Gwn altijd op slot, jatoch?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En als ze dan vragen waarom zeg je dat je keihard aan het afberen was? Ik doe het juist andersom, ik zeg dat ik dan aan het FOK!ken was.
Die huismoeder-TT alleen alquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
KLB / Wij zijn UTO, wij zijn de beste!!
En nog wat topics
Nee man ze zijn best chill.quote:
Deze dissquote:Op zaterdag 28 februari 2015 03:24 schreef deadprez het volgende:
Dat forumpje van jullie verdwijnt in de archieven als die pauperzooi afgelopen is.
Ach kom, Braddie en Nikonlover hebben we ook overleefd.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:47 schreef Catkiller het volgende:
Bewijs dat dit niet het dieptepunt is.
Braddie hoef je niet te overleven, die doet leven.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:48 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ach kom, Braddie en Nikonlover hebben we ook overleefd.
Nee, kijk Studio Sport en ga daarna naar bedquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
Is het al tijd om Guus te slopen bij haxball?
Pffffffffffffffquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, kijk Studio Sport en ga daarna naar bed
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb van 19 tot 21 ook al liggen slapen
oh ja, voetballen zeker.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moest 7 uur al op op zaterdag, dan mag dat.
Alsof die twee zo erg zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:48 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ach kom, Braddie en Nikonlover hebben we ook overleefd.
Tilburg lijkt me echt een kutstad om te studeren.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, open dag universiteit van Tilburg. Kon daardoor ook niet voetballen vandaag
Breda en Eindje bazensteden, alleen tja.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tilburg lijkt me echt een kutstad om te studeren.
Breda ben ik alleen als kind geweest dus dat weet ik niet. Eindhoven is sws de beste stad van Nederland.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:58 schreef haan33 het volgende:
[..]
Breda en Eindje bazensteden, alleen tja.
je zit er net tussen in..
Omdat het vrij klein is of wat?quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tilburg lijkt me echt een kutstad om te studeren.
Het zit er ook vol met paupers.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 22:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omdat het vrij klein is of wat?
Maar de uni zelf staat hoog aangeschreven en kamers schijnen relatief goedkoop te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |