Die ijzersterke woordgrappen van jou zijn trouwens echt bedroevend niet grappig.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Met je scheelgetrokken leeglegepelde eierdooier gezicht
Oh jij weet wel wie hij Is?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ik kon geen tt bedenkenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:42 schreef Der_Mann het volgende:
altijd als ik probeer te kapen heeft iemand al binnen een halve seconde een nieuw topic aangemaakt, als ik denk van ''nah, heeft toch geen zin'' duurt het 5 minuten voordat er een nieuw topic is
krijg waterpokkeon
ok.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die ijzersterke woordgrappen van jou zijn trouwens echt bedroevend niet grappig.
Tuurlijk BT heeft alle tijd om te checken wie wie is naast het neuken van zijn fucking lekkere vriendin die hij alle hoeken van het land laat zien, de kamer is niet groot genoeg voor alle seks die hij heeft boooohohhhhhquote:
quote:
wat is ''leeglegepelde''?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Het is Mussert.quote:
eheueheuquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tuurlijk BT heeft alle tijd om te checken wie wie is naast het neuken van zijn fucking lekkere vriendin die hij alle hoeken van het land laat zien, de kamer is niet groot genoeg voor alle seks die hij heeft boooohohhhhh
Ben jij een beetje gefrustreerdquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tuurlijk BT heeft alle tijd om te checken wie wie is naast het neuken van zijn fucking lekkere vriendin die hij alle hoeken van het land laat zien, de kamer is niet groot genoeg voor alle seks die hij heeft boooohohhhhh
hahaha maagd rage.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen geld uitgegeven aan een seksreis naar Amerika om seksloos thuis te komen.quote:
watquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen geld uitgegeven aan een seksreis naar Amerika om seksloos thuis te komen.
kus op je boosquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen geld uitgegeven aan een seksreis naar Amerika om seksloos thuis te komen.
heerlijkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:44 schreef deadprez het volgende:
wat een shots allemaal de hele tijd
hahahaquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:45 schreef DjeDje het volgende:
[..]
We kunnen beide hierom lachen, wat leuk.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:45 schreef DjeDje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, gewoon wat beschaafder. Moest er netjes uitzien en zo.
Ik had het inderdaad over mijn pjeenisquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:45 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja, chick is onderwegquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:45 schreef Catkiller het volgende:
Haha lekker simpel, ben je boos huhuhu. Nu bt er is ga je toch nog neuken vanavond.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik had het inderdaad over mijn pjeenis
vieze relnichtquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben wel #teamCatkiller hoor, laat dat even duidelijk zijn
Oh jeej ;squote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Boks Hermann, ik hoop dat je DjeDje neukt voordat Mortaxx haar verpest met zijn maagdelijke tandenstoker.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Je begrijpt best waar ik op doel.quote:
wordtquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wordt jij niet moe van jezelf?
je hoop gaat morgen in vervullingquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Boks Hermann, ik hoop dat je DjeDje neukt voordat Mortaxx haar verpest met zijn maagdelijke tandenstoker.
Nee. Hou je bek nu maar schanulleke.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je begrijpt best waar ik op doel.
Ik heb maar 1 acc, maar blijf het jezelf vooral afvragen hoor.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wordt jij niet moe van jezelf?
Nice.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hoop gaat morgen in vervulling
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:47 schreef housesoftheholy het volgende:
Word trouwens niet goed van deze neukpraatjes
ik niet, hij liet mij ook vallenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:47 schreef housesoftheholy het volgende:
Word trouwens niet goed van deze neukpraatjes
andere mensen zijn tenminste wel behulpzaamquote:
:squote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je hoop gaat morgen in vervulling
Je kan dit niet onbehulpzaam noemen ;Dquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
andere mensen zijn tenminste wel behulpzaam
daarom ben ik ook #teamCatkillerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik niet, hij liet mij ook vallen
Jezus man tijd dat die slet van je aan dat lijntje trekt waar je aan vast zit zodat we weer van je kontvuisten af zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee. Hou je bek nu maar schanulleke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |