Oprotten.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:10 schreef Paul het volgende:
Ben me aan het opwarmen voor Utrecht - Feyenoord
HALLLLLLLLLLLLLLLLLLERRRRRRR HALLLLLLLLLLLLER!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
En jij denkt te bepalen wie hier wel en niet mogen posten en wat de kwaliteit van de posts is?quote:Op zondag 1 maart 2015 13:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Omdat Utrecht een kleurloos kutclubje is en jij alleen maar shit post
Ik zeg niet dat ik dat bepaal, alleen dat ik dat vind.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:17 schreef Paul het volgende:
[..]
En jij denkt te bepalen wie hier wel en niet mogen posten en wat de kwaliteit van de posts is?
Dus, ga ik van uittwitter:martinevdsar twitterde op zondag 01-03-2015 om 13:17:17Te Vrede in de spits bij Feyenoord. Ook Boëtius start vandaag #utrfey reageer retweet
Waarom geen Kazim?quote:Op zondag 1 maart 2015 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus, ga ik van uittwitter:martinevdsar twitterde op zondag 01-03-2015 om 13:17:17Te Vrede in de spits bij Feyenoord. Ook Boëtius start vandaag #utrfey reageer retweet
Vermeer - Karsdorp, V. Beek, Kongolo, Nelom - El Ahmadi, Immers, Clasie - Toornstra, Te Vrede, Boëtius
Man man man.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermeer - Karsdorp, V. Beek, Kongolo, Nelom - El Ahmadi, Immers, Clasie - Toornstra, Te Vrede, Boëtius
Het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistentequote:Op zondag 1 maart 2015 13:20 schreef Dven het volgende:
Честита баба марта!
Gelukkige lente jongens
[ afbeelding ]
De Galgenwaard is al zo'n open stijl tochtig gat.quote:Op zondag 1 maart 2015 13:10 schreef Paul het volgende:
Ben me aan het opwarmen voor Utrecht - Feyenoord
Hey, zijn dat je geluksarmbandjes?quote:Op zondag 1 maart 2015 13:20 schreef Dven het volgende:
Честита баба марта!
Gelukkige lente jongens
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |