ben je op je hoofd laten vallen bij geboorte?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelukkig. Wordt net als ayaan als je later groot bent
Het was een ongemeend compliment zodat jij denkt dat je goed bezig bent en jezelf nooit verbetert.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
complimenteer nooit je vijanden
klinkt meer als iets uit pllquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vrienden kunnen je ergste vijanden worden.
#HouseofCardsopendoors
daarnaar strevenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelukkig. Wordt net als ayaan als je later groot bent
u wotquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:07 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ben je op je hoofd laten vallen bij geboorte?
altijd al een kut uitdrukking geweest, gewoon een lone wolf zijn en fuck de rest jatokquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:07 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
keep your friends close, and your enemies closer
hahaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:07 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ben je op je hoofd laten vallen bij geboorte?
atlas shrugged is mijn bijbelquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
daarnaar streven![]()
neo-conservatieven
smiecht dat je er bentquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het was een ongemeend compliment zodat jij denkt dat je goed bezig bent en jezelf nooit verbetert.
hashtag thuglifequote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
altijd al een kut uitdrukking geweest, gewoon een lone wolf zijn en fuck de rest jatok
Eerste seizoen is pas op het einde boeiend.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:08 schreef TheWeeknd het volgende:
ik ga hierna house of cards kijken..misschien is dat iets voor mij
Ik haat geile wijven.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die hele slechte serie met die hele geile wijven
bestaat er uberhaupt nog een serie die vanaf t pilot geweldig is en wat ik niet heb gezienquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eerste seizoen is pas op het einde boeiend.
haal wegquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
yernaz ramautarsing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |