijk hoe het bekertoernooi verloopt, kan het nog interessant worden. Anders is alleen plek 7 boeiend
Ik kan alles. Belangrijkste wedstrijd op geluid en tweede wedstrijd gewoon aanquote:Op zondag 1 maart 2015 12:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
2 wedstrijden tegelijk kijken is kut. Gewoon weg met Heerenveen.
Het ligt nu niet heel erg voor de hand nee, maar het zou kunnen gebeurenquote:Op zondag 1 maart 2015 12:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Twente en Groningen zullen waarschijnlijk niet eens in de top 7 eindigen en PEC moet ook maar eens beter gaan voetballen.
twitter:HeraclesTweet twitterde op zondag 01-03-2015 om 12:45:19Vannacht is er meteen een foto gemaakt van de schouder van Bryan Linssen. Daarop is geen breuk te zien. Nader onderzoek volgt komende dagen. reageer retweet
Wat een mietje, hij lag te rollen alsof alles verbrijzeld was.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:HeraclesTweet twitterde op zondag 01-03-2015 om 12:45:19Vannacht is er meteen een foto gemaakt van de schouder van Bryan Linssen. Daarop is geen breuk te zien. Nader onderzoek volgt komende dagen. reageer retweet
Als hij er maar niet bij is tegen Vitesse. Die Linssen heeft ons al genoeg problemen bezorgd de afgelopen jarenquote:Op zondag 1 maart 2015 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo'n schouder kan ook vrij pijnlijk zijn.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een mietje, hij lag te rollen alsof alles verbrijzeld was.
Mits ze nog richting de derde plek wilde denken zeker, anders is het allemaal niet zo boeiendquote:Op zondag 1 maart 2015 12:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als Heerenveen verliest laat het wel cruciale punten liggen.
Eén voordeel voor hem, hij speelt wel wanneer hij weer beschikbaar is.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Coutinho kijkt als een boer met kiespijn..
De Roon kan er ook wat vanquote:Op zondag 1 maart 2015 12:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Coutinho kijkt als een boer met kiespijn..
Oprotten.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:10 schreef Paul het volgende:
Ben me aan het opwarmen voor Utrecht - Feyenoord
HALLLLLLLLLLLLLLLLLLERRRRRRR HALLLLLLLLLLLLER!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
En jij denkt te bepalen wie hier wel en niet mogen posten en wat de kwaliteit van de posts is?quote:Op zondag 1 maart 2015 13:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat Utrecht een kleurloos kutclubje is en jij alleen maar shit post
Ik zeg niet dat ik dat bepaal, alleen dat ik dat vind.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:17 schreef Paul het volgende:
[..]
En jij denkt te bepalen wie hier wel en niet mogen posten en wat de kwaliteit van de posts is?
Dus, ga ik van uittwitter:martinevdsar twitterde op zondag 01-03-2015 om 13:17:17Te Vrede in de spits bij Feyenoord. Ook Boëtius start vandaag #utrfey reageer retweet
Waarom geen Kazim?quote:Op zondag 1 maart 2015 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus, ga ik van uittwitter:martinevdsar twitterde op zondag 01-03-2015 om 13:17:17Te Vrede in de spits bij Feyenoord. Ook Boëtius start vandaag #utrfey reageer retweet
Vermeer - Karsdorp, V. Beek, Kongolo, Nelom - El Ahmadi, Immers, Clasie - Toornstra, Te Vrede, Boëtius
Man man man.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermeer - Karsdorp, V. Beek, Kongolo, Nelom - El Ahmadi, Immers, Clasie - Toornstra, Te Vrede, Boëtius
Het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistentequote:Op zondag 1 maart 2015 13:20 schreef Dven het volgende:
Честита баба марта!
Gelukkige lente jongens
[ afbeelding ]
De Galgenwaard is al zo'n open stijl tochtig gat.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:10 schreef Paul het volgende:
Ben me aan het opwarmen voor Utrecht - Feyenoord
Hey, zijn dat je geluksarmbandjes?quote:Op zondag 1 maart 2015 13:20 schreef Dven het volgende:
Честита баба марта!
Gelukkige lente jongens
[ afbeelding ]
Harriequote:
Tuurlijk. Ies koeltoer.quote:
Er mist een opmerking over zelfgemaakte pizzaquote:
Of over het vrouwtje dat thee met honing komt brengen.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er mist een opmerking over zelfgemaakte pizza
Ik mis de tijden dat excelsior standaard verloor met 5-0 in de eredivisie.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Vandaag ben ik pro-Excelsior, maar dat is vooral omdat Vitesse daarbij belang heeft
Eduardoquote:Op zondag 1 maart 2015 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO: Hansen; Zuiverloon ,Wormgoor ,Derijck ,Meijers ; Malone ,Kristensen ,Alberg ; Eduardo,Kramer, Van Duinen
Deed het tegen Pec toch best aardig achterinquote:Op zondag 1 maart 2015 13:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Derijck
Heeft ADO echt niks beters dan Derijck
Jammer. Dat scheelt toch een slok op een borrel bij ADOquote:Op zondag 1 maart 2015 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ging geblesseerd van het veld de laatste week.
Hmmm, enige goede wedstrijd van het seizoenquote:Op zondag 1 maart 2015 13:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deed het tegen Pec toch best aardig achterin
Met afstand de beste scheidsrechter van de Eredivisiequote:Op zondag 1 maart 2015 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik voorspel straks weer een arbitrale blunder van Bjorn Kuipers. Onbegrijpelijk dat iedereen die vent de hemel in prijst.
Topscorer eigen goals dit seizoen jonguhquote:Op zondag 1 maart 2015 13:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmm, enige goede wedstrijd van het seizoen
Twijfelachtige eer, maar hij maakt het steeds weer waarquote:Op zondag 1 maart 2015 13:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Topscorer eigen goals dit seizoen jonguh
En als hij Champions League fluit is het om te huilenquote:Op zondag 1 maart 2015 13:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met afstand de beste scheidsrechter van de Eredivisie
Nou speelt Excelsior ook best goed hoor, zetten goed druk, zetten SCH vastquote:Op zondag 1 maart 2015 13:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als Heerenveen dit spel volgende week ook in Den Haag vertoond dan zeg ik kom maar op met die Friezen
En toch was hij dé kandidaat voor de finale WK 2014.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:44 schreef Sked het volgende:
[..]
En als hij Champions League fluit is het om te huilen
Dat is zeker waar.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou speelt Excelsior ook best goed hoor, zetten goed druk, zetten SCH vast
Simpele 3-0 voor ADO.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als Heerenveen dit spel volgende week ook in Den Haag vertoond dan zeg ik kom maar op met die Friezen
quote:Op zondag 1 maart 2015 13:47 schreef Sked het volgende:
Wat flauw van Damen dat hij Veerman niet laat scoren
Niet echt. Iedere wedstrijd maakt hij cruciale fouten in de wedstrijd. Wel of geen penalty's. Het verschil tussen geel en rood lijkt hij het minst te herkennen in wedstrijden.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met afstand de beste scheidsrechter van de Eredivisie
Als Van den Berg er dan nog steeds niet is, wordt dat weer een lastig verhaal voor hen.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wil die pipo van donderdag bij feyenoord - as roma wel in de eredivisie!quote:Op zondag 1 maart 2015 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet echt. Iedere wedstrijd maakt hij cruciale fouten in de wedstrijd. Wel of geen penalty's. Het verschil tussen geel en rood lijkt hij het minst te herkennen in wedstrijden.
Ik heb bij een Kuipers nooit het gevoel van partijdigheid gehad, wat ik bij heel veel andere scheidsrechters (Blom, Vink, Gözübüyük, Higler) wel heb. Vind ik ook een belangrijk iets. Natuurlijk maakt de man fouten, het is een mens.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet echt. Iedere wedstrijd maakt hij cruciale fouten in de wedstrijd. Wel of geen penalty's. Het verschil tussen geel en rood lijkt hij het minst te herkennen in wedstrijden.
Zijn broertje floot gisteren SCC - Heraclesquote:Op zondag 1 maart 2015 13:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil die pipo van donderdag bij feyenoord - as roma wel in de eredivisie!.
Tuurlijk kan een mens fouten maken, maar de fouten die hij maakt zijn lachwekkend.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb bij een Kuipers nooit het gevoel van partijdigheid gehad, wat ik bij heel veel andere scheidsrechters (Blom, Vink, Gözübüyük, Higler) wel heb. Vind ik ook een belangrijk iets. Natuurlijk maakt de man fouten, het is een mens.
200 contractspelers per ploeg omdat je constant spelers geschorst hebtquote:Op zondag 1 maart 2015 13:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil die pipo van donderdag bij feyenoord - as roma wel in de eredivisie!.
Lachwekkender dan die van een Blom of Vink?quote:Op zondag 1 maart 2015 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan een mens fouten maken, maar de fouten die hij maakt zijn lachwekkend.
Dat is idd ook een walgelijke scheids.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn broertje floot gisteren SCC - Heracles
quote:Op zondag 1 maart 2015 13:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
200 contractspelers per ploeg omdat je constant spelers geschorst hebt
Gewaagd ditquote:Op zondag 1 maart 2015 13:51 schreef Sked het volgende:
Ik zie Heerenveen hier niet meer winnen
#durftezeggen
Zeg ik dat dan? Nee, maar ik stel alleen dat ''met afstand'' zwaar en zwaar overdreven is.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lachwekkender dan die van een Blom of Vink?
Ik werd gister ook niet gelukkig van Blom. Inconsequente zak.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Nee, maar ik stel alleen dat ''met afstand'' zwaar en zwaar overdreven is.
Blom heeft vorige week ook weer een droevige wedstrijd, geheel objectief bekeken, gefloten in Tilburg.
Blom kan ik sowieso al niet meer objectief beoordelen na de onterechte rode kaarten voor Strootman, Engelaar en Willemsquote:Op zondag 1 maart 2015 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Nee, maar ik stel alleen dat ''met afstand'' zwaar en zwaar overdreven is.
Blom heeft vorige week ook weer een droevige wedstrijd, geheel objectief bekeken, gefloten in Tilburg.
Feyenoord - Roma bijvoorbeeldquote:Op zondag 1 maart 2015 13:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ach het niveau van de scheidsrechters hier mag dan niet al te best zijn, in het buitenland zie ik ook vaak genoeg momenten dat ik denk, zo slecht hebben wij ze hier ook niet..
Die vent had een onderbroek met 50 tinten bruin, na die wedstrijd.....quote:
Vorige week had hij een aandeel in de 1-1 van Willem II, Viergever ook om het even te nuanceren. Hij geeft geen duidelijke rode kaarten aan Viergever en Milik, tsja.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik werd gister ook niet gelukkig van Blom. Inconsequente zak.
Elke week wordt er ook weer gesmeekt om videobeelden voor de scheids, dat zou een en ander toch écht verbeteren. Hoogste tijd om dat in te voeren.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorige week had hij een aandeel in de 1-1 van Willem II, Viergever ook om het even te nuanceren. Hij geeft geen duidelijke rode kaarten aan Viergever en Milik, tsja.
Ik geniet met volle teugen als Mario v/d Ende zijn klaagzang houdt op de maandag.
Het is eigenlijk te absurd voor woorden dat Blom nog niet een wedstrijdje Jupiler League moet fluiten voor strafquote:Op zondag 1 maart 2015 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorige week had hij een aandeel in de 1-1 van Willem II, Viergever ook om het even te nuanceren. Hij geeft geen duidelijke rode kaarten aan Viergever en Milik, tsja.
Ik geniet met volle teugen als Mario v/d Ende zijn klaagzang houdt op de maandag.
Die hebben standaard geen rode kaarten bij geloof ikquote:Op zondag 1 maart 2015 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
In Engeland hebben ze met afstand de meest lachwekkende scheidsrechters. Dan heb ik het niet eens over de bekenden zoals Atkinson, Clattenburg & Webb.
Ik heb nog nachtmerries van die laatstequote:Op zondag 1 maart 2015 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
In Engeland hebben ze met afstand de meest lachwekkende scheidsrechters. Dan heb ik het niet eens over de bekenden zoals Atkinson, Clattenburg & Webb.
Het is niet voor niets een uth lul.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Uth kan er ook echt geen klote van he
De corner die niet werd gegeven waardoor Spanje scoordequote:Op zondag 1 maart 2015 13:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nog nachtmerries van die laatste..... wk2010 never forget
Godverquote:Op zondag 1 maart 2015 13:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is niet voor niets een uth lul.
Hij had Nigel de Jong rood moeten gevenquote:Op zondag 1 maart 2015 13:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nog nachtmerries van die laatste..... wk2010 never forget
Liever kankeren op Robben dan afgeven op Webb.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De corner die niet werd gegeven waardoor Spanje scoorde
Zo dik is Xabi Alonso nou ook weer nietquote:Op zondag 1 maart 2015 14:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welnee, dat was gewoon op de bal
Nee daaromquote:Op zondag 1 maart 2015 14:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, het scheelt echt bijna niets gewoon....
Dat 'ie nog wakker is, deze wedstrijd doet me weinigquote:Op zondag 1 maart 2015 14:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tomasson zit alvast eredivisie voetbal te bestuderen
De fantastische sfeer en een hoop koffie zal hem wel wakker houden.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat 'ie nog wakker is, deze wedstrijd doet me weinig
Ik zit te wachten op Gro-Adoquote:Op zondag 1 maart 2015 14:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat 'ie nog wakker is, deze wedstrijd doet me weinig
quote:Op zondag 1 maart 2015 14:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Voor vanmiddag alvast hup Feyenoord, hup ADO en hup PSV.
Mag je niet zeggen.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Uth kan er ook echt geen klote van he
Gaat ook gebeuren.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:11 schreef Sked het volgende:
Ik hoop stiekem dat Feyenoord puntjes laat liggen
Ik zou hard gaan lachenquote:Op zondag 1 maart 2015 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ze dat doen, ga ik hard huilen.
Had ik maar een vriendinquote:Op zondag 1 maart 2015 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zegt je vriendin dat ook weleens?
Doe eens normaal manquote:Op zondag 1 maart 2015 14:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat Feyenoord per se een balvaste spits moet hebben word ik wat moe van.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Weert vind ik dus niet het type spits wat Feyenoord zoekt.
Wat.quote:
Waarom heb jij zo'n hekel aan hem? Omdat ie donker is?quote:Op zondag 1 maart 2015 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Rot op met je Slagveer, Toine. Walgelijk slechte speler.
quote:Op zondag 1 maart 2015 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie dat Excelsior volgende week naar Ajax komt.
Huilen.
Vroeger werd dit gewoon 6-0...quote:Op zondag 1 maart 2015 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Huilen.
Dat wint Ajax wel hoorquote:Op zondag 1 maart 2015 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Huilen.
Nivelleringquote:Op zondag 1 maart 2015 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vroeger werd dit gewoon 6-0...
Op het moment verwacht ik van elke wedstrijd die Ajax speelt zo weinig dat het alleen maar mee kan vallen.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Huilen.
Vast wel.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:25 schreef AFCNiels het volgende:
Kijken of Feyenoord weer de 3e plek kan terugpakken
Ik hoop van niet.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:25 schreef AFCNiels het volgende:
Kijken of Feyenoord weer de 3e plek kan terugpakken
ik ook. Ik hoop dan ook dat Utrecht wint, Paul is het hier helemaal mee eens.quote:
Nee, dan mis ik PSV - Ajaxquote:Op zondag 1 maart 2015 14:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Moet jij niet in de Galgenwaard zitten voor dit soort topaffiches?
Daar hebben we dan mooi de mute knop voor.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:28 schreef tompsv18 het volgende:
Theo Reitsma zal wel weer PSV - Ajax doen
quote:Op zondag 1 maart 2015 14:28 schreef Cavaliers het volgende:
Leo Driessen in Utrecht.... Ze zouden Reitsma toch niet naar Eindhoven hebben gestuurd?
Dat betekent ooraidsquote:Op zondag 1 maart 2015 14:28 schreef tompsv18 het volgende:
Theo Reitsma zal wel weer PSV - Ajax doen
Ik hoop Evert, maar dat zal wel niet.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:28 schreef Cavaliers het volgende:
Leo Driessen in Utrecht.... Ze zouden Reitsma toch niet naar Eindhoven hebben gestuurd?
quote:Op zondag 1 maart 2015 14:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop Evert, maar dat zal wel niet.
Evertquote:Op zondag 1 maart 2015 14:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop Evert, maar dat zal wel niet.
Hopelijk Vincent Schildkamp of Mark van Rijswijk.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:28 schreef Cavaliers het volgende:
Of Evert.quote:Op zondag 1 maart 2015 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopelijk Vincent Schildkamp of Mark van Rijswijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |