SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is best makkelijk volgens mij .quote:
Ik heb nog nooit een game gehad in Zuid-Amerikaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat is best makkelijk volgens mij .
Ik ga na Auxerre naar Zuid-Amerika
Argentinos Juniors of Estudiantes ofzo
LLM club uit Zuid-Amerika zijn de beste games. Ik spreek uit ervaring.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een game gehad in Zuid-Amerika
Ik wel bij Vasco da Gamaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een game gehad in Zuid-Amerika
Hopelijk komen Sked en KingRoland ookquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / [NOS Eredivisie #172] Slecht grasveld
Daar verder?
Ja dat Braziliaanse systeem is heel raar volgens mijquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik wel bij Vasco da Gama
Speel je eerst 20 duels tegen de amateurs
Argentijnse is ook wel gaar.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat Braziliaanse systeem is heel raar volgens mij
Volgens Jan van Halst ligt het altijd aan mentaliteit.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:36 schreef hafcfan het volgende:
jan van Halst weet t. GEEN INZET GVD. Lekker busje opwachten.
Watquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Argentijnse is ook wel gaar.
Daar degradeer je op basis van 2/3 seizoenen aan wanprestaties
Ja PSV van een goede ploeg en Ajax van een team stucadoors.quote:Op zondag 1 maart 2015 00:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja maar Ajax heeft donderdag gewonnen enzo, en PSV verloren enzo.
Groot verschil of je tegen Hulk en co. speelt of het Poolse wodkateamquote:Op zondag 1 maart 2015 00:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja maar Ajax heeft donderdag gewonnen enzo, en PSV verloren enzo.
Nee dit kan je niet jinxen Davy.quote:
Boeiend, is een prima programmaquote:Op zondag 1 maart 2015 11:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word echt schijtziek van die Tafel van Kees promotie in de studio. Vooral Jan-Jood.
''LEKKER MET EEN BAK KOFFIE IN DE OCHTEND, LEKKER DE TAFEL VAN KEES''
Lekker zand in de ogen van Excelsior gooienquote:Op zondag 1 maart 2015 12:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Vreemd dat in de tactische opstelling vermeld staat dat V. Amersfoort op het middenveld staat en Thorsby linksbuiten
Ach, Heerenveen gaat toch puntverlies lijden. Daar zet ik een sloot koffie op in.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Lekker zand in de ogen van Excelsior gooien
Ik hoop het ook. Dan blijft Vitesse ervoor.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, Heerenveen gaat toch puntverlies lijden. Daar zet ik een sloot koffie op in.
Dan neemt GGMM zes weken een Barney-uiquote:Op zondag 1 maart 2015 12:12 schreef tompsv18 het volgende:
Feyenoord gaat vanmiddag niet winnen van FC Utrecht.
Real Madrid - Villareal niet te vergetenquote:Op zondag 1 maart 2015 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond AS Monaco - PSG/Torino - Napoli
ESPN Deportesquote:Op zondag 1 maart 2015 12:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Zie het niet in de programmagids van Sport1 staan
Franse en Italiaanse wedstrijden zijn doorgaans niet om aan te gluren (tenzij Bielsa). Nee, dan ga ik voor Jackson, Herrera, Oliver Torres en William Carvalho.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond AS Monaco - PSG/Torino - Napoli
Jij bent echt een duizendpoot, hé. Jij volgt NBA, Wielrennen en Voetbal in allerlei soorten, maten.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Franse en Italiaanse wedstrijden zijn doorgaans niet om aan te gluren (tenzij Bielsa). Nee, dan ga ik voor Jackson, Herrera, Oliver Torres en William Carvalho.
Dat is wel al om 18.15quote:
Hoe verder het van Nederland afwijkt, hoe beterquote:Op zondag 1 maart 2015 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent echt een duizendpoot, hé. Jij volgt NBA, Wielrennen en Voetbal in allerlei soorten, maten.
Ik strijd tegen chauvinisme.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is wel al om 18.15
[..]
Hoe verder het van Nederland afwijkt, hoe beter
Mijn interesses in sport zijn vrij groot en divers, ja. Tot voor kort keek ik zelfs de Japanse J-League, maar dat gaat me nu iets te ver.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent echt een duizendpoot, hé. Jij volgt NBA, Wielrennen en Voetbal in allerlei soorten, maten.
Ik heb mijn tweede televisie maar aangesloten anders raak ik de weg helemaal kwijtquote:Op zondag 1 maart 2015 12:36 schreef hafcfan het volgende:
Zometeen ook nog Liverpool- city wat een genot.
geen ideequote:
Afhankelijk hoe het bekertoernooi verloopt, kan het nog interessant worden. Anders is alleen plek 7 boeiendquote:
2 wedstrijden tegelijk kijken is kut. Gewoon weg met Heerenveen.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik heb mijn tweede televisie maar aangesloten anders raak ik de weg helemaal kwijt
Dan zou PEC het bekertoernooi moeten winnen of Twente nog in de top 7 belanden wat ik niet zie gebeuren.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Afhankelijk hoe het bekertoernooi verloopt, kan het nog interessant worden. Anders is alleen plek 7 boeiend
Twente en Groningen zullen waarschijnlijk niet eens in de top 7 eindigen en PEC moet ook maar eens beter gaan voetballen.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Afhankelijk hoe het bekertoernooi verloopt, kan het nog interessant worden. Anders is alleen plek 7 boeiend
Ik kan alles. Belangrijkste wedstrijd op geluid en tweede wedstrijd gewoon aanquote:Op zondag 1 maart 2015 12:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
2 wedstrijden tegelijk kijken is kut. Gewoon weg met Heerenveen.
Het ligt nu niet heel erg voor de hand nee, maar het zou kunnen gebeurenquote:Op zondag 1 maart 2015 12:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Twente en Groningen zullen waarschijnlijk niet eens in de top 7 eindigen en PEC moet ook maar eens beter gaan voetballen.
twitter:HeraclesTweet twitterde op zondag 01-03-2015 om 12:45:19Vannacht is er meteen een foto gemaakt van de schouder van Bryan Linssen. Daarop is geen breuk te zien. Nader onderzoek volgt komende dagen. reageer retweet
Wat een mietje, hij lag te rollen alsof alles verbrijzeld was.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:HeraclesTweet twitterde op zondag 01-03-2015 om 12:45:19Vannacht is er meteen een foto gemaakt van de schouder van Bryan Linssen. Daarop is geen breuk te zien. Nader onderzoek volgt komende dagen. reageer retweet
Als hij er maar niet bij is tegen Vitesse. Die Linssen heeft ons al genoeg problemen bezorgd de afgelopen jarenquote:Op zondag 1 maart 2015 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo'n schouder kan ook vrij pijnlijk zijn.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat een mietje, hij lag te rollen alsof alles verbrijzeld was.
Mits ze nog richting de derde plek wilde denken zeker, anders is het allemaal niet zo boeiendquote:Op zondag 1 maart 2015 12:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als Heerenveen verliest laat het wel cruciale punten liggen.
Eén voordeel voor hem, hij speelt wel wanneer hij weer beschikbaar is.quote:Op zondag 1 maart 2015 12:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Coutinho kijkt als een boer met kiespijn..
De Roon kan er ook wat vanquote:Op zondag 1 maart 2015 12:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Coutinho kijkt als een boer met kiespijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |