prison breakquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er kan nooit genoeg geneuzel zijn om de beste serie ooit gemaakt in de historie van alle series in de hele wereld
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:22 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
jammer
ik heb maar 1x in mn leven gefokt op de computer vlm
ik zit nu aan de computer met mn telefoon!
Die zie ik ook nooit meer posten.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die ging verder als Sneeuwleeuw toch?
Gilmore girls? Pretty little liars en sex and the city? Toch? Dan kan ik je niet helpen met nieuwe series..quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:22 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ja GG, PLL, dawson's creek, SATC
Ik mis die jongen wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die zie ik ook nooit meer posten.
Ligt niet zo lekker in bedquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:23 schreef deadprez het volgende:
[..]op een pc FOK!ken is echt veel chiller
even proberen dan maarquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:23 schreef deadprez het volgende:
[..]op een pc FOK!ken is echt veel chiller
aparte cultuur zegquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb gisteren in een Thais restaurant gegeten. Het was erg lekker maar de groente was niet gaar. Ze noemen dat 'wokken'.
mehquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik mis die jongen wel eigenlijk.
Hij pitchte wel altijd de onderwerpen waar om gediscussieerd werd. Nu is het enkel nog SC.quote:
Maar ik ben er nuquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:24 schreef voederbietel het volgende:
Er is een boel veranderd. Gideon is er ook niet meer. Waar gaat dit heen.
FOK! ligt op sterven.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:24 schreef voederbietel het volgende:
Er is een boel veranderd. Gideon is er ook niet meer. Waar gaat dit heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |