Elke week wordt er ook weer gesmeekt om videobeelden voor de scheids, dat zou een en ander toch écht verbeteren. Hoogste tijd om dat in te voeren.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorige week had hij een aandeel in de 1-1 van Willem II, Viergever ook om het even te nuanceren. Hij geeft geen duidelijke rode kaarten aan Viergever en Milik, tsja.
Ik geniet met volle teugen als Mario v/d Ende zijn klaagzang houdt op de maandag.
Het is eigenlijk te absurd voor woorden dat Blom nog niet een wedstrijdje Jupiler League moet fluiten voor strafquote:Op zondag 1 maart 2015 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorige week had hij een aandeel in de 1-1 van Willem II, Viergever ook om het even te nuanceren. Hij geeft geen duidelijke rode kaarten aan Viergever en Milik, tsja.
Ik geniet met volle teugen als Mario v/d Ende zijn klaagzang houdt op de maandag.
Die hebben standaard geen rode kaarten bij geloof ikquote:Op zondag 1 maart 2015 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
In Engeland hebben ze met afstand de meest lachwekkende scheidsrechters. Dan heb ik het niet eens over de bekenden zoals Atkinson, Clattenburg & Webb.
Ik heb nog nachtmerries van die laatstequote:Op zondag 1 maart 2015 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
In Engeland hebben ze met afstand de meest lachwekkende scheidsrechters. Dan heb ik het niet eens over de bekenden zoals Atkinson, Clattenburg & Webb.
Het is niet voor niets een uth lul.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Uth kan er ook echt geen klote van he
De corner die niet werd gegeven waardoor Spanje scoordequote:Op zondag 1 maart 2015 13:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nog nachtmerries van die laatste..... wk2010 never forget
Godverquote:Op zondag 1 maart 2015 13:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is niet voor niets een uth lul.
Hij had Nigel de Jong rood moeten gevenquote:Op zondag 1 maart 2015 13:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb nog nachtmerries van die laatste..... wk2010 never forget
Liever kankeren op Robben dan afgeven op Webb.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De corner die niet werd gegeven waardoor Spanje scoorde
Zo dik is Xabi Alonso nou ook weer nietquote:Op zondag 1 maart 2015 14:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welnee, dat was gewoon op de bal
Nee daaromquote:Op zondag 1 maart 2015 14:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, het scheelt echt bijna niets gewoon....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |