Hahah stoute woordjes xD xDx XdxDDSquote:
graag mij niet op mijn fouten wijzen, post gerapporteerdquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Deadwood staat op Nederlandse Netflix.
Hoewel het speelt in Western tijd zou ik het geen Western noemen eigenlijk.
Echt hèquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hahah stoute woordjes xD xDx XdxDDS
stuur hem een mailtjequote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik schreeuwde iedere keer tegen m'n tv dat kapitalisme betekende dat hij morgen op de boot naar Amerika zat om katoen te plukken.
Hielp niks.
Mooiste Engelse taalgebruik dat ik ooit in een cinematografisch document gehoord heb.quote:
Was niet voor jou bedoeldquote:
Harde leef.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Klik ik op de SC, is die dicht en moet ik op het pijltje naar rechts klikken. Heftig wel.
er wordt gewoon veel gescholden in die serie, niet alles zo serieus nemen jeetje allemachtig hey, goeie grutjes, nondeju zeg, amaiquote:
quote:
quote:992492949912@10minutemail.com schreef:
'Als het aan kapitalisme lag [..] katoen plukken'
Zou dat niet echt gebruiken om een serie te omschrijven denk ik.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er wordt gewoon veel gescholden in die serie, niet alles zo serieus nemen jeetje allemachtig hey, goeie grutjes, nondeju zeg, amai
Hermann zijn niveau.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zou dat niet echt gebruiken om een serie te omschrijven denk ik.
Je moet maar eens wat beelden opzoeken. Taalgebruik in die serie is echt prachtig.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja godverdomme ik ben toch niet verplicht om een goede omschrijving te posten, ga gewoon lekker een trailertje kijken op youtube ofzoquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
madquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja godverdomme ik ben toch niet verplicht om een goede omschrijving te posten, ga gewoon lekker een trailertje kijken op youtube ofzo
jeetje
Jij bent hier de no life seriekijker hoor dus jij hoort er verstand van te hebben en een goede omschrijving te kunnen geven.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja godverdomme ik ben toch niet verplicht om een goede omschrijving te posten, ga gewoon lekker een trailertje kijken op youtube ofzo
jeetje
jonge positieve SCquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent hier de no life seriekijker hoor dus jij hoort er verstand van te hebben en een goede omschrijving te kunnen geven.
alleen als het om breaking bad gaat ben ik bereid om een goede omschrijving te postenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent hier de no life seriekijker hoor dus jij hoort er verstand van te hebben en een goede omschrijving te kunnen geven.
Spongeboss is niet meer actief zeker?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:20 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik wou dat ik iemand had om mijn liefde voor Oost-Aziatische dramaseries mee te delen
Spijt??quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:19 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Wat een spijt dat ik na 2 seizoenen ben blijven kijken
Doe eens.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alleen als het om breaking bad gaat ben ik bereid om een goede omschrijving te posten
Ik dm je zo het mailadres van mijn vriendin wel. Man man man wat een treurnis is dat. GTST met spleetogen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:20 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik wou dat ik iemand had om mijn liefde voor Oost-Aziatische dramaseries mee te delen
Niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:21 schreef TheWeeknd het volgende:
hoe citeer je iemand uit het vorige deel?
Mobiel kan dat niet volgens mij.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:21 schreef TheWeeknd het volgende:
Weet je hoe je moet kopieren en plakken?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:21 schreef TheWeeknd het volgende:
DOE DANquote:
Jawel, kost alleen iets meer moeitequote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mobiel kan dat niet volgens mij.
ripquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Spongeboss is niet meer actief zeker?
Ja GG, PLL, dawson's creek, SATCquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:21 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Spijt??
Ben jij meer van de vrouwen series?
I AM THE ONE WHO KNOCKS.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet weer Breaking Bad geneuzel hier
Better call saul dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
er kan nooit genoeg geneuzel zijn om de beste serie ooit gemaakt in de historie van alle series in de hele wereldquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
jammerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mobiel kan dat niet volgens mij.
Ik heb gisteren in een Thais restaurant gegeten. Het was erg lekker maar de groente was niet gaar. Ze noemen dat 'wokken'.quote:
prison breakquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er kan nooit genoeg geneuzel zijn om de beste serie ooit gemaakt in de historie van alle series in de hele wereld
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:22 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
jammer
ik heb maar 1x in mn leven gefokt op de computer vlm
ik zit nu aan de computer met mn telefoon!
Die zie ik ook nooit meer posten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die ging verder als Sneeuwleeuw toch?
Gilmore girls? Pretty little liars en sex and the city? Toch? Dan kan ik je niet helpen met nieuwe series..quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:22 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ja GG, PLL, dawson's creek, SATC
Ik mis die jongen wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die zie ik ook nooit meer posten.
Ligt niet zo lekker in bedquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:23 schreef deadprez het volgende:
[..]op een pc FOK!ken is echt veel chiller
even proberen dan maarquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:23 schreef deadprez het volgende:
[..]op een pc FOK!ken is echt veel chiller
aparte cultuur zegquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb gisteren in een Thais restaurant gegeten. Het was erg lekker maar de groente was niet gaar. Ze noemen dat 'wokken'.
mehquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik mis die jongen wel eigenlijk.
Hij pitchte wel altijd de onderwerpen waar om gediscussieerd werd. Nu is het enkel nog SC.quote:
Maar ik ben er nuquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:24 schreef voederbietel het volgende:
Er is een boel veranderd. Gideon is er ook niet meer. Waar gaat dit heen.
FOK! ligt op sterven.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:24 schreef voederbietel het volgende:
Er is een boel veranderd. Gideon is er ook niet meer. Waar gaat dit heen.
Zijn laatste topic verklaart het misschien.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die ging verder als Sneeuwleeuw toch?
Officieel dood nu.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geen zorgen jongens, ik ben er nog
Goed speurwerkquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zijn laatste topic verklaart het misschien.
KLB / de heilige graal gevonden hebben.
nopequote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:25 schreef tetouaribo het volgende:
Prison break wordt saai na een tijdje
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:25 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
hoe komt het dat hij nog speelt in better call saul als die koekjes is
mijn oprechte meedelingquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Klik ik op de SC, is die dicht en moet ik op het pijltje naar rechts klikken. Heftig wel.
Die blauwe meth had een bijwerking dat het doden tot leven wekt.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:25 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
hoe komt het dat hij nog speelt in better call saul als die dood is?
Beste tijd van mijn leven.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar wat is het leuk geweest heh?
welke fucking groene blokjesquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:26 schreef TheWeeknd het volgende:
dit is wel mooier inderdaad en groter, maar die groene blokjes irriteren me
Vergeet je hoofdletters en punctuatie niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:26 schreef TheWeeknd het volgende:
mijn eerste post op de computer op fok
die zijn overratedquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:27 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Vergeet je hoofdletters en punctuatie niet.
Ze zit qat te kauwen daarom ziet ze groene blokjes.quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze zit qat te kauwen daarom ziet ze groene blokjes.
waar heb je het over manquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:27 schreef TheWeeknd het volgende:
ik kan je niet citeren deadprez omdat die groene blokjes in de weg zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |