Hahah stoute woordjes xD xDx XdxDDSquote:
graag mij niet op mijn fouten wijzen, post gerapporteerdquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Deadwood staat op Nederlandse Netflix.
Hoewel het speelt in Western tijd zou ik het geen Western noemen eigenlijk.
Echt hèquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hahah stoute woordjes xD xDx XdxDDS
stuur hem een mailtjequote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik schreeuwde iedere keer tegen m'n tv dat kapitalisme betekende dat hij morgen op de boot naar Amerika zat om katoen te plukken.
Hielp niks.
Mooiste Engelse taalgebruik dat ik ooit in een cinematografisch document gehoord heb.quote:
Was niet voor jou bedoeldquote:
Harde leef.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Klik ik op de SC, is die dicht en moet ik op het pijltje naar rechts klikken. Heftig wel.
er wordt gewoon veel gescholden in die serie, niet alles zo serieus nemen jeetje allemachtig hey, goeie grutjes, nondeju zeg, amaiquote:
quote:
quote:992492949912@10minutemail.com schreef:
'Als het aan kapitalisme lag [..] katoen plukken'
Zou dat niet echt gebruiken om een serie te omschrijven denk ik.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er wordt gewoon veel gescholden in die serie, niet alles zo serieus nemen jeetje allemachtig hey, goeie grutjes, nondeju zeg, amai
Hermann zijn niveau.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou dat niet echt gebruiken om een serie te omschrijven denk ik.
Je moet maar eens wat beelden opzoeken. Taalgebruik in die serie is echt prachtig.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja godverdomme ik ben toch niet verplicht om een goede omschrijving te posten, ga gewoon lekker een trailertje kijken op youtube ofzoquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
madquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja godverdomme ik ben toch niet verplicht om een goede omschrijving te posten, ga gewoon lekker een trailertje kijken op youtube ofzo
jeetje
Jij bent hier de no life seriekijker hoor dus jij hoort er verstand van te hebben en een goede omschrijving te kunnen geven.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja godverdomme ik ben toch niet verplicht om een goede omschrijving te posten, ga gewoon lekker een trailertje kijken op youtube ofzo
jeetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |