The Shieldquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:10 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
bestaat er uberhaupt nog een serie die vanaf t pilot geweldig is en wat ik niet heb gezien
breaking badquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:10 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
bestaat er uberhaupt nog een serie die vanaf t pilot geweldig is en wat ik niet heb gezien
Dat was die vent van dat azielzoekersprogramma toch?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
yernaz ramautarsing?
Jerichoquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:10 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
Heb net 1 aflevering gezien, niks aan.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:08 schreef TheWeeknd het volgende:
ik ga hierna house of cards kijken..misschien is dat iets voor mij
Koste je 5 seizoenen om daar achter te komen of ben je traag van begrip?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:11 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik heb 5 seizoenen gekeken en gestopt..slechste serie ooit
kijk jij maar prison break of white collarquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:11 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Heb net 1 aflevering gezien, niks aan.
Ik zoek ook een nieuwe serie
deadwood super slecht noemen, krijg waterpokkenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:12 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
klinkt super slechtalsof je anime bedoelt
Is denk ik ook even te hoog gegrepen voor jou.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:12 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
klinkt super slechtalsof je anime bedoelt
Je moet objectieve waarheden van de betreurenswaardige realiteit kunnen scheiden natuurlijkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat was die vent van dat azielzoekersprogramma toch?
'Ja ik zie hier echt duizenden kinderen omkomen in de tentenkampen dus kapitalisme is de beste optie.'
ik ontdekte echte series zoals breaking badquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Koste je 5 seizoenen om daar achter te komen of ben je traag van begrip?
Beetje de Telegraaf onder de zombie films hehquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:12 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Walking dead, vanaf pilot heel goed, weet ik niet meer. Maar de opbouw is zeer tof.
ook alles van gezienquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:12 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Walking dead, vanaf pilot heel goed, weet ik niet meer. Maar de opbouw is zeer tof.
Kan je dood van gaan -> doodsverwensing. TR.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
deadwood super slecht noemen, krijg waterpokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |