Ik had het inderdaad over mijn pjeenisquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:45 schreef DjeDje het volgende:
[..]
We kunnen beide hierom lachen, wat leuk.
Ja, chick is onderwegquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:45 schreef Catkiller het volgende:
Haha lekker simpel, ben je boos huhuhu. Nu bt er is ga je toch nog neuken vanavond.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik had het inderdaad over mijn pjeenis
vieze relnichtquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben wel #teamCatkiller hoor, laat dat even duidelijk zijn
Oh jeej ;squote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Boks Hermann, ik hoop dat je DjeDje neukt voordat Mortaxx haar verpest met zijn maagdelijke tandenstoker.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Je begrijpt best waar ik op doel.quote:
wordtquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wordt jij niet moe van jezelf?
je hoop gaat morgen in vervullingquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Boks Hermann, ik hoop dat je DjeDje neukt voordat Mortaxx haar verpest met zijn maagdelijke tandenstoker.
Nee. Hou je bek nu maar schanulleke.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je begrijpt best waar ik op doel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |