haxball is intens saaiquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dit is echt intens saai, haxball?
Ja.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dit is echt intens saai, haxball?
Daarna posten dat je klaar bent en ze ligt uit te lekken en je zit te schijten ahahah bitches wetenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nu neuken met je vriendin
helemaal volblaffen hehehahehaheehahehae ;ps;ss
denk je dan wel aan ons?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mwah.. over een uurtje ong. ja
Zaterdagavond heeft m'n vriendin iets speciaals beloofd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nu neuken met je vriendin
helemaal volblaffen hehehahehaheehahehae ;ps;ss
ff poepequote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daarna posten dat je klaar bent en ze ligt uit te lekken en je zit te schijten ahahah bitches weten
het worden vega linzenmuffinsquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zaterdagavond heeft m'n vriendin iets speciaals beloofd.
Als dat geen anale seks wordt.
Wait whut.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
het worden vega linzenmuffins
Is dat niet vervelend, tijdens werk en prive strontwerk moeten doen?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
kan niet, zit mobielquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja.
http://www.haxball.com/?r(...)19ff968e22fb398791cf
Ik heb geen werk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is dat niet vervelend, tijdens werk en prive strontwerk moeten doen?
iets met een bezemsteel?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kom kijken hoe je hosselpogingen worden afgeschoten, ik ben die gothic jongen in de hoekquote:
Ik dacht dat jij anale seks zou hebbenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wait whut.
Ipv dat gebak? Of ipv anale seks bij BT?
Ben daar nog steeds benieuwd naar maar RIP Modus.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iets met een bezemsteel?
Oh, wat dan?quote:
Ik heb geen seks.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij anale seks zou hebben
Alsof je binnenkomtquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik kom kijken hoe je hosselpogingen worden afgeschoten, ik ben die gothic jongen in de hoek
Men is tot op heden niet in staat gebleken mijn waarde in te schatten.quote:
zieke harde diss deze, wojoquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof je binnenkomt
Ik bedoel alsof je buiten komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |