Er mist een opmerking over zelfgemaakte pizzaquote:
Of over het vrouwtje dat thee met honing komt brengen.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Er mist een opmerking over zelfgemaakte pizza
Ik mis de tijden dat excelsior standaard verloor met 5-0 in de eredivisie.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:37 schreef Sked het volgende:
[..]
Vandaag ben ik pro-Excelsior, maar dat is vooral omdat Vitesse daarbij belang heeft
Eduardoquote:Op zondag 1 maart 2015 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO: Hansen; Zuiverloon ,Wormgoor ,Derijck ,Meijers ; Malone ,Kristensen ,Alberg ; Eduardo,Kramer, Van Duinen
Deed het tegen Pec toch best aardig achterinquote:Op zondag 1 maart 2015 13:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Derijck
Heeft ADO echt niks beters dan Derijck
Jammer. Dat scheelt toch een slok op een borrel bij ADOquote:Op zondag 1 maart 2015 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ging geblesseerd van het veld de laatste week.
Hmmm, enige goede wedstrijd van het seizoenquote:Op zondag 1 maart 2015 13:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deed het tegen Pec toch best aardig achterin
Met afstand de beste scheidsrechter van de Eredivisiequote:Op zondag 1 maart 2015 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik voorspel straks weer een arbitrale blunder van Bjorn Kuipers. Onbegrijpelijk dat iedereen die vent de hemel in prijst.
Topscorer eigen goals dit seizoen jonguhquote:Op zondag 1 maart 2015 13:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmm, enige goede wedstrijd van het seizoen
Twijfelachtige eer, maar hij maakt het steeds weer waarquote:Op zondag 1 maart 2015 13:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Topscorer eigen goals dit seizoen jonguh
En als hij Champions League fluit is het om te huilenquote:Op zondag 1 maart 2015 13:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met afstand de beste scheidsrechter van de Eredivisie
Nou speelt Excelsior ook best goed hoor, zetten goed druk, zetten SCH vastquote:Op zondag 1 maart 2015 13:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als Heerenveen dit spel volgende week ook in Den Haag vertoond dan zeg ik kom maar op met die Friezen
En toch was hij dé kandidaat voor de finale WK 2014.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:44 schreef Sked het volgende:
[..]
En als hij Champions League fluit is het om te huilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |