ik probeer m nog af te makenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zei alleen eerste 2 seizoenen, als je de eerste aflevering al niks vond dan moet je maar gauw stoppen
Heeftie een afkeer van sinds hij naar Zuid Amerika ging en alle donkere dames geen interesse toondenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Morti dacht dat je een negerin was
en daar is iets mis mee..?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Morti dacht dat je een negerin was
Huehuehjuequote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeftie een afkeer van sinds hij naar Zuid Amerika ging en alle donkere dames geen interesse toonden
Hoe donkerder hoe meer interesse bishboiquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heeftie een afkeer van sinds hij naar Zuid Amerika ging en alle donkere dames geen interesse toonden
Landverrader.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe donkerder hoe meer interesse bishboi
arm ding is die ookquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
dus er liepen alleen maar hele bleke meisjes? hihiquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe donkerder hoe meer interesse bishboi
Goed zo Hermann!quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dus er liepen alleen maar hele bleke meisjes? hihi
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben je een goede somalier of zo een wiens hoogste ambitie het werpen van een elftal Is
keep your friends close, and your enemies closerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
complimenteer nooit je vijanden
Vrienden kunnen je ergste vijanden worden.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben je op je hoofd laten vallen bij geboorte?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelukkig. Wordt net als ayaan als je later groot bent
Het was een ongemeend compliment zodat jij denkt dat je goed bezig bent en jezelf nooit verbetert.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
klinkt meer als iets uit pllquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vrienden kunnen je ergste vijanden worden.
#HouseofCardsopendoors
daarnaar strevenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelukkig. Wordt net als ayaan als je later groot bent
u wotquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:07 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ben je op je hoofd laten vallen bij geboorte?
altijd al een kut uitdrukking geweest, gewoon een lone wolf zijn en fuck de rest jatokquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:07 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
keep your friends close, and your enemies closer
hahaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:07 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ben je op je hoofd laten vallen bij geboorte?
atlas shrugged is mijn bijbelquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
daarnaar streven![]()
neo-conservatieven
smiecht dat je er bentquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het was een ongemeend compliment zodat jij denkt dat je goed bezig bent en jezelf nooit verbetert.
hashtag thuglifequote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
altijd al een kut uitdrukking geweest, gewoon een lone wolf zijn en fuck de rest jatok
Eerste seizoen is pas op het einde boeiend.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:08 schreef TheWeeknd het volgende:
ik ga hierna house of cards kijken..misschien is dat iets voor mij
Ik haat geile wijven.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die hele slechte serie met die hele geile wijven
bestaat er uberhaupt nog een serie die vanaf t pilot geweldig is en wat ik niet heb gezienquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eerste seizoen is pas op het einde boeiend.
haal wegquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
yernaz ramautarsing?
The Shieldquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:10 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
bestaat er uberhaupt nog een serie die vanaf t pilot geweldig is en wat ik niet heb gezien
breaking badquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:10 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
bestaat er uberhaupt nog een serie die vanaf t pilot geweldig is en wat ik niet heb gezien
Dat was die vent van dat azielzoekersprogramma toch?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
yernaz ramautarsing?
Jerichoquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:10 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
Heb net 1 aflevering gezien, niks aan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:08 schreef TheWeeknd het volgende:
ik ga hierna house of cards kijken..misschien is dat iets voor mij
Koste je 5 seizoenen om daar achter te komen of ben je traag van begrip?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:11 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik heb 5 seizoenen gekeken en gestopt..slechste serie ooit
kijk jij maar prison break of white collarquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:11 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Heb net 1 aflevering gezien, niks aan.
Ik zoek ook een nieuwe serie
deadwood super slecht noemen, krijg waterpokkenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:12 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
klinkt super slechtalsof je anime bedoelt
Is denk ik ook even te hoog gegrepen voor jou.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:12 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
klinkt super slechtalsof je anime bedoelt
Je moet objectieve waarheden van de betreurenswaardige realiteit kunnen scheiden natuurlijkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat was die vent van dat azielzoekersprogramma toch?
'Ja ik zie hier echt duizenden kinderen omkomen in de tentenkampen dus kapitalisme is de beste optie.'
ik ontdekte echte series zoals breaking badquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Koste je 5 seizoenen om daar achter te komen of ben je traag van begrip?
Beetje de Telegraaf onder de zombie films hehquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:12 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Walking dead, vanaf pilot heel goed, weet ik niet meer. Maar de opbouw is zeer tof.
ook alles van gezienquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:12 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Walking dead, vanaf pilot heel goed, weet ik niet meer. Maar de opbouw is zeer tof.
Kan je dood van gaan -> doodsverwensing. TR.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
deadwood super slecht noemen, krijg waterpokken
Bazenserie.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:13 schreef housesoftheholy het volgende:
Gewoon Malcolm in the Middle. Ben ik nu weer aan het kijken.
al gehadquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
deadwood super slecht noemen, krijg waterpokken
Beetje in de vampieren weerwolvem heksem shit? Afgelopen dagen yhe Originals gezien. Toffe serie.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:11 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Heb net 1 aflevering gezien, niks aan.
Ik zoek ook een nieuwe serie
degrassiquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:13 schreef housesoftheholy het volgende:
Gewoon Malcolm in the Middle. Ben ik nu weer aan het kijken.
Ik schreeuwde iedere keer tegen m'n tv dat kapitalisme betekende dat hij morgen op de boot naar Amerika zat om katoen te plukken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je moet objectieve waarheden van de betreurenswaardige realiteit kunnen scheiden natuurlijk.
als mensen mij TRen word ik zo gestresst dat ik hartproblemen krijg en er ook aan kan overlijden, derhalve doodsverwensing, derhalve TR gemachtquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je dood van gaan -> doodsverwensing. TR.
Je gaat er spijt van krijgen mij ooit tot vijand te hebben gemaakt.
Nee ik vond Klaus en die blonde trut ook heel irritant in VD.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:14 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Beetje in de vampieren weerwolvem heksem shit? Afgelopen dagen yhe Originals gezien. Toffe serie.
ik houuuuu van klaus en elijahquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:14 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Nee ik vond Klaus en die blonde trut ook heel irritant in VD.
mister Livingstone I presumequote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:12 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik ontdekte echte series zoals breaking bad
Het is geen filmquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beetje de Telegraaf onder de zombie films heh.
Jouw positieve mening is een rede te meer het niet te kijkenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:15 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Het is geen film![]()
![]()
![]()
Ik vind walking dead oprecht super tof.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jouw positieve mening is een rede te meer het niet te kijken.
In the originals leer je veel meer en zijn ze niet zo irritant. Heeeel veel drama. Maar niet dat achterlijke wijven dramaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:14 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Nee ik vond Klaus en die blonde trut ook heel irritant in VD.
I got bitches askin’ me about the code for the wifiquote:
Was ook niet voor jou bedoeldquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jouw positieve mening is een rede te meer het niet te kijken.
staat niet op Netflix, het was een HBO serie. als je van westerns en het woord ''fuck'' en ''cocksucker'' houdt is het wel iets voor jou ja.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:13 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
al gehad
is het op netflix? en is het ook leuk voor mij denk je?
Waarom quote je me dan achterl@#@!$@!@$!@$@$!@##555969954424&*&*&!?quote:
En Lost? Dat ook al gezien?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:15 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik houuuuu van klaus en elijah
Dat klinkt echt enorm kut.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:16 schreef Der_Mann het volgende:
als je van westerns en het woord ''fuck'' en ''cocksucker'' houdt
Dat vond ik juist leuk in vampire diairiesquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:15 schreef DjeDje het volgende:
[..]
In the originals leer je veel meer en zijn ze niet zo irritant. Heeeel veel drama. Maar niet dat achterlijke wijven drama
Jij reageerde op mij.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom quote je me dan achterl@#@!$@!@$!@$@$!@##555969954424&*&*&!?
Deadwood staat op Nederlandse Netflix.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
staat niet op Netflix, het was een HBO serie. als je van westerns en het woord ''fuck'' en ''cocksucker'' houdt is het wel iets voor jou ja.
orphan black staat trouwens wel op Netflix, heeft ook een goede pilot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |