Die ijzersterke woordgrappen van jou zijn trouwens echt bedroevend niet grappig.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Met je scheelgetrokken leeglegepelde eierdooier gezicht
Oh jij weet wel wie hij Is?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ik kon geen tt bedenkenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:42 schreef Der_Mann het volgende:
altijd als ik probeer te kapen heeft iemand al binnen een halve seconde een nieuw topic aangemaakt, als ik denk van ''nah, heeft toch geen zin'' duurt het 5 minuten voordat er een nieuw topic is
krijg waterpokkeon
ok.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die ijzersterke woordgrappen van jou zijn trouwens echt bedroevend niet grappig.
Tuurlijk BT heeft alle tijd om te checken wie wie is naast het neuken van zijn fucking lekkere vriendin die hij alle hoeken van het land laat zien, de kamer is niet groot genoeg voor alle seks die hij heeft boooohohhhhhquote:
quote:
wat is ''leeglegepelde''?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het is Mussert.quote:
eheueheuquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tuurlijk BT heeft alle tijd om te checken wie wie is naast het neuken van zijn fucking lekkere vriendin die hij alle hoeken van het land laat zien, de kamer is niet groot genoeg voor alle seks die hij heeft boooohohhhhh
Ben jij een beetje gefrustreerdquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tuurlijk BT heeft alle tijd om te checken wie wie is naast het neuken van zijn fucking lekkere vriendin die hij alle hoeken van het land laat zien, de kamer is niet groot genoeg voor alle seks die hij heeft boooohohhhhh
hahaha maagd rage.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen geld uitgegeven aan een seksreis naar Amerika om seksloos thuis te komen.quote:
watquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen geld uitgegeven aan een seksreis naar Amerika om seksloos thuis te komen.
kus op je boosquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen geld uitgegeven aan een seksreis naar Amerika om seksloos thuis te komen.
heerlijkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:44 schreef deadprez het volgende:
wat een shots allemaal de hele tijd
hahahaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:45 schreef DjeDje het volgende:
[..]
We kunnen beide hierom lachen, wat leuk.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:45 schreef DjeDje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, gewoon wat beschaafder. Moest er netjes uitzien en zo.
Ik had het inderdaad over mijn pjeenisquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:45 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja, chick is onderwegquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:45 schreef Catkiller het volgende:
Haha lekker simpel, ben je boos huhuhu. Nu bt er is ga je toch nog neuken vanavond.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik had het inderdaad over mijn pjeenis
vieze relnichtquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben wel #teamCatkiller hoor, laat dat even duidelijk zijn
Oh jeej ;squote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Boks Hermann, ik hoop dat je DjeDje neukt voordat Mortaxx haar verpest met zijn maagdelijke tandenstoker.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Je begrijpt best waar ik op doel.quote:
wordtquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wordt jij niet moe van jezelf?
je hoop gaat morgen in vervullingquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Boks Hermann, ik hoop dat je DjeDje neukt voordat Mortaxx haar verpest met zijn maagdelijke tandenstoker.
Nee. Hou je bek nu maar schanulleke.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je begrijpt best waar ik op doel.
Ik heb maar 1 acc, maar blijf het jezelf vooral afvragen hoor.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wordt jij niet moe van jezelf?
Nice.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hoop gaat morgen in vervulling
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:47 schreef housesoftheholy het volgende:
Word trouwens niet goed van deze neukpraatjes
ik niet, hij liet mij ook vallenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:47 schreef housesoftheholy het volgende:
Word trouwens niet goed van deze neukpraatjes
andere mensen zijn tenminste wel behulpzaamquote:
:squote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hoop gaat morgen in vervulling
Je kan dit niet onbehulpzaam noemen ;Dquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
andere mensen zijn tenminste wel behulpzaam
daarom ben ik ook #teamCatkillerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik niet, hij liet mij ook vallen
Jezus man tijd dat die slet van je aan dat lijntje trekt waar je aan vast zit zodat we weer van je kontvuisten af zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee. Hou je bek nu maar schanulleke.
watquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jezus man tijd dat die slet van je aan dat lijntje trekt waar je aan vast zit zodat we weer van je kontvuisten af zijn.
eheueheu wat is ditquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jezus man tijd dat die slet van je aan dat lijntje trekt waar je aan vast zit zodat we weer van je kontvuisten af zijn.
Goed voorstel.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
quote:
wow dit was close, bijna mijn caps lock aangezet om je helemaal uit te schelden. gelukkig wist ik mezelf nog net te bedaren.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:48 schreef richolio het volgende:
Dermann is een nep fanIk ben een echte
Was het maar zo'n feest, dat zou fantastisch zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:49 schreef BlauweTijger het volgende:
Hahaha Catkiller = Fylax!!!!! OPEN JE OGEN.
Beter Catkiller = Fylax dan BT = hoeoeoeoeoe lekker neukeh gekquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:49 schreef BlauweTijger het volgende:
Hahaha Catkiller = Fylax!!!!! OPEN JE OGEN.
mehquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, dat zou fantastisch zijn.
En de bevestiging.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, dat zou fantastisch zijn.
kloptquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Geen suske en wiske gelezen hebben
Ok en nu?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beter Catkiller = Fylax dan BT = hoeoeoeoeoe lekker neukeh gek
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:50 schreef Catkiller het volgende:
BEK HOUDEN OVER MIJN OUDERS KUTJONG JE WEET NIKS
zoiets.
tr ;squote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:50 schreef Catkiller het volgende:
BEK HOUDEN OVER MIJN OUDERS KUTJONG JE WEET NIKS
zoiets.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:50 schreef Catkiller het volgende:
BEK HOUDEN OVER MIJN OUDERS KAKURJONG JE WEET NIKS
zoiets.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dit is echt intens saai, haxball?
Mwah.. over een uurtje ong. jaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nu neuken met je vriendin
helemaal volblaffen hehehahehaheehahehae ;ps;ss
haxball is intens saaiquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Daarna posten dat je klaar bent en ze ligt uit te lekken en je zit te schijten ahahah bitches wetenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
denk je dan wel aan ons?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mwah.. over een uurtje ong. ja
Zaterdagavond heeft m'n vriendin iets speciaals beloofd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ff poepequote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daarna posten dat je klaar bent en ze ligt uit te lekken en je zit te schijten ahahah bitches weten
het worden vega linzenmuffinsquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zaterdagavond heeft m'n vriendin iets speciaals beloofd.
Als dat geen anale seks wordt.
Wait whut.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
het worden vega linzenmuffins
Is dat niet vervelend, tijdens werk en prive strontwerk moeten doen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
kan niet, zit mobielquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja.
http://www.haxball.com/?r(...)19ff968e22fb398791cf
Ik heb geen werk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is dat niet vervelend, tijdens werk en prive strontwerk moeten doen?
iets met een bezemsteel?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kom kijken hoe je hosselpogingen worden afgeschoten, ik ben die gothic jongen in de hoekquote:
Ik dacht dat jij anale seks zou hebbenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wait whut.
Ipv dat gebak? Of ipv anale seks bij BT?
Ben daar nog steeds benieuwd naar maar RIP Modus.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iets met een bezemsteel?
Oh, wat dan?quote:
Ik heb geen seks.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij anale seks zou hebben
Alsof je binnenkomtquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik kom kijken hoe je hosselpogingen worden afgeschoten, ik ben die gothic jongen in de hoek
Men is tot op heden niet in staat gebleken mijn waarde in te schatten.quote:
zieke harde diss deze, wojoquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof je binnenkomt
Ik bedoel alsof je buiten komt
De hoogtepunten zijn wat laf.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dat lijkt me echt heerlijk
intens ben je wel trouwensquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
komen daar ook qt azn men
[..]
;s
nope alleen duindorp volkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
komen daar ook qt azn men
[..]
;s
dan ga je toch nietquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:55 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik wil morgen niet naar mijn werk
Hallo, stel je eens voor.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:55 schreef VanderWoodsen het volgende:
hoe bedoel jequote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
intens ben je wel trouwens
dan nee.quote:
Ha, ik heb mijn pasje van de middelbare school nog, meer heb je niet nodig om daar binnen te komen lijkt het.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof je binnenkomt
Ik bedoel alsof je buiten komt
Aww schatjequote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:55 schreef VanderWoodsen het volgende:
Jawel, een nektasje en nike air max. Gelukkig heeft BT beide ruim op voorraad.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ha, ik heb mijn pasje van de middelbare school nog, meer heb je niet nodig om daar binnen te komen lijkt het.
Wat ben jij nou voor supporter kutjong?quote:
Hobby's? Opleiding? Werk? Favoriete keuken?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:56 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Hoi ik ben VanderWoodsen en ik ben nieuw hier.
Air Max heb ik ook man gabberleven, nektasje rip ik wel van die ene verdwaalde mocro hier in de omgevingquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jawel, een nektasje en nike air max. Gelukkig heeft BT beide ruim op voorraad.
die post die jij quotte was sarcasme, maar nu begin ik toch echt aan mijn team te twijfelen met je ''kutjong''quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor supporter kutjong?
Fok, geen, geen, de jouwequote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hobby's? Opleiding? Werk? Favoriete keuken?
Blijf met je poten van de mocro's af.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Air Max heb ik ook man gabberleven, nektasje rip ik wel van die ene verdwaalde mocro hier in de omgeving
intens vermoeiendquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hoe bedoel je
[..]
dan nee.
Naam:quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:56 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Hoi ik ben VanderWoodsen en ik ben nieuw hier.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Blijf met je poten van de mocro's af.
Hier zijn ze een minderheid maar in Marokko een meerderheid dus ze zijn geen bedreigde diersoort dus die mag je gewoon pakken hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Blijf met je poten van de mocro's af.
quote:
We pakken jou.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hier zijn ze een minderheid maar in Marokko een meerderheid dus ze zijn geen bedreigde diersoort dus die mag je gewoon pakken hoor
In een oorlog kan je niet twijfelen want dan ga je doodquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die post die jij quotte was sarcasme, maar nu begin ik toch echt aan mijn team te twijfelen met je ''kutjong''
Ja tijd zat voor met je uitkeringquote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Naam:
Leeftijd:
Religie:
Burgerlijke staat:
Hoogst genoten opleiding:
Woonplaats/province:
Voetbalclub:
Favoriete eten:
Favoriete drankje:
Favoriete film:
Voorkeur muziekgenre:
Lievelingsdier:
Lievelingskleur:
Politieke voorkeur:
Kapsalon:
Even van grtd gekopieerd.
niet gelachenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
intens vermoeiend
Haha grapje
#teamDer_Mannquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
In een oorlog kan je niet twijfelen want dan ga je dood
kutnaziquote:
Heb geen uitkering.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja tijd zat voor met je uitkering
Ja dat wel. Maar sommige vragenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Uh wat? Is toch een leuke manier om jezelf voor te stellen.
Kan je ook de aders op je tietjes zien?quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:57 schreef richolio het volgende:
[..]
Naam: VanderWoodsen
Leeftijd: 25
Religie: ik geloof in mezelf ha ha!
Burgerlijke staat: alleen op mijn zolderkamer
Hoogst genoten opleiding: hbo
Woonplaats/province: NH
Voetbalclub: ik haat voetbal
Favoriete eten: kreeft / eend
Favoriete drankje: gin tonic
Favoriete film: romeo & juliet
Voorkeur muziekgenre: dance
Lievelingsdier: pinguins
Lievelingskleur: roze
Politieke voorkeur: D66
Kapsalon: nee bah
Vast van NoTasteHermann.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:01 schreef TheWeeknd het volgende:
ik moest van iemand hier homeland kijken toch?
vind er nog niks aanpilot dan..
tuurlijk ben ik niet lijkbleekquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan je ook de aders op je tietjes zien?
ik zei alleen eerste 2 seizoenen, als je de eerste aflevering al niks vond dan moet je maar gauw stoppenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:01 schreef TheWeeknd het volgende:
ik moest van iemand hier homeland kijken toch?
vind er nog niks aanpilot dan..
Teleurstelling.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:01 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
tuurlijk ben ik niet lijkbleekik neem wel aan dat hij dat is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |