De hoogtepunten zijn wat laf.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dat lijkt me echt heerlijk
intens ben je wel trouwensquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
komen daar ook qt azn men
[..]
;s
nope alleen duindorp volkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
komen daar ook qt azn men
[..]
;s
dan ga je toch nietquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:55 schreef VanderWoodsen het volgende:
Ik wil morgen niet naar mijn werk
Hallo, stel je eens voor.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:55 schreef VanderWoodsen het volgende:
hoe bedoel jequote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
intens ben je wel trouwens
dan nee.quote:
Ha, ik heb mijn pasje van de middelbare school nog, meer heb je niet nodig om daar binnen te komen lijkt het.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof je binnenkomt
Ik bedoel alsof je buiten komt
Aww schatjequote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:55 schreef VanderWoodsen het volgende:
Jawel, een nektasje en nike air max. Gelukkig heeft BT beide ruim op voorraad.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ha, ik heb mijn pasje van de middelbare school nog, meer heb je niet nodig om daar binnen te komen lijkt het.
Wat ben jij nou voor supporter kutjong?quote:
Hobby's? Opleiding? Werk? Favoriete keuken?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:56 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Hoi ik ben VanderWoodsen en ik ben nieuw hier.
Air Max heb ik ook man gabberleven, nektasje rip ik wel van die ene verdwaalde mocro hier in de omgevingquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jawel, een nektasje en nike air max. Gelukkig heeft BT beide ruim op voorraad.
die post die jij quotte was sarcasme, maar nu begin ik toch echt aan mijn team te twijfelen met je ''kutjong''quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor supporter kutjong?
Fok, geen, geen, de jouwequote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hobby's? Opleiding? Werk? Favoriete keuken?
Blijf met je poten van de mocro's af.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Air Max heb ik ook man gabberleven, nektasje rip ik wel van die ene verdwaalde mocro hier in de omgeving
intens vermoeiendquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hoe bedoel je
[..]
dan nee.
Naam:quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:56 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Hoi ik ben VanderWoodsen en ik ben nieuw hier.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Blijf met je poten van de mocro's af.
Hier zijn ze een minderheid maar in Marokko een meerderheid dus ze zijn geen bedreigde diersoort dus die mag je gewoon pakken hoorquote:Op zaterdag 28 februari 2015 21:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Blijf met je poten van de mocro's af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |