jonge positieve SCquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent hier de no life seriekijker hoor dus jij hoort er verstand van te hebben en een goede omschrijving te kunnen geven.
alleen als het om breaking bad gaat ben ik bereid om een goede omschrijving te postenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent hier de no life seriekijker hoor dus jij hoort er verstand van te hebben en een goede omschrijving te kunnen geven.
Spongeboss is niet meer actief zeker?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:20 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik wou dat ik iemand had om mijn liefde voor Oost-Aziatische dramaseries mee te delen
Spijt??quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:19 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Wat een spijt dat ik na 2 seizoenen ben blijven kijken
Doe eens.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alleen als het om breaking bad gaat ben ik bereid om een goede omschrijving te posten
Ik dm je zo het mailadres van mijn vriendin wel. Man man man wat een treurnis is dat. GTST met spleetogen.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:20 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik wou dat ik iemand had om mijn liefde voor Oost-Aziatische dramaseries mee te delen
Niet.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:21 schreef TheWeeknd het volgende:
hoe citeer je iemand uit het vorige deel?
Mobiel kan dat niet volgens mij.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:21 schreef TheWeeknd het volgende:
Weet je hoe je moet kopieren en plakken?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:21 schreef TheWeeknd het volgende:
DOE DANquote:
Jawel, kost alleen iets meer moeitequote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mobiel kan dat niet volgens mij.
ripquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Spongeboss is niet meer actief zeker?
Ja GG, PLL, dawson's creek, SATCquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:21 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Spijt??
Ben jij meer van de vrouwen series?
I AM THE ONE WHO KNOCKS.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet weer Breaking Bad geneuzel hier
Better call saul dan?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
er kan nooit genoeg geneuzel zijn om de beste serie ooit gemaakt in de historie van alle series in de hele wereldquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
jammerquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mobiel kan dat niet volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |