Bazenserie.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:13 schreef housesoftheholy het volgende:
Gewoon Malcolm in the Middle. Ben ik nu weer aan het kijken.
al gehadquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
deadwood super slecht noemen, krijg waterpokken
Beetje in de vampieren weerwolvem heksem shit? Afgelopen dagen yhe Originals gezien. Toffe serie.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:11 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Heb net 1 aflevering gezien, niks aan.
Ik zoek ook een nieuwe serie
degrassiquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:13 schreef housesoftheholy het volgende:
Gewoon Malcolm in the Middle. Ben ik nu weer aan het kijken.
Ik schreeuwde iedere keer tegen m'n tv dat kapitalisme betekende dat hij morgen op de boot naar Amerika zat om katoen te plukken.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je moet objectieve waarheden van de betreurenswaardige realiteit kunnen scheiden natuurlijk.
als mensen mij TRen word ik zo gestresst dat ik hartproblemen krijg en er ook aan kan overlijden, derhalve doodsverwensing, derhalve TR gemachtquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je dood van gaan -> doodsverwensing. TR.
Je gaat er spijt van krijgen mij ooit tot vijand te hebben gemaakt.
Nee ik vond Klaus en die blonde trut ook heel irritant in VD.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:14 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Beetje in de vampieren weerwolvem heksem shit? Afgelopen dagen yhe Originals gezien. Toffe serie.
ik houuuuu van klaus en elijahquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:14 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Nee ik vond Klaus en die blonde trut ook heel irritant in VD.
mister Livingstone I presumequote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:12 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik ontdekte echte series zoals breaking bad
Het is geen filmquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beetje de Telegraaf onder de zombie films heh.
Jouw positieve mening is een rede te meer het niet te kijkenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:15 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Het is geen film![]()
![]()
![]()
Ik vind walking dead oprecht super tof.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jouw positieve mening is een rede te meer het niet te kijken.
In the originals leer je veel meer en zijn ze niet zo irritant. Heeeel veel drama. Maar niet dat achterlijke wijven dramaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:14 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Nee ik vond Klaus en die blonde trut ook heel irritant in VD.
I got bitches askin’ me about the code for the wifiquote:
Was ook niet voor jou bedoeldquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jouw positieve mening is een rede te meer het niet te kijken.
staat niet op Netflix, het was een HBO serie. als je van westerns en het woord ''fuck'' en ''cocksucker'' houdt is het wel iets voor jou ja.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:13 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
al gehad
is het op netflix? en is het ook leuk voor mij denk je?
Waarom quote je me dan achterl@#@!$@!@$!@$@$!@##555969954424&*&*&!?quote:
En Lost? Dat ook al gezien?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:15 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik houuuuu van klaus en elijah
Dat klinkt echt enorm kut.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:16 schreef Der_Mann het volgende:
als je van westerns en het woord ''fuck'' en ''cocksucker'' houdt
Dat vond ik juist leuk in vampire diairiesquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:15 schreef DjeDje het volgende:
[..]
In the originals leer je veel meer en zijn ze niet zo irritant. Heeeel veel drama. Maar niet dat achterlijke wijven drama
Jij reageerde op mij.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom quote je me dan achterl@#@!$@!@$!@$@$!@##555969954424&*&*&!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |