Dat is zeker waar.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou speelt Excelsior ook best goed hoor, zetten goed druk, zetten SCH vast
Simpele 3-0 voor ADO.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als Heerenveen dit spel volgende week ook in Den Haag vertoond dan zeg ik kom maar op met die Friezen
quote:Op zondag 1 maart 2015 13:47 schreef Sked het volgende:
Wat flauw van Damen dat hij Veerman niet laat scoren
Niet echt. Iedere wedstrijd maakt hij cruciale fouten in de wedstrijd. Wel of geen penalty's. Het verschil tussen geel en rood lijkt hij het minst te herkennen in wedstrijden.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met afstand de beste scheidsrechter van de Eredivisie
Als Van den Berg er dan nog steeds niet is, wordt dat weer een lastig verhaal voor hen.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als Heerenveen dit spel volgende week ook in Den Haag vertoond dan zeg ik kom maar op met die Friezen
Ik wil die pipo van donderdag bij feyenoord - as roma wel in de eredivisie!quote:Op zondag 1 maart 2015 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet echt. Iedere wedstrijd maakt hij cruciale fouten in de wedstrijd. Wel of geen penalty's. Het verschil tussen geel en rood lijkt hij het minst te herkennen in wedstrijden.
Ik heb bij een Kuipers nooit het gevoel van partijdigheid gehad, wat ik bij heel veel andere scheidsrechters (Blom, Vink, Gözübüyük, Higler) wel heb. Vind ik ook een belangrijk iets. Natuurlijk maakt de man fouten, het is een mens.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet echt. Iedere wedstrijd maakt hij cruciale fouten in de wedstrijd. Wel of geen penalty's. Het verschil tussen geel en rood lijkt hij het minst te herkennen in wedstrijden.
Zijn broertje floot gisteren SCC - Heraclesquote:Op zondag 1 maart 2015 13:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil die pipo van donderdag bij feyenoord - as roma wel in de eredivisie!.
Tuurlijk kan een mens fouten maken, maar de fouten die hij maakt zijn lachwekkend.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb bij een Kuipers nooit het gevoel van partijdigheid gehad, wat ik bij heel veel andere scheidsrechters (Blom, Vink, Gözübüyük, Higler) wel heb. Vind ik ook een belangrijk iets. Natuurlijk maakt de man fouten, het is een mens.
200 contractspelers per ploeg omdat je constant spelers geschorst hebtquote:Op zondag 1 maart 2015 13:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil die pipo van donderdag bij feyenoord - as roma wel in de eredivisie!.
Lachwekkender dan die van een Blom of Vink?quote:Op zondag 1 maart 2015 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan een mens fouten maken, maar de fouten die hij maakt zijn lachwekkend.
Dat is idd ook een walgelijke scheids.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn broertje floot gisteren SCC - Heracles
quote:Op zondag 1 maart 2015 13:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
200 contractspelers per ploeg omdat je constant spelers geschorst hebt
Gewaagd ditquote:Op zondag 1 maart 2015 13:51 schreef Sked het volgende:
Ik zie Heerenveen hier niet meer winnen
#durftezeggen
Zeg ik dat dan? Nee, maar ik stel alleen dat ''met afstand'' zwaar en zwaar overdreven is.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lachwekkender dan die van een Blom of Vink?
Ik werd gister ook niet gelukkig van Blom. Inconsequente zak.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Nee, maar ik stel alleen dat ''met afstand'' zwaar en zwaar overdreven is.
Blom heeft vorige week ook weer een droevige wedstrijd, geheel objectief bekeken, gefloten in Tilburg.
Blom kan ik sowieso al niet meer objectief beoordelen na de onterechte rode kaarten voor Strootman, Engelaar en Willemsquote:Op zondag 1 maart 2015 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg ik dat dan? Nee, maar ik stel alleen dat ''met afstand'' zwaar en zwaar overdreven is.
Blom heeft vorige week ook weer een droevige wedstrijd, geheel objectief bekeken, gefloten in Tilburg.
Feyenoord - Roma bijvoorbeeldquote:Op zondag 1 maart 2015 13:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ach het niveau van de scheidsrechters hier mag dan niet al te best zijn, in het buitenland zie ik ook vaak genoeg momenten dat ik denk, zo slecht hebben wij ze hier ook niet..
Die vent had een onderbroek met 50 tinten bruin, na die wedstrijd.....quote:
Vorige week had hij een aandeel in de 1-1 van Willem II, Viergever ook om het even te nuanceren. Hij geeft geen duidelijke rode kaarten aan Viergever en Milik, tsja.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik werd gister ook niet gelukkig van Blom. Inconsequente zak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |