Hahah stoute woordjes xD xDx XdxDDSquote:
graag mij niet op mijn fouten wijzen, post gerapporteerdquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Deadwood staat op Nederlandse Netflix.
Hoewel het speelt in Western tijd zou ik het geen Western noemen eigenlijk.
Echt hèquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hahah stoute woordjes xD xDx XdxDDS
stuur hem een mailtjequote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik schreeuwde iedere keer tegen m'n tv dat kapitalisme betekende dat hij morgen op de boot naar Amerika zat om katoen te plukken.
Hielp niks.
Mooiste Engelse taalgebruik dat ik ooit in een cinematografisch document gehoord heb.quote:
Was niet voor jou bedoeldquote:
Harde leef.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Klik ik op de SC, is die dicht en moet ik op het pijltje naar rechts klikken. Heftig wel.
er wordt gewoon veel gescholden in die serie, niet alles zo serieus nemen jeetje allemachtig hey, goeie grutjes, nondeju zeg, amaiquote:
quote:
quote:992492949912@10minutemail.com schreef:
'Als het aan kapitalisme lag [..] katoen plukken'
Zou dat niet echt gebruiken om een serie te omschrijven denk ik.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er wordt gewoon veel gescholden in die serie, niet alles zo serieus nemen jeetje allemachtig hey, goeie grutjes, nondeju zeg, amai
Hermann zijn niveau.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou dat niet echt gebruiken om een serie te omschrijven denk ik.
Je moet maar eens wat beelden opzoeken. Taalgebruik in die serie is echt prachtig.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja godverdomme ik ben toch niet verplicht om een goede omschrijving te posten, ga gewoon lekker een trailertje kijken op youtube ofzoquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
madquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja godverdomme ik ben toch niet verplicht om een goede omschrijving te posten, ga gewoon lekker een trailertje kijken op youtube ofzo
jeetje
Jij bent hier de no life seriekijker hoor dus jij hoort er verstand van te hebben en een goede omschrijving te kunnen geven.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja godverdomme ik ben toch niet verplicht om een goede omschrijving te posten, ga gewoon lekker een trailertje kijken op youtube ofzo
jeetje
jonge positieve SCquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent hier de no life seriekijker hoor dus jij hoort er verstand van te hebben en een goede omschrijving te kunnen geven.
alleen als het om breaking bad gaat ben ik bereid om een goede omschrijving te postenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent hier de no life seriekijker hoor dus jij hoort er verstand van te hebben en een goede omschrijving te kunnen geven.
Spongeboss is niet meer actief zeker?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:20 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik wou dat ik iemand had om mijn liefde voor Oost-Aziatische dramaseries mee te delen
Spijt??quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:19 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Wat een spijt dat ik na 2 seizoenen ben blijven kijken
Doe eens.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alleen als het om breaking bad gaat ben ik bereid om een goede omschrijving te posten
Ik dm je zo het mailadres van mijn vriendin wel. Man man man wat een treurnis is dat. GTST met spleetogen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:20 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik wou dat ik iemand had om mijn liefde voor Oost-Aziatische dramaseries mee te delen
Niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:21 schreef TheWeeknd het volgende:
hoe citeer je iemand uit het vorige deel?
Mobiel kan dat niet volgens mij.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:21 schreef TheWeeknd het volgende:
Weet je hoe je moet kopieren en plakken?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:21 schreef TheWeeknd het volgende:
DOE DANquote:
Jawel, kost alleen iets meer moeitequote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mobiel kan dat niet volgens mij.
ripquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Spongeboss is niet meer actief zeker?
Ja GG, PLL, dawson's creek, SATCquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:21 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Spijt??
Ben jij meer van de vrouwen series?
I AM THE ONE WHO KNOCKS.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet weer Breaking Bad geneuzel hier
Better call saul dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
er kan nooit genoeg geneuzel zijn om de beste serie ooit gemaakt in de historie van alle series in de hele wereldquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
jammerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mobiel kan dat niet volgens mij.
Ik heb gisteren in een Thais restaurant gegeten. Het was erg lekker maar de groente was niet gaar. Ze noemen dat 'wokken'.quote:
prison breakquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er kan nooit genoeg geneuzel zijn om de beste serie ooit gemaakt in de historie van alle series in de hele wereld
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:22 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
jammer
ik heb maar 1x in mn leven gefokt op de computer vlm
ik zit nu aan de computer met mn telefoon!
Die zie ik ook nooit meer posten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die ging verder als Sneeuwleeuw toch?
Gilmore girls? Pretty little liars en sex and the city? Toch? Dan kan ik je niet helpen met nieuwe series..quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:22 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ja GG, PLL, dawson's creek, SATC
Ik mis die jongen wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die zie ik ook nooit meer posten.
Ligt niet zo lekker in bedquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:23 schreef deadprez het volgende:
[..]op een pc FOK!ken is echt veel chiller
even proberen dan maarquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:23 schreef deadprez het volgende:
[..]op een pc FOK!ken is echt veel chiller
aparte cultuur zegquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb gisteren in een Thais restaurant gegeten. Het was erg lekker maar de groente was niet gaar. Ze noemen dat 'wokken'.
mehquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik mis die jongen wel eigenlijk.
Hij pitchte wel altijd de onderwerpen waar om gediscussieerd werd. Nu is het enkel nog SC.quote:
Maar ik ben er nuquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:24 schreef voederbietel het volgende:
Er is een boel veranderd. Gideon is er ook niet meer. Waar gaat dit heen.
FOK! ligt op sterven.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:24 schreef voederbietel het volgende:
Er is een boel veranderd. Gideon is er ook niet meer. Waar gaat dit heen.
Zijn laatste topic verklaart het misschien.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die ging verder als Sneeuwleeuw toch?
Officieel dood nu.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen zorgen jongens, ik ben er nog
Goed speurwerkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zijn laatste topic verklaart het misschien.
KLB / de heilige graal gevonden hebben.
nopequote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:25 schreef tetouaribo het volgende:
Prison break wordt saai na een tijdje
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:25 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
hoe komt het dat hij nog speelt in better call saul als die koekjes is
mijn oprechte meedelingquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Klik ik op de SC, is die dicht en moet ik op het pijltje naar rechts klikken. Heftig wel.
Die blauwe meth had een bijwerking dat het doden tot leven wekt.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:25 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
hoe komt het dat hij nog speelt in better call saul als die dood is?
Beste tijd van mijn leven.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar wat is het leuk geweest heh?
welke fucking groene blokjesquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:26 schreef TheWeeknd het volgende:
dit is wel mooier inderdaad en groter, maar die groene blokjes irriteren me
Vergeet je hoofdletters en punctuatie niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:26 schreef TheWeeknd het volgende:
mijn eerste post op de computer op fok
die zijn overratedquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:27 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Vergeet je hoofdletters en punctuatie niet.
Ze zit qat te kauwen daarom ziet ze groene blokjes.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze zit qat te kauwen daarom ziet ze groene blokjes.
waar heb je het over manquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:27 schreef TheWeeknd het volgende:
ik kan je niet citeren deadprez omdat die groene blokjes in de weg zitten
Morgen verliezen van Excelsior?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mijn oprechte meedeling
Mensen zouden je een stuk serieuzer nemen wanneer je wel hoofdletters zou gebruiken hoor.quote:
Dan maar uitloggen hehquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:28 schreef TheWeeknd het volgende:
catkiller
maar ik kan nog steeds niet citeren
die groene blokjes met allemaal quotes en dan ''quote alert''
oh ja, die heb jij nog niet eerder binnengekregen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:28 schreef TheWeeknd het volgende:
catkiller
Jezus zo ingewikkeld is het nu allemaal ook weer niet hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:28 schreef TheWeeknd het volgende:
catkiller
ik denk het niet, jij wordt toch ook door niemand serieus genomen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mensen zouden je een stuk serieuzer nemen wanneer je wel hoofdletters zou gebruiken hoor.
Maak printscreentje dan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:28 schreef TheWeeknd het volgende:
catkiller
Heb je geen 1500 quote mededelingen open staan of zo dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:28 schreef TheWeeknd het volgende:
catkiller
Better Call Saul is een prequel van Breaking Badquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:25 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
hoe komt het dat hij nog speelt in better call saul als die dood is?
jeetje wat slechtquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:30 schreef TheWeeknd het volgende:
ik ga weer verder op mijn telefoon, dit wordt m niet
'alles sluiten en verwijderen'quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:30 schreef TheWeeknd het volgende:
ja dit dusquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
'alles sluiten en verwijderen'
Scrol bij die 'groene blokjes' naar beneden totdat je op het einde een geel blokje ziet met daarop een tekst in de trant van 'alles sluiten' en klik daarop. Dan zijn ze weg.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:30 schreef TheWeeknd het volgende:
Jawel, moet je alleen wel zo slim zijn om naar beneden te scrollen, was ik pas ook niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:30 schreef deadprez het volgende:
kun je die shit niet net als dm's in een keer wegklikken allemaal?
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:30 schreef housesoftheholy het volgende:
SES / Debet/credit
zou dit iemands kloon zijn?
seizoen 1?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
House of Cards s01e06 dan maar
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:30 schreef housesoftheholy het volgende:
SES / Debet/credit
hehequote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:30 schreef housesoftheholy het volgende:
SES / Debet/credit
oh sorry man mijn foutquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waar heb je het over man
Je krijgt als het goed is een balkje rechts wat je aan kunt klikken en naar beneden kunt schuiven totdat je bij het einde bent.quote:
ooohquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Better Call Saul is een prequel van Breaking Bad
ik ben nog steeds bezigquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je krijgt als het goed is een balkje rechts wat je aan kunt klikken en naar beneden kunt schuiven totdat je bij het einde bent.
Dat krijg je er nou van als je mobiel gaat FOK!ken.quote:
Samen kunnen we alles.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Samen slepen we ons er doorheen.
Maar is GmpH nou nog gebanned of is 'ie gestopt?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat krijg je er nou van als je mobiel gaat FOK!ken.
Zat dat maar in de familie.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij heb jij de computerkunsten van mijn oma
Ban.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar is GmpH nou nog gebanned of is 'ie gestopt?
niet waarquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
volgens mij heb jij de computerkunsten van mijn oma
niet weerquote:
Geen idee. Ik denk perma.quote:
Alle goede users krijgen een ban.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alle goede users krijgen een ban.
neequote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar heb je je browser op half scherm staan ofzo?
Zeggen dat joden dood moeten doet het vaak niet zo goed hier.quote:
Schavuit.quote:
Hele nieuwe wereld gaat voor je open.quote:
Heb je een klein scherm dan ofzo?quote:
Typisch Joods heh, menen dat ze recht hebben op het eeuwige levenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zeggen dat joden dood moeten doet het vaak niet zo goed hier.
Moslims moeten dood.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zeggen dat joden dood moeten doet het vaak niet zo goed hier.
eigenlijk welquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hele nieuwe wereld gaat voor je open.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Typisch Joods heh, menen dat ze recht hebben op het eeuwige leven.
Das een minder groot probleem denk ik.quote:
ook geen klein scherm, het stond ook naast mijn reactiesquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb je een klein scherm dan ofzo?
Bij mij staan die dingen gewoon naast de reacties als ik mijn internet niet op half scherm heb.
En terechtquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Das een minder groot probleem denk ik.
Zijn er ook meer van dusquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Das een minder groot probleem denk ik.
hehequote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Anti-anti-zwarte-pieten moeten dood.
BAM gratis PIMP abo.
Wat insinueer je hiermee?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
BAM gratis PIMP abo.
wat is danny toch een aangename manquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
BAM gratis PIMP abo.
We zijn allemaal slaven van de maatschappij.quote:
goede keuze.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:39 schreef TheWeeknd het volgende:
ik ga orphan black kijken, bedankt voor het helpen nog
quote:
Schrijf je weer zo'n mooie brief?quote:
Hoe kan dat in de weg zitten bij het quoten dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:37 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ook geen klein scherm, het stond ook naast mijn reacties
Ik mis de nuance.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat is danny toch een aangename man
quote:
ha haquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daarom gaat het ook soms zo fokkin hard hier
Jawel. Kopieer wel een aantal sollicitatiebrief-phrases.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Schrijf je weer zo'n mooie brief?
zou het niet wetenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoe kan dat in de weg zitten bij het quoten dan?
Ik denk dat het een heel dagboek gaat worden.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Schrijf je weer zo'n mooie brief?
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik denk dat het een heel dagboek gaat worden.
Hoop het ook, maar ben oprecht bang van niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:40 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
zou het niet weten
ik hoop dat je nog kan slapen met dit grote mysterie
ik ben de submissive in mijn master/slave bdsm relatiequote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
We zijn allemaal slaven van de maatschappij.
Oh jij bent een van die dames die pas op tv waren bij Rutger samen met hun meester?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik ben de submissive in mijn master/slave bdsm relatie
0-3 op kunstgras zijn we altijd slechtquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Morgen verliezen van Excelsior?
misschien helpt wat moedermelk voor het slapen gaanquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoop het ook, maar ben oprecht bang van niet.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:41 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
misschien helpt wat moedermelk voor het slapen gaan
....quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:41 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
...quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:41 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
Mag ik die dan wel uit jouw tietjes zuigen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:41 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
doeiquote:
Laat je moeder het niet lezen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mag ik die dan wel uit jouw tietjes zuigen?
Die weet niet eens dat ik FOK!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Laat je moeder het niet lezen.
We vallen allemaal een keer door de mand.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die weet niet eens dat ik FOK!
Hoop ik tenminste
Doe mijn deur altijd op slot zodat niemand me betrapt :$quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
We vallen allemaal een keer door de mand.
Waren die er gister?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:45 schreef deadprez het volgende:
misschien komt UTO weer rellen vannacht
En als ze dan vragen waarom zeg je dat je keihard aan het afberen was? Ik doe het juist andersom, ik zeg dat ik dan aan het FOK!ken was.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Doe mijn deur altijd op slot zodat niemand me betrapt :$
Ohja dat heb ik net gemist afgelopen nachtquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:45 schreef deadprez het volgende:
misschien komt UTO weer rellen vannacht
Gwn altijd op slot, jatoch?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En als ze dan vragen waarom zeg je dat je keihard aan het afberen was? Ik doe het juist andersom, ik zeg dat ik dan aan het FOK!ken was.
Die huismoeder-TT alleen alquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
KLB / Wij zijn UTO, wij zijn de beste!!
En nog wat topics
Nee man ze zijn best chill.quote:
Deze dissquote:Op zaterdag 28 februari 2015 03:24 schreef deadprez het volgende:
Dat forumpje van jullie verdwijnt in de archieven als die pauperzooi afgelopen is.
Ach kom, Braddie en Nikonlover hebben we ook overleefd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:47 schreef Catkiller het volgende:
Bewijs dat dit niet het dieptepunt is.
Braddie hoef je niet te overleven, die doet leven.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:48 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ach kom, Braddie en Nikonlover hebben we ook overleefd.
Nee, kijk Studio Sport en ga daarna naar bedquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is het al tijd om Guus te slopen bij haxball?
Pffffffffffffffquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, kijk Studio Sport en ga daarna naar bed
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb van 19 tot 21 ook al liggen slapen
oh ja, voetballen zeker.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moest 7 uur al op op zaterdag, dan mag dat.
Alsof die twee zo erg zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:48 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ach kom, Braddie en Nikonlover hebben we ook overleefd.
Tilburg lijkt me echt een kutstad om te studeren.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, open dag universiteit van Tilburg. Kon daardoor ook niet voetballen vandaag
Breda en Eindje bazensteden, alleen tja.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tilburg lijkt me echt een kutstad om te studeren.
Breda ben ik alleen als kind geweest dus dat weet ik niet. Eindhoven is sws de beste stad van Nederland.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:58 schreef haan33 het volgende:
[..]
Breda en Eindje bazensteden, alleen tja.
je zit er net tussen in..
Omdat het vrij klein is of wat?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tilburg lijkt me echt een kutstad om te studeren.
Het zit er ook vol met paupers.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omdat het vrij klein is of wat?
Maar de uni zelf staat hoog aangeschreven en kamers schijnen relatief goedkoop te zijn.
Oh nee, da's Helmond.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Breda ben ik alleen als kind geweest dus dat weet ik niet. Eindhoven is sws de beste stad van Nederland.
Is dat überhaupt een stad?quote:
Even mijn boekjes Zimbabwaanse poëzie bijeen pakken... zie je zo.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Even mijn boekjes Zimbabwaanse poëzie bijeen pakken... zie je zo.
breda beste carnaval van brabantquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Breda ben ik alleen als kind geweest dus dat weet ik niet. Eindhoven is sws de beste stad van Nederland.
Carnaval is alleen leuk als je helemaal naar de klote bent en dan boeit het sws niet meer in welke stad je bent.quote:
als ik het zie laat ik het wel wetenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
Yo Dead, aangezien jij hier altijd bent... dm mij even waar en wanneer Remqo zijn paint heeft geplaatst...
*BoKs*
Ken de stad verder niet hoor.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het zit er ook vol met paupers.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:03 schreef deadprez het volgende:
Remqo zou een topic moeten hebben waar al zijn paints staan.
Pertinent onwaarquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Carnaval is alleen leuk als je helemaal naar de klote bent en dan boeit het sws niet meer in welke stad je bent.
Nijmegen lijkt me echt een fucking coole stad.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ken de stad verder niet hoor.
Alternatief is Nijmegen.
Nijmegen hoort eigenlijk gewoon bij Brabantquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nijmegen lijkt me echt een fucking coole stad.
wtf hoe danquote:- Wat zijn jouw maandelijkse kosten?
Ongeveer ¤ 3.000,00
Is ook wel chill idd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nijmegen lijkt me echt een fucking coole stad.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:04 schreef Hiddendoe het volgende:
- Wat is je leeftijd?
Boven de 50
- Hoeveel geld heb jij?
Meer dan genoeg
- Wat zijn jouw maandelijkse kosten?
Ongeveer ¤ 3.000,00
- Hoe kom je aan je geld?
Door middel van mijn pinpasje.
quote:
ik heb het voor je gevraagdquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:07 schreef deadprez het volgende:
hoe de fuck krijg je 3.000 euro per maand op
Bedankt.quote:
Daarom is het altijd bijzonder onverstandig om te trouwen.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daarom is het altijd bijzonder onverstandig om te trouwen.
mijn tandenstoker kost meer dan dat plsquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:07 schreef deadprez het volgende:
hoe de fuck krijg je 3.000 euro per maand op
haha gevat weer hzawquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mijn tandenstoker kost meer dan dat pls
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha rofl lol xd xd omg hehe haba hoo hihi
Boots with the furquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha rofl lol xd xd omg hehe haba hoo hihi
Ja.quote:
weenie wat die doenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ach ja, heb je meer tijd om Twente uit te lachen.
een naar drenthe, een naar groningen, een naar friesland en een nsbrailsquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:16 schreef deadprez het volgende:
Waarom heeft Helmond eigenlijk vier treinstations?
Waarom denk je? Iedereen wil hierheenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:16 schreef deadprez het volgende:
Waarom heeft Helmond eigenlijk vier treinstations?
Nee maar srs, ze liggen ook echt honderd meter van elkaar af ofzo.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een naar drenthe, een naar groningen, een naar friesland en een nsbrails
KAMPIOENEN DES HARTEN!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Helmond Sport één-na-laatste in de Juup, maar wel de beste natuurlijk.
gekke GUUS!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Zelfs het lelijke eendje van het Eindhovense voetbal en Jong PSV staan hoger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |